Innentől fogva az tényleg nem lehet vitás, hogy ugyanebben az 1000-2000-es sávban az 1.4-es dízel kevésbé rugalmas, mint az 1.4-es benzines.
Ennyit mondtam én is pár napja, nem többet, nem kevesebbet.
az eltérő váltó-áttételezések miatt nem lehet a méréseket direktben összevetni
Pontosan! (Ezt is leírtam pár napja.
) Ezért is kérdésesek a rugalmassági mérések: kedveznek a dízel karakterének.
Palaczk, előbb-utóbb ki fogunk oda lyukadni, hogy egy ilyen összevetésnek a helye a versenypálya, ahol azt a fordulatszám-tartományt és azt a fokozatot használja az ember, amelyiket akarja. Addig oké, hogy hasonló teljesítményű dízel és benzines közül a dízelt könnyebb kiautózni, az alkalmazkodik jobban a nyugis, hétköznapi használathoz, de hogy melyik megy jobban, az egy másik kérdés.