Én simán bele mernék ugrani egy 5-6-7-es Golfba és BMW-be is. Normális szervizelés a lényeg.
Ebből indultam ki:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1000.msg602950#msg602950Ok, normális szervizelés esetén ha rendben is van, mit jelent az?
Nem azt, hogy a kocsit például a gyárilag előírt 30.000 km helyett a felénél, 15.000 km-nél viszik olajcserére? Ötös Golfnál még nem annyi?
Ha viszont ezt jelenti, akkor ez az autók nagyobbik részénél nem fog teljesülni: céges flottáknál a gyári előírást nézik, és a magánszemélyek között sincs sok, aki ezt megtenné: "Minek költenék kétszer annyit erre, a gyár csak jobban tudja" stb.
Autóvásárlás esetén így sokkal valószínűbb, hogy olyanban nyúl bele az ember, ahol 30.000 km-enként cserélték, mint 15.000 km-enként.
A Toyotánál meg általában 15.000 km az előírás tudtommal.
A szervizköltségeket meg nem is tudom...
Nem tudom, egyetértünk-e ebben legalább egy kicsit?