Utolsó tankolási eredmények; dec közepétől 1652km london+két reptéri út(kb 230km) 11liter+41liter+49liter = 6.1liter/100km (a 11liternél annyira való pénz volt nálam, a következő esetben, 50font, aztán tettem csak tele, ezért a hülye számítás)
Hazaút Londonból utinapló jelleggel (minden tankolásnál kinulláztam a bc.-t)
5kor indultunk, Dartfordig 55km-t mentünk, 73km/h 4.7-es átlag-->
6:55 Folkestone 145km, 77km/h 4.3-as átlag fel a vonatra, óraállítás-vonatozás-->
8:51 Calais 147km, 71km/h, 4.4-es átlag-->
10:30 Brüsszel, 341km, 92km/h 4.8-as átlag-->
12:35 Köln, 560km, 98km/h, 4.8-as átlag-->
13:33 semmi közepe, 688km, 101km-h, 4.8-as átlag-->
826km semmi közepe, tankolós lámpa felvillant-->
852km-nél tankoltunk, 103km/h 4.8as átlag
Nürnberg 952km 123km/h, 5.1-es átlag-->
Regensburg 1050km, 124km/h, 5.2-es átlag-->
17:54 Passau, 1182km, 126km/h, 5.4-es átlag-->
18:10 német-osztrák határ
20:30 Bécs, 1595km, 122km/h, 5.3-as átlag-->
21:20, magyar határ
22:12 Nyúl, tankolás, 1750km, 119km/h, 5.3-as átlag-->
23:00 Törökbálint, 20perc szünet
Kecskeméttől Szegedig akkora köd volt, hogy 60nál egy csíkot se láttunk, Kkfélegyháza magasságába megelőzött egy román kamikaze, beálltam mögé, és vonatoztunk 100al Szegedig
utána.
0:50 Szeged, Olajbányász téri hamburgeresnél lezabáltunk, az adatok le lettek szarva, aztán szépen elfáradva 2körül hazaértünk. 2037km 99km/h 5.9-es átlag. Össz. átlagot nem számoltam ki, lusta vagyok.
Az esetleges kimaradt adatoknál elbambult a Sárkányom
Az autóban ketten voltunk, 2.5es guminyomással, klíma nélkül, lehajtott ülésekkel; plafonig pakolva. Németországba álltunk meg egyszer eü szünetre, plusz egyszer tankolni. Ausztriába matricát venni eü. szünet matricavásárlással, aztán Bécs után még megálltunk elkölteni azt a pár megmaradt eurot, majd Győr alatt tankolni, plusz Törökbálinton 20perc pihenés...
A fed.comp minden mérésnél tizedre pontos volt, KÉJ kibírta Angliát. Eladó.
ui: Magyar gázolajjal nem tetszik az átlagsebesség/fogyasztás arány, lehangoló az angolhoz meg a némethez képest.