Na igen persze én sem figyelem a nyilacskákat.....talán eleinte kíváncsiságból hogy hogy vannak a fordulatszám tartományok, sebesség...stb.stb. Én is motorhang alapján váltogatok, néha néha odakukkantok a műszerre, 3000-ig oda lehet neki pörkölni, ha haladósan kényelmesen akar menni az ember....4600-nál úgyis műkösésbe lép a VVT-i power
Ha száguldozni akar az ember lehet 6000-ig is....7000 előtt van a tiltás, pörgős kis motor.....2x szeleburdi módon kipróbáltam üzem meleg motornál persze
.
Ma mértem az átlagot persze most csak 13 km-en: átlag seb.: 47km/h átlag fogy.: 6,7 idő: 17 perc ebbe volt egy kis huzatás, egy kis tötymörgés....átlagos. Általában ennyit eszik ha nagyobb útra megyek akkor is....néha megnéztem. De akkor is zavar még mindíg ez a kormos kipufogó
ez az én hülyeségem.......pedig jól megy, nem eszik olyan sokat mint az ábra mutatja. Azért azt a 1300 kg-os kasznit meg kell mozgatni, kell az üzemanyag.....egy ismerősömnek új corollája van, ő mondta hogy olyan 10-15 ezer után be fog állni a fogyasztás, bár már lehet most beállt nekem (99820 km van az autómban).