Nem lebecsülve az általad javallott módszer gyakorlati kivitelezhetőségét,
inkább ollan megoldás érdekelne, ahol a tüzelőanyag betöltési spot nem feltétlenül rögzített. Pl.; Hitelesített eszköz segítségével kalibrált gyűjtőedényzetbe történő tüzelőanyag vételezése bárhol, mért környezeti hőmérséklet mellett.Majd ebből a gjmű. tüzelőanyag tartályának feltöltése. Az esetlegesen visszamaradó mennyiség mért hőmérsékleten történő volumetrikus leszámitolásával. Ezen mért mennyiségre vonatkoztatott futásteljesítmény mérése adna jó megközelítő pontosságú fogyasztás mérést.( hisz nem vennénk figyelembe a kiürülő tartályba bepárolgó tüzelőanyag kondenzátummá alakítás utáni leszámítolását a különbség képzéshez). p.v.
Ezt én is pont így csinálom
: mindig teletankolok, egy évben egyszer visszosztom az éppen tankolt mennyiséget,a megtett km-el, ha stimmel, márpedig stimmel az átlagfogyasztási kijelzővel- többet nem foglalkozom vele. Csak a műszert nézem.
De már az is unalmas, úgy is 5,1-re jön ki az átlagom