Tehát vegyesben egy 7-es átlagra azért bízvást számíthatnék, ugye? Kb. 30 % város nem pörgetősen, 10-20 % pálya 130-140, a többi országút zömmel 110-120, ritkábban (mondjuk 1/3-os arányban) 90-100. Így, ugye, reális becslés, hogy nem menne 7 fölé az átlag?
Ha nem versenyzel túl sokat, akkor 6,5 alatt is. Nekem a minimumom egy Bp. - Pécs - Bp. út alatt volt, amikor ráraktam az órát 100-ra, és így lett a vége 4,8. Ebből következik, hogy az országúti 5,5-hez azért már előzgetések is kellenek, elvégre akkor hogy létezik, hogy 130-nál csak fél literrel eszik többet, mint 100-110-nél...
Még valami. Egyszer kocsit cseréltünk apósommal, és ő - már bőven megszokva a VVTi-motort - lelkezdezett, hogy milyen jó motorja van ennek, nagyon megy, és termeli a benzint. Pedig papírin az övé jobban megy, és szinte ugyanannyit eszik. Ezek szerint mégsem.