Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 593913 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #2310 Dátum: 2022.05.26 12:23:57 »
De hagyományos automatával nem fog olyat találni. Márpedig keresik.
Nem a sóher napi futkosós autót keresők lesznek a te embereid, hanem akinek kell az automata, a nyomaték, a nagyobb motor adta kényelem. Hidd el, keresik ezt is.

Azok akkor már egy Lexust keresnének inkább, ahogy én is.  :wub:  ;)
Persze nem egy IS200-ast, hiszen ahhoz képest valóban az Avensis messze többet nyújt, és nem csak kényelemben és (utas)térben - ezért nem vettünk mi is azt anno (no meg az Avensis szintjére felextrázva már az se annyiba került volna...  :innocent: )
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2311 Dátum: 2022.05.26 15:18:24 »
Ezt jó, hogy te írtad le, én is erre gondoltam, csak nem akartalak elszomorítani. Egyre szűkebb a célcsoportja ezeknek az autóknak, így az árukat sem fogják tudni tartani.
Nekem a Primerának a JSZP szerint én vagyok a 7. tulaja, de ez torz információ. Eredetileg valszeg lízinges volt az autó, de a központi nyilvántartó rendszer külön tulajként tartja számon a bankot, a lízingcéget, a vállalkozást és a magánszemélyeket is. Én ennek az autónak a 3. használója vagyok, azaz, 3 tulaja volt, de a rendszerben a különböző pénzintézetekkel együtt 7 tulaj volt eddig bejegyezve. Szóval, a tulajok száma ezért nem mérvadó.  :)
Azt kell megnézni, hogy hányszor volt rajta eredetvizsgálat, annyiszor volt tulajváltás is!
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #2312 Dátum: 2022.05.31 12:56:33 »
Volt róla szó, hogy nincs 1M alatt T25-ös.

Találtam többet is, de ez meg kemény 799e Ft, ráadásul Sol felszereltség - és még alufelni is van rajt (igaz nem gyári), igaz majd 400e km (állítólag gyakori pályázás, ingázás Mo és Ausztria között). Mondjuk arra nem biztos, hogy az 1.6-os a legmegfelelőbb, de ezek szerint bírta a kiképzést.  :hmmmm:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_1.6-18125799#sid=410f5402-08c0-42da-8e58-b79919c00c83

De van 2.0 benzines is 890e Ft-ért 374e km-el - de valahogy az az érzésem, hogy ebbe nem az előírt E5-ös benzint tankolják, de ne úgy legyen...  :whistling:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_sol_elegant-18287388#sid=410f5402-08c0-42da-8e58-b79919c00c83
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2313 Dátum: 2022.06.06 19:00:38 »
T25-ben cserélt már valaki katalizátort? Az az érzésem, hogy lassan elérkezik az ideje, érdekelne ha van valakinek tapasztalata.

Oki

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 1
T25-ös Avensis
« Válasz #2314 Dátum: 2022.06.07 08:46:01 »
Üdvözlök mindenkit, mint először hozzászóló!
Rég olvasom a fórumot, de most sajnos kérdeznem kell :-(
T25 1.8 ötajtós Avensisemben eltört az ötödik ajtó zsanérja.
Nincs valakinek egy gyűrött, törött ajtaja, amin van ép zsanér?
Esetleg ötlet, honnan szerezhetném be? Bontós nem fogja levenni a jó ajtóról...
Köszönöm
 :cry:

Numberone

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2315 Dátum: 2022.06.07 20:41:57 »
T25-ben cserélt már valaki katalizátort? Az az érzésem, hogy lassan elérkezik az ideje, érdekelne ha van valakinek tapasztalata.


Szia!
Nézd meg,hogy ilyen-e?Ez egy 98000 mérföldet futott dieselé volt 2.0.
https://ibb.co/bN8P6QK

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #2316 Dátum: 2022.06.07 21:02:04 »
Igen, meg egy csomó check engine felvillanása fogja még megelőzni a dolgot.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2317 Dátum: 2022.06.09 13:17:54 »

Szia!
Nézd meg,hogy ilyen-e?Ez egy 98000 mérföldet futott dieselé volt 2.0.
https://ibb.co/bN8P6QK
Benzines, de köszi.

Igen, meg egy csomó check engine felvillanása fogja még megelőzni a dolgot.  ;)
Thx, akkor nem rohanok vele a szervízbe. Nyár végéig remélem meglesz így. Olyan kicsit pöffös hangja lett, CO érték magasabb kicsit, de a fogyasztása se ugrott meg eddig.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #2318 Dátum: 2022.06.22 16:03:39 »
Érik egy be nem tervezett szervizlátogatás...  :hmmmm:
Nem alszanak el a TRC Off és VSC ikonok, és mivel nincs check engine lámpa, hibakódot se tudok törölni - illetve ha jól értem jelenleg nem működik sem a kipörgésgátló, se a stabilitás kontroll.  :hmmmm:

Másik gumishoz vittem az autót, de nem hinném, hogy ők bármit megsérthettek volna a kerékjárati ív környékén - nem is tudom az érzékelők egyáltalán ott vannak-e...  :whistling:

2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2319 Dátum: 2022.06.23 14:40:24 »
Nem erre volt a szondakiemelő?

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2320 Dátum: 2022.06.23 15:06:04 »
Nem erre volt a szondakiemelő?

Szerintem, az a málfunkci egy checkengine-ből indulva biztonsági okokból lesz VCS és TCR OFF.
Itt nincs checkengine, így kizárnám a katalizátoros hibát.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #2321 Dátum: 2022.06.23 20:48:31 »
Kókányolás - a békéscsabai szerelőt leszámítva - sosem volt az autón - és természetesen kapott már gyári új katalizátort is 2018-ban, ahogy nemrégen pedig 2 lambda szonda csere is volt.

Van TRC OFF kapcsoló az autón, de azt nyomogatva sincs változás.

Az ABS ikonja viszont nem világít - és nem is érezni, hogy akár vészmódban lenne az autó vagy bármi, csak idegesítő ez a karácsonyfa világítás egy Toyotán.  :innocent: :hmmmm:

Úgy néz ki Júl 2.-án szombaton vihetem a kocsit Kiskőrösre, és hétfő reggel majd ránéznek, sajnos most nem fér bele a szabadság, csak így tudom megoldani a levitelt - és persze külön köszönet érte Dezsőéknek, hogy soron kívül, szombaton csak énmiattam bemennek majd kinyitni a szervizt.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2322 Dátum: 2022.06.24 09:01:03 »
Ennek a páros jelzésnek több lehetséges oka is lehet. Barátomék COV-ja esetében a perdület érzékelő szenzor hibája okozta. Kicserélték és megszünt a jelzés. De ez csak egy lehetséges hibaforrás, van kb 10 féle más lehetőség, amire ezt dobja be. Gyári diag kell neki és meg lesz a hiba oka. ;-)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2323 Dátum: 2022.06.24 11:06:28 »
Yaw rate szenzor is mutat hibakódot. Nem csak a CheckEngine égett ki? Próbáltál olvasni hibakódot? Vagy ha nem, akkor akksi le-visszakötés megvolt?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #2324 Dátum: 2022.06.24 13:22:18 »
Igen, rátettem - de nem jelzett hibakódot.
Egy Foxwell NT301-est használok, az ára miatt azért gondolom/remélem talált volna valamit, ha lett volna.  :hmmmm:

De sajnos van egy másik - bár ez csak a fület bosszantó - hiba is: az Aut klíma esetében 3 külön kis fogaskerekes meghajtó állítja a levegő irányát, intenzitását meg ki tudja még micsodáját. Ebből 2 éve az egyik már tönkre ment - ugye a kezdeti búgó hang pár mp után elmúlik, majd a hetek elteltével egyre hangosabb lesz a búgás és picivel több ideig is tart - de engem minden egyes indításkor bizony zavart...  :innocent:

Itt is volt szó anno mókolásról, a kis fogaskerék ki/lekötéséről - akkor persze a klíma és maga a rendszer nem tudná ellátni megfelelően a dolgát - szóval már akkor is csere lett belőle (6 számjegyű összeg az új darab). És ugye amíg nem szedik szét, nem tudhatják, hogy melyik is a "ludas" a 3-ból - azaz nem fogják előre berendelni az alkatrészt hozzá. Szóval ha már mindenképpen le kell vinni az autót, akkor így hagyom nekik a műszerfalat, aztán majd találják meg a hiba okát. Ha pedig tényleg csak egy aksi levétel lesz a ludas, akkor annál jobb.  ;)

Valahogy kezd megdőlni az elpusztíthatatlan jelzője a T25-ösnek, hiába egy valóban megkímélt, 17 éves példányról beszélünk - mégis mennyit kell rákölteni éves szinten - és főleg elektronikus dolgokra.  :hmmmm:
Bezzeg a T22-es, ugye a sok elektromos kütyü mellőzése végett nem is volt velük soha ilyen be nem tervezett szervizlátogatás - az olajfogyasztás miatti incidenst leszámítva, persze. Pedig 3x is volt belőle az évek során (igaz ebből csak 1 volt vvt-i-s)...  :hmmmm:
Kéne találni egy Aut váltós, bőrös kivitelt - bár sajnos már ez fejtörést okozna, nemhogy még a tetejébe megkímélt is legyen...  :no: :hmmmm:

Így belegondolva elektronikus cucc a TNS510-es Navigáción, sötétedő tükrön, tempomaton, és az elektromos ülés/ablak/tükörállításon kívül talán már nem is maradt, amihez ne kellett/kellene hozzányúlni. Persze azért volt némi békéscsabai rásegítés is a szervószivattyú és egyéb alkatrészek végett, amiket talán még nem kellett volna cserélni, ha a derék szerelőnk nem nyúl hozzá...  :innocent: :wacko: :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61