Tudom, hogy már bezárt a cég, de feltolultak bennem az emlékek
Csak elborzasztásként leírnék 1-2 esetemet velük:
1. Mikor keresgettem a T25-t, betértem hozzájuk. Az egy dolog, hogy az "értékesítő" nem akart egy fillért sem engedni az autó áráből, pedig tájékoztattam arról, hogy már 2 ajánlatom is van más márkakereskedésektől, de búcsúzáskor volt pofája azt mondani, hogy ha majd nem fogom tudni fizetni a lízinget, akkor majd segít eladni az autót. Nem mondható, h túl kedves...
2. 60.000 km-nél bizonyos fordulaton valami zúgott a kuplung/sebváltó környékén. Hozzájuk vittem először. Kicserélték a kuplung szerkezetet, de csodák csodája, nem az volt a gond. A Toyota Szupernél 20 méter megtétele után már megmondta a munkafelvevő szakember(!), hogy csapágyas a sebváltó.
3. 400.000 km körül teljesen elerőtlenedett az autó. Mivel erős hajlamom van az önsorsrontásra (lásd a későbbi gázolajos T27 vásárlásomat), akkor is hozzájuk vittem a járgányt. 130.000 forintért ki akarták cseréltetni a légbeömlőt, mert lehet, h repedt, és fals levegőt szív.
Azonnal visszakértem a kulcsot. Miután elindultam haza a szervizből, az első piros lámpánál majdnem belerongyoltam az előttem álló teherautóba, mert nem volt fék az autón.
Épp hogy meg tudtam állni a kézifékkel. Itthon kiderült, hogy a szerelő
nem tett vissza egy vákuumcsövet, úgy adta vissza nekem az autót.
Ja! Egyébként a katalizátor omlott össze, azért fuldoklott a motor.
Csak abban reménykedhetünk, hogy az ott dolgozó(?) emberek valami más pályát választottak a szerviz bezárása után...