Szerző Téma: ülésfûtés  (Megtekintve 17835 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
ülésfûtés
« Válasz #15 Dátum: 2006.08.31 17:27:19 »
Idézetet írta: "szazketto"
Idézetet írta: "PParker"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "PParker"
Gyári kapcsolóval?

Nem.

Oda tesszük, ahova az ügyfél kívánja. Leginkább a sebváltó elé / környékére, meg a kézifékkar környékére szoktuk.


Gondolom gyári kapcsolóval is megoldható volna, csak drágábban....

Ez engem is erdekelne, de szerintem kicsit bonyolult. Az utolag berakhato (pl. Waeco) ulesfutesek ket-fokozatu kapcsoloval mukodnek, a gyari toyota ulesfutes meg valami nyomogombos megoldas...


Ha egy állású a gyárikapcsoló, akkor választanod kell, hogy melyik fokozat legyen bekötve. Mind kettõ fokozat mellett van érv. Az erõsebb hamarabb melegit, és mire megjön a fûtés ki is kapcsolod, a gyengébbet pedig hosszabb ideig tudod használni. Ha az is két állású, akkor nincs több kérdés...
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
ülésfûtés
« Válasz #16 Dátum: 2006.08.31 18:22:48 »
Idézetet írta: "PParker"
Idézetet írta: "szazketto"
Idézetet írta: "PParker"
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "PParker"
Gyári kapcsolóval?

Nem.

Oda tesszük, ahova az ügyfél kívánja. Leginkább a sebváltó elé / környékére, meg a kézifékkar környékére szoktuk.


Gondolom gyári kapcsolóval is megoldható volna, csak drágábban....

Ez engem is erdekelne, de szerintem kicsit bonyolult. Az utolag berakhato (pl. Waeco) ulesfutesek ket-fokozatu kapcsoloval mukodnek, a gyari toyota ulesfutes meg valami nyomogombos megoldas...


Ha egy állású a gyárikapcsoló, akkor választanod kell, hogy melyik fokozat legyen bekötve. Mind kettõ fokozat mellett van érv. Az erõsebb hamarabb melegit, és mire megjön a fûtés ki is kapcsolod, a gyengébbet pedig hosszabb ideig tudod használni. Ha az is két állású, akkor nincs több kérdés...

Nem ilyen egyszeru. A gyari futes maga is ket (vagy lehet 3) fokozatu, csak azt valami kis elektronika vezerli...

PParker

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 624
ülésfûtés
« Válasz #17 Dátum: 2006.08.31 18:59:29 »
Egy egy, vagy több állású kapcsoló bekötésén mi a bonyolult? A vezérlõ elektronika, ha van, akkor az a komlex egységet vezérli, és valszeg nem a kapcsolóban található...
zt értem, hogy gõzgép. De mi hajtja?!

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
ülésfûtés
« Válasz #18 Dátum: 2006.08.31 19:14:13 »
Idézetet írta: "PParker"
Egy egy, vagy több állású kapcsoló bekötésén mi a bonyolult? A vezérlõ elektronika, ha van, akkor az a komlex egységet vezérli, és valszeg nem a kapcsolóban található...

OK, ez teny.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
ülésfûtés
« Válasz #19 Dátum: 2006.08.31 19:38:25 »
Ha minden egyes alkatrésznek külön topik születik , az nagyon jó lesz  :turelmetlen:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
ülésfûtés
« Válasz #20 Dátum: 2006.08.31 19:44:01 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ha minden egyes alkatrésznek külön topik születik , az nagyon jó lesz  :turelmetlen:


Téma béna....
Mivel valóban nem lenne jó minden kütyünek saját topic, ezért ezt most lezárom. Lécci a "Minden ami Corollával kapcsolatos" topicban folytassátok.