Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Motortuning  (Megtekintve 32904 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Motortuning
« Válasz #60 Dátum: 2007.06.22 10:31:35 »
Mindenképpen kell akkor szerványolnom egy japó lengõkart. :D Bár van egy pár a garimba. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

toytib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Motortuning
« Válasz #61 Dátum: 2007.06.22 11:20:05 »
Nem akarok okoskodni, de szerintem pont a lengõkarok amik megeggyeznek és azon kívûl semmi más.
De utánajárok az EPC-ben :pofa:
dv...tibcsi

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Motortuning
« Válasz #62 Dátum: 2007.06.22 12:43:36 »
Idézetet írta: "toytib"
Nem akarok okoskodni, de szerintem pont a lengõkarok amik megeggyeznek és azon kívûl semmi más.
De utánajárok az EPC-ben :pofa:


Lengõkarok másak mert az angolba más a kar mint a japóba. :D Viszont GTI csak japóba volt. :(
Én is megnéztem az EPC cdn. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

toytib

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Motortuning
« Válasz #63 Dátum: 2007.06.22 13:26:38 »
Megnéztem :nagymosoly:
Hát persze hogy más, hiszen az alul dupla lengõkaros mint a hason korú CELICA
Már megint hamarabb járt a szám, vagyis a kezem, mint hogy utána néztem volna :oops:
Tehát semmi nem eggyezik valószínû.
Azért ha csinálatsz bele 4 kemény lengéscsillapítót már nem lessz gond az úttartással.
Hacsak nem versenypályán akarod hajkurászni :D
Hátra a tárcsafék tényleg csak extrém körûlmények között szükséges.
dv...tibcsi

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Motortuning
« Válasz #64 Dátum: 2007.06.22 13:57:05 »
Igazából a nagyobb terhek + klíma miatt vettem meg a motort. :D Ha én járok vele egyedül az úgy jó a magam 65 kg-jával. :D

Amúgy meg lehet hogy eladom az összes vasat és veszek egy szép nagy családi kocsit. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

laci21

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
turbo
« Válasz #65 Dátum: 2007.09.20 11:04:23 »
Sziasztok!
Kérlek segitstek nekem, 4A-FE 95' corolla Si-m van és szeretnék belevágni a motortuningba! Mindenképp turbot szeretnék a mocira, csak nem tudom hogyan induljak el! Mondták már sokan hogy vegyek inkább erõsebb mocit, köszi nem mert rizikos a használt motor! Komplett motor illetve kuplung átalakitásra gondoltam, nemcsak egy felrakjuk a turbot aztán jolvan modszerre! Kérlek segitsetek ha tudtok!
Köszi mindenkinek!
LAci

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Re: turbo
« Válasz #66 Dátum: 2007.09.21 23:52:30 »
Hát hallod ember, egy 4A-FE motort akarsz turbósitani? Elég sok pénzedbe fog kerülni, sõt nagyon sokba!!! Nem egyszerûû mulatság egy szívó motort elturbósitani, nem csak felteszik a turbót azt hagyjál béként!!!!Az semmit sem ér!

Én is akartam egy 2E motort elturbósitani de nem nagyon lett belõle semmi!indokok!! közel az ilyen kis turbó ami ezekre kell, drága max 0,4 báros turbó töltés, hát szinte semmi sem! akkor ugye nem hengerfejet kell sikolni hanem emelni kell!! Az még nem gáz, de honnan adsz neki olajnyomást? Akkor ha ez okés FE motorod van!! Injektor Spic fejeket kell cserélned!! Benzin nyomás-t kell adni neki, Irhatóvá kell tenned az ECU-ját!
Hallod érdemesebb venned egy Turbós motort inkább és felújitanod minthogy ezt turbóztasd el! Hidd el tom egy Celica GT4-om van!! 3S-GTE motorral!!

Idézetet írta: "laci21"
Sziasztok!
Kérlek segitstek nekem, 4A-FE 95' corolla Si-m van és szeretnék belevágni a motortuningba! Mindenképp turbot szeretnék a mocira, csak nem tudom hogyan induljak el! Mondták már sokan hogy vegyek inkább erõsebb mocit, köszi nem mert rizikos a használt motor! Komplett motor illetve kuplung átalakitásra gondoltam, nemcsak egy felrakjuk a turbot aztán jolvan modszerre! Kérlek segitsetek ha tudtok!
Köszi mindenkinek!
LAci
gy Toyota sosem hagy cserben...

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: turbo
« Válasz #67 Dátum: 2007.09.21 23:53:44 »
Idézetet írta: "laci21"
Sziasztok!
Kérlek segitstek nekem, 4A-FE 95' corolla Si-m van és szeretnék belevágni a motortuningba! Mindenképp turbot szeretnék a mocira, csak nem tudom hogyan induljak el! Mondták már sokan hogy vegyek inkább erõsebb mocit, köszi nem mert rizikos a használt motor! Komplett motor illetve kuplung átalakitásra gondoltam, nemcsak egy felrakjuk a turbot aztán jolvan modszerre! Kérlek segitsetek ha tudtok!
Köszi mindenkinek!
LAci


4A-FE moci nem nagyon tuningolható. :( Én futottam rá pár kört és technikai problémákba futottam. NEm hiába csiszolgatták a 4A-f es mocicsaládott vagy 13 évig.

Turbó felejtõs a szelepek illetve a vezérmûtengely miatt.Elsõ körben építeni kell egy motort aminek csak a blokkja adott a szám miatt a többi csere.Ez kb 400-700E ft.

TTS kompresszoros feltöltõ.Németben sikeresen csináltak ilyet bár nem tudom mi lett a vége. :(
Itt is kell kis vezérlõ buhera+tápszivatyú és egyébb csere.Erõsebb hajtókar,vezérmûtengely,szelepek,dugók.
4 éve kb 1500-2500  euró volt a feltöltõ maga.

4A-GE 4A-GTE moci. :D Ez már jóó democi csere.Kb 500E a moci ha új használtan 50-100E között hozzá lehet jutni a 4A-GE mocihoz.És lehet gyüjtögetni a felújításra váltó átrakásra. :D

Van még a Beamos moci az 4A-GE blokk és vvti vezérlés félmilla feletti költséggel.Bõvebbet Indexes fórum Celica topic.

3S-FE,3S-GE  majdnem u.a mint a 4A-GE moci.

Tehát nem akarlak nagyon elkeseríteni.Hogy nem tudol a mocin sokat változtani.A kipufrendszer átlagban maxra kiszámolva,a vezérlõvel lehetne buherálni ami visszafogja a teljesítményt.Lásd Carina Topic B.C kartás harca ezügyben hogy hogy lesz a 98 Lóból 110. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Szepi_EP71

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 654
Motortuning
« Válasz #68 Dátum: 2007.09.22 14:22:38 »
"3S-FE,3S-GE majdnem u.a mint a 4A-GE moci. "

Hát Szerintem egy FE motor sosem majdnem olyan mint egy GE motor!!!!

Más az injektor rendszerûk, és a felépitésük is!! 3S-GE ha olyan lenne mint a 4A-GE hát mondanám hogy nem a legjobb párosítás, teljesen más a két motor felépitésben.

Ez kb akkora hülyeség, hogy a 2E-FE motor az majdnem ugyan olyan mint egy 7M-GTE motor!!!

Inkább javítok! 2E-4E = 2A-4A motorokkal!! 7A = 4A motor!! És FE csak FE motorral egyezhet FE és GE nem lehet GE motoros! Más az olajzási rendszerük!!!!

 :kacag:  :kacag:  :kacag:  :kacag:  :kacag:  :kacag:  :kacag:  :nene:
gy Toyota sosem hagy cserben...

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Motortuning
« Válasz #69 Dátum: 2007.09.22 21:52:12 »
nem úgy értettem hanem a munka problémáját illetõen. :D
Bocsi ha ez bekavart.
Szóval ha tuning akkor a 4A-FE felejtõs
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Kopé

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
BOV
« Válasz #70 Dátum: 2007.11.05 17:54:45 »
Hy All! Kellene 1kis help! Szeretném automat fütyülössé tenni :) azaz lefujoszelepet szeretnék cserélni, persze a turbonyomást nem szeretném nõvelni. Szoval van vkinek vmi tapasztalata ezzel kapcs? Elöre is köszönöm

Skunk2 Racing

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Motortuning
« Válasz #71 Dátum: 2007.12.15 13:53:02 »
A hozzászólás tiltott reklámozás miatt törölve lett.
Misi
oyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Subaru SKUNK2 kiegészítõk és tuningalkatrészek forgalmazása.

www.skunk2.hu

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Motortuning
« Válasz #72 Dátum: 2007.12.15 17:16:58 »
Kedves Skunk2 Racing!

A fórum regisztrációkor elfogadtad a felhasználási feltételeket, melyben pontosan szabályozzuk a reklámozás kérdését.
Hozzászólásodat sajnos reklámnak számít, amit a felhasználási feltételekben leírtak szerint sajnos el kellett, hogy távolítsam.
Természetesen nyitottak vagyunk mindenféle együttmûködésre, ezért ha ilyesmivel szeretnél élni, akkor keress bizalommal!

További jó fórumozást!

Üdv.
Misi

Azaz
Mészáros Mihály
partnerkapcsolatokért felelõs elnökségi tag
Toyota Klub Magyarország Egyesület
H-2141 Csömör, Szegfû utca 13
e-mail: meszaros.mihaly@toyotaclub.hu
www.toyotaclub.hu

Skunk2 Racing

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Motortuning
« Válasz #73 Dátum: 2007.12.15 18:43:47 »
Kedves Misi!

Amint látod 11.30.-án regisztráltam, és írtam a Robi -nak (úgy vettem ki, hogy õ a fórum gazdája) hogy szeretnék reklámozni ezen a fórumon.
Mivel a mai napig válasz nem érkezett, és nemigazán tudtam kihez forduljak, ezt a megoldást választottam.

Ez úton a Te segítségedet kérném, vagy irányíts a megfelelõ személyhez légyszives.

Köszönettel:

Skunk2 Racing Hungary
oyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Subaru SKUNK2 kiegészítõk és tuningalkatrészek forgalmazása.

www.skunk2.hu

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Motortuning
« Válasz #74 Dátum: 2007.12.15 20:44:32 »
Kedves Skunk2 Racing Hungary!

Az illetékest meg is találtad!
A honlapunkon, fórumunkon való reklámozásnak két módja van:
1., Megegyezünk egy elég alacsony összegben. Természetesen számlát tudunk adni.
2., Termékeid, szolgáltatásaid árából kedvezményt biztosítasz klubtagjaink számára, cserében elhelyezzük honlapod bannerét honlapunkon, fórumunkon. Igény esetén helyet biztosítunk rendezvényeinken, stb. Ha ezt választod, akkor annak az a módja, hogy kölcsönösen aláírunk egy Együttmûködési keretmegállapodást, melyben rögzítjük, hogy ki, mit vállal. Ha adsz egy e-mail címet, akkor elküldöm ezt a keretmegállapodást.

Üdv.
Misi
azaz
Mészáros Mihály
Partnerkapcsolatokért felelõs elnökségi tag
Toyota Klub Magyarország Egyesület
H-2141 Csömör, Szegfû utca 13
e-mail: meszaros.mihaly@toyotaclub.hu
www.toyotaclub.hu