Itt az lehet a filozófia, hogy az utolsó 10 litert "biztonsági tartalék"-ként kezelik a kocsik. Van ahol úgy adják meg pl, hogy a tank 55liter + 10 liter "reserve", ami a gyakorlatban annyit jelent, hogy 65 literes a tank és 10 liternél mutat 0-t.
A BC pedig azért hülyéskedik, mert nem annyira pontos a szint mérő, hogy az alapján literre pontosan meg tudja határozni az üzemanyagot, egy teletankolásnál a szoftver "resetelődhet" egy teli tankos mennyiséghez, de egy rátankolásnál, nem tudja megmérni, hogy 5-10-20 litert tankoltál, a pillanatnyi szintből pontatlanul tud becsülni, mert a szint mindig ingadozik, lejtő emelkedő stb.
Az E10-nél egyébkény úgy néz ki, hogy amikor a mutató 0-t mutat, a szegénységjelző jelez, megyek tankolni és 40-41l-t tudok betölteni (50l a tank). Ha még autózok pár napot (napi 10-20km), akkor a mutató lemegy nulla alá
és akkor lehet 45-46l-t tankolni, tovább nem szoktam húzni.