De azért ez nem ilyen egyszerű. Ugyanis ha az ember biztosra tudná azt, hogy meg lesz büntetve, akkor nyilván lassabban menne. De miután nagyon sokszor semmilyen retorziónak sincsen a gyorshajtó kitéve, így abban bízik, hogy most is megússza és marad a 30e Ft a zsebben, de gyorsabban is halad egyidejűleg...
Egyébként néha borzalmasan idegesítő szabályosan közelekedni, vannak utak, ahol ez szinte lehetetlen is, mert mindenki sokkal gyorsabban megy, én meg nem leszek a köcsög, aki fenntartja a sort -- inkább tolom hátulról.
Lakott területen én olyan 60-70 között szoktam menni, azon kívül 100 felett szinte mindig. Ez a 90 nagyon lassú, ha valaki időre megy és nem a fogyasztásra gyúr, akkor szinte alap, hogy átlépi. Ha például megnézem, hogy Siófok-Pécs távon lakott területen ki hogyan megy, az átlag 120 körül közlekedik. Szerintem ez normális, pláne az újabb mai kocsikkal, borzalmas érzés 15 km-nyi egyenes szakaszon szinte nulla forgalom mellett 90nel sétakocsikázni -- pláne mikor siet az ember. És azért hozzátenném, hogy nem tartom életveszélyesnek a lakott területen kívüli 120-at, de a 140-et sem, nem ott fontos lassan menni, hanem a városokban, falvakban, ahol bármikor kijöhet bárki az ember elé...
Autópályán is engedhetnék a 160-at nyugodtan, ekkor 180-ig nem kellene mondjuk büntit fizetni. Ez már kellően gyors és dinamikus, de mégsem 300, amit már tényleg soknak tartok. Ez a 130 is olyan, hogy ennyivel tudok főúton is menni, nem ennyivel szeretnék a pályán menni, ahol extra lét fizetek.