Belépek az "Írjunk szigorúan a T. Miskolcról" klubba. Egy hete Szikszón voltunk az 5.000 km-es Yaris-szal, és egyszer csak nem indult az autó. Most nem részletezem, a Probléma a Y.-ommal című topicban megvan, a lényeg, hogy bikázni kellett. De nem maradt rajta fogyasztó! :evil:
Na, letelefonáltuk Misivel, hogy bevisszük, nézzék meg. Erre mondták, hogy jó, de ha akkut kell cserélni, nincs raktáron, és másnapra (szombatra) is csak akkor hoznak, ha ma (péntek ) 11 óráig megrendelték volna. 11.35 volt éppen... :wink: Vigyük el Pestre, ahol vettük, mert egy fogyasztásmérés 2 napba telik. :wink: Mindegy, bevittük. A pultnál: -A Yarissal jöttek? Bpestről? Onnan tudom, hogy nem ismerősek, tehát nem itt vették. (Vagyis, ha nem vagyok ismerős neki, akkor csakis egy nem miskolci vásárlású Toyotám lehet, és másért nem is jöhetek. Például megkérdezni, hogy mennyi egy kötelező szerviz, vagy van-e még szervizakció stb.) Kijött az úr, beült, indított, indult. Erre széttárja a kezét, jó ez! De akkor mi merítette le? Itt jött a fogyasztó-kérdés (lásd fentebb :evil: ). Mondom, ha feltételezzük, hogy nem maradt rajta semmi, akkor miért? Válasz: biztosan a riasztó, el kellene vinni oda, ahol beszerelték, mérjék meg. Miskolcon is meg tudnák nézni? Meg, de az kb. két nap, és maguk ugye mennek vissza Pestre. :wink: Bevitte az autót, az akksi nem küldött hibaüzenetet, így nem tudnak mit tenni.
Végül azzal jöttünk el, hogy maradt a bizonytalanság, hogy 3 hónap hibátlan használat után miért fordul elő, hogy valami akármi lemeríti. Azóta szerencsére nem csinálta. De meg fogom vizsgáltatni egy szervizben, ahol mindenki ügyfél, akkor is, ha nem ott vette a verdát. Mivel a szervizes pali is elismerte, hogy ez egy bizonytalan helyzet, azt vártam, hogy a TMH és a miskolci képviselet jó híre érdekében ottmarasztal, és azt mondja, nekiugranak, holnapra kiderítik, hogy ne kelljen 200 km-t így vezetni. Én így képzelem az ügyfélfogó és -megtartó üzletpolitikát. B...a meg, belőlünk élnek! :evil: Én most keresek egy olyan szervizt, ahová az autót hordani fogom, és felőlem lehet messze, ha kiválóan szolgáltatnak, oda megyek mindig. De nem viszem a lóvét M.-ra, és kiesett az a képviselet is, ahol vettük az autót, mert eddig kétszer voltam apróságokat utánállítani, kicserélni, de nem voltam maradéktalanul megelégedve. Monorról jókat hallottam, közel is van, majd meglátjuk. Na, így egy szuszra sok volt?