Valamelyik nap volt fent 1M Ft-ért egy szerencsétlen sorsú T25-ös, de ahogy látom gyorsan elvitte valaki...
Ahogy néha felbukkan 1-1 jobb kormányos is, azok is benéznek néha a milliós összeg alá.
Az LS és GS meg még szép, ha tudja tartani a 180-at
, elvégre sok cm3-vel és lóerővel erősebbek az Avensisnél
- de itt elsősorban a kocsi egyenes futására gondoltam, ültem már olyan nagykategóriás autóban, amiben a 150 már felért egy istenkísértéssel, a futómű, a kormányzás, fékek, szóval semmi sem volt olyan állapotban, ami indokolta volna azt a magabiztosságot ilyen sebesség mellett - és én is csak szükségből ültem bele utasként, de legközelebb inkább vonattal...
Idő az van, mivel az Avensis áll a garázsban így úgy is főleg a Citroen van használva - az itthoni kínálatot elnézve meg nem is nagyon maradtam le semmiről.
Van fent jó ideje egy GS300-as, azt írja "gyűjtői állapot", és 300e+ km van már benne
, és majdnem 3M az ára.
Illetve van most fent egy fekete GS430-as, I-s rendszámmal, azaz itthoni 0 km-es, viszont nincsen benne se Navi, se ML hifi
- azt gondolná az ember az akkori kb 19M Ft-s vételárba ez azért már belefért...
A Navi úgy is korszerűtlen már, de így érintőképernyő hiányában még egy nyamvadt fedélzeti számítógép sincsen benne
- és ugye használtan is inkább az extrázott példányokat keresik az emberek.
LS-ből pedig nincs ráncfelvarrás utáni, elég ritka sajnos itthon.