Azért ezt a pályát is szokni kell. Első alkalmakkor én is 100-al tötymörögtem végig.
Lehet matekolni, nekem is 3 decivel iszik többet ha nem 110, hanem 130-cal tolom, ez egy 200km-es etapon, komoly 265Ft.
Az ótópályának az a szépsége hogy szép széles út, több km-es egyenesekkel, enyhe kanyarokkal, készteti az embert hogy nyomja.
De hogy milyen sebességet választok meg pályán a varrógépnek több dologtól függ:
-M3-ason hiányzik a belső "bukótér", ott kicsit gyorsabbnak tűnnek a tempók. Balaton felé az EMmmmakárhányason fix 130-cal "tolom"
-Éjszaka, gyér forgalomnál szeretnék odaérni ... "tolom"
-Nappal, pláne hosszú hétvége vagy ünnepekkor két lehetőség van M3-on: vagy 110-zel cammogsz külsőben, vagy menekülsz a belső sávban a szlovák X6 elől
Én pl nem vagyok hozzászokva a sima közúthoz, ott szoktam is parázni rendesen, folyton nézem az út szélét a vadak miatt, persze azért a tempót felveszem.
Mondjuk kamion mögött nem lássa az ember az utat, megy valami zene a rádióban, kibírható és valóban elmegy 5,6-5,9-cel.