Ezzel vitatkoznek, mert csak egy kiegyensulyozott tozscsopi kell:)
Majd ha 10+ év szakmában eltöltött tapasztalatod lesz akkor én is vitatkoznék, addig csak mosolygok .
Az a baj, hogy egy normális turbófelújítás (ha sikerül, mert általában rövid életűek a felújított turbók) közel annyiba kerül, mint egy vadonatúj turbó.
Erre kiváló példa a legutoljára csinált I30 1.6crdi turbócserém.
Abban viszont igazad van, hogy a hiba oka turbócserével sokszor nem oldódik meg. Sőt 1.6Hdi-n ajánlott motorblokkot!!! is cserélni turbócserekor, mert olyan szinten elkoszolódik és olyan takaríthatatlan helyen megy a turbó olajzócsövéhez a olajjárat a blokkban, hogy az valami tragédia
. Felteszel egy új turbót és pikk-pakk behal az is. Aztán kapásból ugrott 300+e forintod, az autó nem jó, de van 2 rossz turbód.
Tudom hihetetlennek tűnik, de aki ezen a területen dolgozik, az megtapasztal egyet s mást. És ez nem ilyen ismerős mondta sztori stb....