Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 593675 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1101
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1980 Dátum: 2020.03.07 20:19:55 »
7 mm-el lesz kifelé, szerintem semmi gond nem lenne vele, az még sárvédő peremen belül van, bele sem kötnek.
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Attila t25 kombi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1981 Dátum: 2020.03.07 22:40:23 »
Üdvözlök mindenkit!
Teljesen új tag vagyok. Örülök, hogy megtaláltamba fórumot!
Egy kérdésem lenne Hozzátok. Boldog tulajdonosa vagyok egy 2005-ösgyártású t25-ös Avensisnek. D-4d 1995 cm3 motorral szerelt. Az lenne a kérdésem, hogy erre a motorra feltudom-e rakni az 1998 cm3 D-4d-nek a 6-os váltóját. Ha igen, akkor milyen pozitív vagy negatív változásokra számíthatok?
A válaszokat előre is köszönöm!

cs.simon1212

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1982 Dátum: 2020.03.26 16:15:04 »
Sziasztok!

Erősen gondolkozok egy T25 avensis vásárlásán. Mindenképpen dízelt és kombit szeretnék (évente 25-30 ezer Km, legnagyobb részt hosszú úton).
Érdekelne, hogy össze vannak-e gyűjtve valahol a jellemző típushibák, amikre figyelni kell vásárlásnál?
Mennyire hajlamos rozsdásodásra a típus?
2.0 motorok közül a 115 vagy a 125 Le kivitel ajánlott? (csábít az utóbbi a 6-os váltó miatt)
Köszönöm előre is a válaszaitokat!

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1983 Dátum: 2020.03.26 17:31:43 »
Sziasztok!

Erősen gondolkozok egy T25 avensis vásárlásán. Mindenképpen dízelt és kombit szeretnék (évente 25-30 ezer Km, legnagyobb részt hosszú úton).
Érdekelne, hogy össze vannak-e gyűjtve valahol a jellemző típushibák, amikre figyelni kell vásárlásnál?
Mennyire hajlamos rozsdásodásra a típus?
2.0 motorok közül a 115 vagy a 125 Le kivitel ajánlott? (csábít az utóbbi a 6-os váltó miatt)
Köszönöm előre is a válaszaitokat!

Szájmon! dieselt ne!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

opi77

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1984 Dátum: 2020.03.26 19:42:56 »
Sziasztok. Most vásároltam egy t25-ös avensis kombit. H&R ültető szett van alatta, de én szeretném visszaalakítani eredetire. Esetleg lenne érdeklődő a szettre?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #1985 Dátum: 2020.03.27 11:08:24 »
Az Avensis alapból is alacsony növésű, ezt még megspékelni ültetőrugóval... Nem tudom a korábbi tulaj mire gondolhatott...  :hmmmm:

Szerintem nem lesz olyan ember, aki még külön le is szeretné ültetni, max egy nagyobb felnit és peresebb gumit alátenni.
De egy Avensist még le is ültetni...  :no:  :wacko: :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #1986 Dátum: 2020.03.30 09:56:22 »
Sajnos a kép lemaradt, de belefutottam a 222222 km-be.  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

TLantos

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1987 Dátum: 2020.04.01 15:19:09 »
Sziasztok!

Erősen gondolkozok egy T25 avensis vásárlásán. Mindenképpen dízelt és kombit szeretnék (évente 25-30 ezer Km, legnagyobb részt hosszú úton).
Érdekelne, hogy össze vannak-e gyűjtve valahol a jellemző típushibák, amikre figyelni kell vásárlásnál?
Mennyire hajlamos rozsdásodásra a típus?
2.0 motorok közül a 115 vagy a 125 Le kivitel ajánlott? (csábít az utóbbi a 6-os váltó miatt)
Köszönöm előre is a válaszaitokat!

Lesz egy eladó.
2003-as, 4 ajtós, első tulajos, jelenleg 282000 km.
Rendszeresen szervizelve, csak bele kell ulni, es menni vele (tutira nem kell kolteni vezerlescserere, kettostomegure, egr-re, fekre, ezek mind eleg frissek).
A futas tulnyomo hanyada autopalyan, orszaguton kerult bele.
Ha erdekel, inkabb emailj: tlantos@outlook.hu


TLantos

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1988 Dátum: 2020.04.01 16:00:30 »
Szájmon! dieselt ne!
Miert ne? Persze olyat ne, amin P-s meg R-es rendszam van, allitolag 200e km alatti futasteljesitmennyel.
Hozzak be esz nelkul az autokat, es mivel nagyon tartos a belter, durvan visszatekerik. 282000 km utan teljesen hibatlan pl a kormanyon a gyari borozes. A legtobb reszen meg rucsis. Szoval ha 160000-el tukorsimara vagy rongyosra van kopva, akkor jo lesz az 460000-nek is.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1989 Dátum: 2020.04.02 12:21:20 »
Miert ne?
Mert sajnos túl könnyű belefutni egy pénztemetőbe ha ilyet választ az ember. Elég visszaolvasni az Avensis D4D fórumot. Misztikus megoldhatatlan hibák, 400k-t benyelő szerelő aki a végén pingvinezik és közli, hogy nincsen papír, megoldhatatlan füstölés, megoldhatatlan magas fogyasztás, stbstbstb. A népi bölcsességek ezen nem segítenek, hogy mit kell nézni. Ha a szívóbenzines párja problémamentes és a picivel több benzinfogyasztás olcsóbb mint egy felderíthetetlen és megoldhatatlan dízelhiba, akkor a benzines a logikus választás.

opi77

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1990 Dátum: 2020.04.02 18:23:41 »
Sziasztok. Esetleg lenne valakinek egy avensis 2.0 benzin wagon t25-höz szerelési kézikönyv meg kezelési kézikönyv. Előre is köszönöm. Az email címem: opi77@citromail.hu

TLantos

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1991 Dátum: 2020.04.03 13:50:42 »
Mert sajnos túl könnyű belefutni egy pénztemetőbe ha ilyet választ az ember. Elég visszaolvasni az Avensis D4D fórumot. Misztikus megoldhatatlan hibák, 400k-t benyelő szerelő aki a végén pingvinezik és közli, hogy nincsen papír, megoldhatatlan füstölés, megoldhatatlan magas fogyasztás, stbstbstb. A népi bölcsességek ezen nem segítenek, hogy mit kell nézni. Ha a szívóbenzines párja problémamentes és a picivel több benzinfogyasztás olcsóbb mint egy felderíthetetlen és megoldhatatlan dízelhiba, akkor a benzines a logikus választás.
Valoban, mivel omlik be az ellenoirzhetetlen eloeletu hasznalt auto kulfoldrol.
Nekem is fustolt egy idoben. EGR pucolva, jo lett. Aztan a kvoetkezo fustolesnel mar ki kellett cserelni, a pucolas nem segitett rajta. De ez valahol 270e km kornyeken volt.
Most teljesen fustmentesen (nyilvan amennyire egy dizel fustmentes lehet) uzemel. Meg egyszer ennyit biztos elmegy szerintem.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1992 Dátum: 2020.04.03 21:15:47 »
Valoban, mivel omlik be az ellenoirzhetetlen eloeletu hasznalt auto kulfoldrol.
Nekem is fustolt egy idoben. EGR pucolva, jo lett. Aztan a kvoetkezo fustolesnel mar ki kellett cserelni, a pucolas nem segitett rajta. De ez valahol 270e km kornyeken volt.
Most teljesen fustmentesen (nyilvan amennyire egy dizel fustmentes lehet) uzemel. Meg egyszer ennyit biztos elmegy szerintem.
Oké, de ez igaz a tiédre. Komolyan, olvasgasd az említett topicot. Olyan sz*pásokat találsz benne, meg kidobott pénzkupacokat, meg elvesztegetett időt, hogy nem hiszed el. A megbízható forrásból származó dízel is olyan sokszor, hogy azért adják el, mert kéne rákölteni. És akkor ez még nem a kintről behozott rom.

Ich..

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1993 Dátum: 2020.04.06 07:46:03 »
Nincs, vegyé' offot!

Mire gondolsz? Milyen offot?

Ich..

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1994 Dátum: 2020.04.06 07:48:12 »
Ahogy már elhangzott, kifejezett sílécalagút nincsen benne, csak az üléstámla dönthető le 1/3 - 2/3 arányban (Sedan esetében is, Sol felszereltségtől már biztosan).
Köszönöm a választ. Kár, hogy erre nem gondoltak a Toyotánál, pedig nagyon hasznos dolog.