Amúgy lehet itt jönni holmi Burgonya fogyasztásával, mikor a PCX 125 megvan 3-ból, de mondok én valamit CBF 125, az nem tud 2,5-nél többet megenni, igaz folytás nélkül se tud max üveghangon kb 110-et. Arról ne is beszéljünk, hogy a burgonya eszi durván a gumit....mielőtt még vita lenne olyan állítja, aki elesett vele másodmagával....el is adták rögtön, és azért estek mert megette a gumit.
Szóval én meg vagyok elégedve, országúton, tartva a 90-et ha 30km-t megyek nyilván vannak lakott területek is benne olyan 4,5, de ha 60-70-et akkor lemegy 4-re 15 fok fölött Szolnok Kecskemét stabil 3,8 volt igaz 90-nél,de 5 fővel....az nem olyan rossz.
Az előzés.....hm.... azt gondolom tanulni kell, meg kell tanulni hogyan használja ki az ember a 350Nm nyomatékot, az a titka, hogy a fogyasztás jelző majdnem a sárgába érjen, (nyilván ilyenkor padlógáz)és akkor kezdjen előzni a jóember, mikor már sárgán világit a mutató, akkor szvsz persze rendesen megindul...persze akkor van már motorhang is, de az csupán addig van, míg felgyorsulsz.
Ha a fogyimérő az econ tartományban van akkor elhiszem, hogy nem tudsz előzni, sebaj meg kell tanulni.
Mikor megvettem a kocsit és egy ismerősömmel kipróbáltuk nyáron neki 2008 2.0d4d ave a kocsi, azt mondta hú ez így gyorsul....hát ennyi, ha tudod hogyan kell nyomni, akkor megy az, azért mertem megvenni, mert előtte Szolnokiaknál kipróbáltam hogyan gyorsul egy padlógáz után, persze a kereskedő egyből nullázta a fogyasztást...höhöhöhöhöh, szal tudtam, hogy a Totalcar-os duma, béget, meg ilyenek az erre az Auris-ra egyáltalán nem jellemző, semmivel sincsen erősebb hangja, mint egy megölt szívó euró 6-nak...ami 5e-nél forog.
Azzal főleg nem értek egyet, hogy nem megy, autópályán mikor vissza kell gyorsulni 80-ról 140-re....akkor tud meglepetést okozni, szvsz a turbós gépeket kivéve a szívó benzinesek megeszi, de a diesel-ek is csak pislognak. Nyilván ezt 2000-es motorig gondolom csupán.
Egy 2,2, vagy 2,5 esetleg 3.0-val nem szabad egy napon említeni.
Persze persze ilyenkor végig 140-nel húzva nálam a fogyi kb. 6,2... ennyi.
De ha nem akarsz sietni és elég a 130 akkor a fogyi már legalábbis nálam közelíti kicsit az 5-öt, talán olyan 5,5...persze kövezzenek meg érte az igazmondó juhászok, ha tévedek...
Amúgy mivel én 15-ös nyárin vettem a kocsit a kereskedőtől, és tavaszra jön a felnivétel...megkérdeztem a kereskedőt, milyen előnye van a 17-es keréknek a külső kinézeten kívül nem tudott semmit se mondani, kérdem én jobban tapad, stabilabb, azt mondja nem.
Ja egy biztos a peres gumi jobban ráz a borzasztó magyar utakon.
Amúgy a katalógus is azt írja 17-es gumi plussz FÉL LITER többletfogyasztás............
a 16-os az csupán 1 deci.....talán az még bátran vállalható...
Remélem tudtam picit segíteni, nem ártani akartam senkinek sem, csupán segítőleg írtam...
A korábbi csődbe ment kecskeméti szalonban azt állították, több tulaj is mondott 6 literes városi fogyasztást, aztán ők is rájöttek, ezen tulajok nem visszatermelnek a lámpánál, hanem az utolsó pillanatban fékezgetnek....így tényleg nehéz jól fogyasztani.
Rövid 1-2 km-es városi szakaszokon lehet azért meglepetés, de eddig ha legalább 5-6km-t elmentem a legmagasabb 6,5 volt. Én azért vettem mert úgy gondoltam a régi 1,4-nél vagy másfél literrel kevesebbet fog enni.....erre 2-vel eszik kevesebbet....plussz 10 év múlva ha ezt eladom kérdés mit fognak hamarabb megvenni
1. Hybrid kombi
2. Benzin szívó 1.8 Ave
na emiatt vettem a hibridet...előre gondolkodtam, bár látva sok beírást, már nem csak én gondolkodom így.