A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Idézetet írta: "PParker"Idézetet írta: "Szeke"Idézetet írta: "PParker"Gyári kapcsolóval? Nem. Oda tesszük, ahova az ügyfél kívánja. Leginkább a sebváltó elé / környékére, meg a kézifékkar környékére szoktuk.Gondolom gyári kapcsolóval is megoldható volna, csak drágábban....Ez engem is erdekelne, de szerintem kicsit bonyolult. Az utolag berakhato (pl. Waeco) ulesfutesek ket-fokozatu kapcsoloval mukodnek, a gyari toyota ulesfutes meg valami nyomogombos megoldas...
Idézetet írta: "Szeke"Idézetet írta: "PParker"Gyári kapcsolóval? Nem. Oda tesszük, ahova az ügyfél kívánja. Leginkább a sebváltó elé / környékére, meg a kézifékkar környékére szoktuk.Gondolom gyári kapcsolóval is megoldható volna, csak drágábban....
Idézetet írta: "PParker"Gyári kapcsolóval? Nem. Oda tesszük, ahova az ügyfél kívánja. Leginkább a sebváltó elé / környékére, meg a kézifékkar környékére szoktuk.
Gyári kapcsolóval?
Idézetet írta: "szazketto"Idézetet írta: "PParker"Idézetet írta: "Szeke"Idézetet írta: "PParker"Gyári kapcsolóval? Nem. Oda tesszük, ahova az ügyfél kívánja. Leginkább a sebváltó elé / környékére, meg a kézifékkar környékére szoktuk.Gondolom gyári kapcsolóval is megoldható volna, csak drágábban....Ez engem is erdekelne, de szerintem kicsit bonyolult. Az utolag berakhato (pl. Waeco) ulesfutesek ket-fokozatu kapcsoloval mukodnek, a gyari toyota ulesfutes meg valami nyomogombos megoldas...Ha egy állású a gyárikapcsoló, akkor választanod kell, hogy melyik fokozat legyen bekötve. Mind kettõ fokozat mellett van érv. Az erõsebb hamarabb melegit, és mire megjön a fûtés ki is kapcsolod, a gyengébbet pedig hosszabb ideig tudod használni. Ha az is két állású, akkor nincs több kérdés...
Egy egy, vagy több állású kapcsoló bekötésén mi a bonyolult? A vezérlõ elektronika, ha van, akkor az a komlex egységet vezérli, és valszeg nem a kapcsolóban található...
Ha minden egyes alkatrésznek külön topik születik , az nagyon jó lesz :turelmetlen: