A nem túl rövid utak és a 60-70 km/h átlagsebesség teszi akkor valszeg. Nekem a guminyomás 2.5, én viszont 1500, max 2000-nél elváltok, főleg akkor, amíg hideg a motor, viszont csillaggarázsból jövök-megyek.
Gumisok: ez a Fulda Eco Control fogyibarát gumi? Én 650-nél többet igencsak ritkán megyek, a 600-630 km/tank az általánosabb inkább (lásd aláírásomban a fogyi-linket). Valamit biztos, hogy nagyon rosszul csinálok, ha még egy-másfél liter potenciál van a motoromban.
Szerintem neked igazán nem kell aggódnod a fogyasztásod miatt
... Mert tök jó
!
A VVTi-hez ne hasonlítsd; egyrészt nem te vezeted azt a VVTi-t, így eleve nincs értelme összevetni
... Másrészt tudomásul kell venni, hogy a VVTi korszerűbb motor, a változó szelepvezérlés (és egyéb finomítások) hatékonyabb üzemanyag-felhasználást tesz lehetővé.
A 2.5-ös keréknyomás jó kompromisszum, én ennél többet biztosan nem tennék bele a helyedben. Az extrém magas keréknyomás jót tesz ugyan a fogyasztásnak, viszont veszélyes, mert lerontja az autó stabilitását (és 65-ös tempónál is fejre lehet állni vagy árokba lehet borulni egy hirtelen kitérő manőver esetén). Pláne egy olyan autónál, amelyik egyébként is hajlamos rá, hogy kidobja a seggét.
A Fulda EcoControl-t őszintén merem ajánlani, én egy éve használom a Camryn, és épp pár napja vetettem össze a fogyasztási adatokat a korábbiakkal: definitíve csökkent néhány decivel
! Emellett halk és komfortos gumi, mégis megvan a kellő stabilitása is (bár különösebb sportosságot nem kell várni tőle).
Hideg motornál inkább 2000-nél válts, mint 1500-nál; és kerüld az 1500 környéki fordulatokról történő nagyobb gázadást.