Ezzel picit vitatkoznék: Nálam úgy van, hogy 110-ig hajtva 6 liter alatt marad, persze ehhez többnyire kerülni kell a gázpedál pumpálását, a tiltásig húzatást, de 3000-ig nyugodtan lehet forgatni és pár izmosabb előzés is belefér.
Autópályás tapasztalatom nincs ezzel az autóval, így azt nem tudom, mennyi lenne...
Semmi egyéb hókusz-pókusz nincs a dologban, minden a sofőrön múlik. Ha volna fed. comp. a Ti autótokban is, könnyen figyelemmel lehetne kísérni a pillanatnyi fogyasztást és az átlagsebességet is. Ilyen hosszú távon (Békéscsaba-Pécs) könnyedén lehet 60km/h körüli átlagsebességet hozni, ami, ha belegondolunk, egyáltalán nem kevés, teljesen korrekt tempó, figyelembe véve, hogy nem autópályán megyünk, hanem városokon, kisebb településeken keresztül.
Lehet sokat motorfékezni...
Ja és még egy érdekesség: A pillanatnyi fogyasztási adaton decire pontosan ugyanannyi 105-nél, mint 80-nál, ezért - nekem - nem indokolt 80-nal tötymörögni. Itt lehet, hogy kijön a vvt-i motor előnye...