A héten aztán újabb fogyasztáspróbát tettem, teszthőmérséklet -7 és 0 között, szigorúan most is nullázva,
igaz most csak 100km-t nézve országút város vegyesen.
Körülbelül 30% város 70 % országút, kényelmesen városban felkapcsolva 5.-be, országúton ráérős 90-100 km/h. Azért más városokban ez simán lehet több, elvégre nem olyan utakat választok Kecskeméten, ahol folyton folyvást piroslámpába ütközök, és nem minden lámpánál az a célom, hogy legyőzzem a mellettem indulót
Átlag 6,3, úgy hogy ma reggel ebben még benne volt 10 perc helyben járatás a cég előtt, 0 fokon.
Durva ha a kocsi helyben jár, hogyan emelkedik az átlagos fogyasztás percek alatt simán akár 2-3 decit is.
Azt kell, hogy mondjam örülök az adatoknak, nem zabál, csupán csipegeti az üzemanyagot 1,4-es létére, és ha kell megy is.
Épp tegnap tudtam meg, hogy a kollégám Ford Fiesta-jában 103ekm és 7 év után most kellett hátsó lengéscsillapítót cserélni, mert leélvezett...értsd. elfolyt belőle az olaj...
Sógoroméknál meg lassan már 140e-nél és 8 és fél évnél és semmi, semmi hiba még mindig, nemhiába japó technika ez.......