Szerző Téma: Motortuning  (Megtekintve 74738 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #90 Dátum: 2010.10.29 07:05:12 »
hali
mit kérnél érte?:D ecu, korbács minden?:D milyen állapotban van?

200 ba adom és van minden hozzá ECU kábel korbács állapota használt kevés km-ert futott tehát nem 200 ezer km eres motor...
gy Toyota sosem hagy cserben...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Motortuning
« Válasz #91 Dátum: 2010.10.29 15:43:05 »
Uraim! Ez nem kifejezettem tunningtéma, javasolom a PÜ-ben történő egyeztetést a továbbiakban!  ;)
Köszönet érte!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #92 Dátum: 2010.10.29 16:18:02 »
Uraim! Ez nem kifejezettem tunningtéma, javasolom a PÜ-ben történő egyeztetést a továbbiakban!  ;)
Köszönet érte!


A motor SWAP is tuning téma sztem :) :tt2: :clap: :D
gy Toyota sosem hagy cserben...

pzs

  • Vendég
Re: Motortuning
« Válasz #93 Dátum: 2010.10.29 16:59:05 »
Lehet, hogy az ar megbeszelese miatt irta, hogy folytassatok privatban. Bar lehet nem. Ha a yarisba berakom a 3SGTE blokkot biztos vok benne, hogy motorikusan tuningnak minosul  :clap:.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Motortuning
« Válasz #94 Dátum: 2010.10.29 17:24:46 »
pzs: köszi, erre értettem.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #95 Dátum: 2010.10.29 20:05:24 »
Lehet, hogy az ar megbeszelese miatt irta, hogy folytassatok privatban. Bar lehet nem. Ha a yarisba berakom a 3SGTE blokkot biztos vok benne, hogy motorikusan tuningnak minosul  :clap:.

Yarisba 2JZ-GTE dukál:D
gy Toyota sosem hagy cserben...

pzs

  • Vendég
Re: Motortuning
« Válasz #96 Dátum: 2010.10.29 20:34:10 »
Yarisba 2JZ-GTE dukál:D

Miert? Jo abba a 3S-GTE is...  :sorcerer:

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #97 Dátum: 2010.10.30 07:05:59 »
Yarisba 2JZ-GTE dukál:D

Miert? Jo abba a 3S-GTE is...  :sorcerer:

Szépet megy csak az a para hogy 0,9 el tudja a 250 lovat a gyártó szerint... ám mennyire szép hangja van a 3S-GTE motornak istenem már tudom miért vagyok szerelmes a celicámba:$
gy Toyota sosem hagy cserben...

Gergőőő

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 353
Re: Motortuning
« Válasz #98 Dátum: 2010.11.03 23:37:28 »
a camrybe is jót menne, egy 0.6 baron:D elég lenne, csak sajna nem hiszem hogy lesz keret erre, nyáron újíttattam fel a camry motorját, mindenestől  200 körül kóstált:S

Gergőőő

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 353
Re: Motortuning
« Válasz #99 Dátum: 2010.11.12 23:39:08 »
hali!
mikori a 3s-gte? km mennyi van benne?

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #100 Dátum: 2010.11.13 00:25:54 »
hali!
mikori a 3s-gte? km mennyi van benne?

Az én 3S-GTE motorom 88 ban született de második születése 2009 ben volt:$ Ja  és tele lett pakolva érdekességekkel:$
gy Toyota sosem hagy cserben...

Gergőőő

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 353
Re: Motortuning
« Válasz #101 Dátum: 2010.11.15 16:23:01 »
milyen érdekességekkel ? :d

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #102 Dátum: 2010.11.15 16:44:38 »
milyen érdekességekkel ? :d

Remélem ezeket érted

Production :2009-20??
Power: NA PS @ 6000 rpm
Torque: NA Nm @ 3200 rpm
CR: 8.5 (*3)
EFI: L-Jetronic
Turbo: Twin Entry CT20B
Intercooler: Water-Air
BOV: Yes
TVIS: Yes
Intake Port: Large
Capacity: 2021 cc
Bore-Stroke: 87mm-86mm
Valve diam. (IN/EX) mm: 33.5/29.0
Camshaft In: 252deg, 9.8mm lift (timing 7/65)
Camshaft Ex: 244deg, 8.5mm lift (timing 57/7)
Throttle Body: 60mm
Injector Size: 440 cc
Fuel Cut: 17 psi
Alternator: 70A
Boost Preassure: 1,3 BAR
Hibrid
-Rebuilt Head YAMAHA

-Valve seat was seize

-Wiseco 87mm Piston

-Wiseco 87mm Rings

-2.Gen and 3.Gen Over head camshaft
gy Toyota sosem hagy cserben...

Gergőőő

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 353
Re: Motortuning
« Válasz #103 Dátum: 2010.11.15 19:54:28 »
őőő, nyomatékról és teljesítményről van adat?:D a hali! twin entry ct20b mit takar?:D a ct20b a turbo típusa azt tudom

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: Motortuning
« Válasz #104 Dátum: 2010.11.16 10:34:56 »
őőő, nyomatékról és teljesítményről van adat?:D a hali! twin entry ct20b mit takar?:D a ct20b a turbo típusa azt tudom

Teljesítményem még nincs lemérve de sac per kb olyan 370 ~ 400 ló közé szokták tenni, a nyomatékom az eredeti Japán ECU-nak köszönhetően sokkal több mint amit elvárhattam, olyan 470-500 közé lehetne tenni szinte már alúlról megindul eléggé szépen! De ezek egy közel hasonló autó Dyno-s adatai, az enyém még nincs lemérve!

A twin entry a kipufogó rendszer pontosabban a leömlő típusára utal mivel nekem ST165-ös motorom van 1 Generációs 3S-GTE motorral ezért nekem Single Portos a kipufogó leömlőm, de én ezt egy ST205 ösre cseréltem ami Twin entry-s az 1 Gen-es CT26 is Single portos még a ct20b szintén twin entry-s? ennek a technológiának köszönhetően alulról hamarabb indul meg a turbónyomásom, nem mellesleg ezzel a twin entryvel ha elborulna mégjobban az agyam ilyen téren akkor még twin turbósra is megtudnám csinálni a kocsimat:)

Single portos CT26 ( ST165 turbo)
Twin Entry CT20B (ST205 turbo )
gy Toyota sosem hagy cserben...