Furcsa egy szerzet ez a belinkelt T25-ös, és biztos, hogy nem itthoni forgalomba helyezésű, mert akkor a "valódi" Executive esetében ebben is lenne Xenon lámpa mosóval és elektromosan állítható bőrülések, no meg egy hátsó napfényroló. Viszont ehhez képest meg hiányzik róla az első szélvédőről a kis matrica, szóval lehet még csak honosítva sincsen...
Na és persze hogy az a tempomat a németeknél szériában járt-e vagy sem, talán sosem derül ki. Remélhetőleg nem a sarki sufniban rakták bele.
"legtöbb légzsák" - mindegyik Avensis - még a legfapadosabb is - szériában 7 (van, aki ezt 9-nek mondja) légzsákkal készült már az elejétől fogva, szóval a nepper nagyon de nagyon nincs tisztában vele, mit is árul.
Hogy mennyire kokszosodik, nos az olajat a 2.4-es is elkezdte csipegetni, szóval meg lett bontva a motor, és akkor elég sok alkatrész lett újra cserélve - azóta mentem vele 27e km-et.
Néha ki kell menni vele a pályára, és meghajtani.
Mondjuk nálam a 2.4-esnél 160-nál még csak 3500-at forog a motor...
A "riogatás" mindkét közvetlen bezin befecskendezéses motorra szól, azaz elvileg a 2.0 és 2.4-es Avensisek benzines motorjai nem kompatibilisek az új E10-el.
Szerintem itthon a legtöbb tulaj nem változtat a tankolási szokásain, hiszen akkor gyakorlatilag 100-as benzin kellene bele, annak meg mostanság valahol 450 Ft körül van a literje. Illetve majd hallunk esetlegesen lerobbanó autókról, megnövekedett javításokról - persze ne következzen be, mert nekem csak ezért semmi kedvem nincs megválni a kicsikémtől.