Gratulálok, szép teljesítmény!
Írhatnál egy kicsit arról, hogyan sikerül ilyen eredményeket produkálni. Elsősorban ezekre lennék kíváncsi: teljesen gyári az autó? Milyen olaj? Gumi, guminyomás? Milyen fordulaton váltasz? A gyorsabb vagy a lassabb gyorsítást részesíted előnyben stb. Illetve az is fontos, hogy milyen utakon jársz, és milyen utazósebességgel.
Trélerrel felviteti a Gellért-hegyre, majd motorfékkel legurul. Ezt ismétli map mint nap.
Bizton lehetne a Kgabe elképzelgése szerint is, de inkább hagyom a hülyeséget.
Az autó már régen nem gyári állapotú, hisz közelíti a 13 évét.Kismértékben átalakítottam a szívó oldalt, az égési levegő szűrését, a komfort tér "friss levegő" szűrését, és kapott kartergáz kondenzátort, kialakítottam a hűtési rendszer kalorikus körének passzív utóhűtését, picit hozzányúltam a gyújtófeszültség jelalakjához. Kapott extra motortér és csomagtér hőszigetelést Garázsban, és rendszeresen
karbantartom, javítom(olyan mértékben,amihez a meglévő szerszámaim elégségesek) és alkalmanként vizsgára felkészítem, amikor eljön az ideje. A motorját kívül -belül próbálom "tisztán" tartani.Meggyőződve a kereskedők jellemző témabeli hiátusairól, és mivel korábbi -a témát érintő - ismereteim nem voltak számomra megfelelőek, ezért önképzés (bizton állíthatom, hogy fájdalommentes) módszerével kiterjesztettem a tribológiai ismereteimet, hogy döntésképes legyek, ha üzemanyagot akarok választani az igen széles kínálatból.Így már nem kétséges előttem, hogy ehhez a járműhöz az Eneos a legmegfelelőbb. Magas kompressziótűrésű tüzelőanyagot kap a ménes, visszaellenőrizhető (bár némileg változó forgalmazói összetételben). A futófelületet nyáron Pirelli Cinturato P6, télen egy levedlett Continentál garnitúra biztosítja, a gyári kiadású méretben. Köpeny nyomás nyáron 37.7 psi, télen 31.9 psi, mindkét tengely mindkét oldalán.
Használatot tekintve, "
map mint nap" szinte azonos útvonalon hajtom a musztángot. Reggel átszeljük az egész pesti oldalt délről -északra, meló után meg az M0 északról -délre, néha hátulról rávillogva egy fekete, "fapapucsos" P3-asra.
Jellemzően a domborzathoz igazítom a kigyorsítás ütemét, de egyre inkább áthajlok a dinamikus kigyorsítás és sebességtartás irányába. Reggel a büntihatár alatti kicsivel ( még VÉDA után is), du. ~100 km/h, jellemzően.
Ezért IS zavar amikor az előzőekben leírt sebességgel utolérek 7.5 tonnát meghaladó összsúlyú fosokat, amik 85-95 km/h-val haladnak.