Tényleg kicsit pikírt volt a stílusom, elnézést érte.
De azért te sem vagy semmi
"Nem ez az első autóm, láttam is már párat, de
1. Mi a francnak 8 helyre szétbontani a biztosítéktáblákat...?"
Értem, hogy nem tetszik, de ezért ehhez a megkérdőjelezéshez egy ***nyit alulinformáltak vagyunk itt mindannyian. Vagy te ezt jobban tudod , valóban? Mesélj még!
Dunning - Kruger - hatásról hallottál már?
"2. Nem lehet mindenki olyan zseni, mint az előttem hozzászóló, aki az összes autómárka minden típusáról kapásból tudjon mindent az utolsó csavarméretig bezárólag..."
Te melyik csatornát nézed? Én egy szóval sem állítottam akár csak azt is, hogy tudom, hogy hol a biztosíték, amit kerestél. Mindössze arra tettem utalást, hogy ha hasonló kérdés merül fel bennem, akkor előveszem a szakirodalmat, jelen esetben a kezelési kézikönyvet. Ez amolyan értő olvasási feladat lett volna.
"3. Nem gondoltam, hogy észosztást kapok (nem kértem!), mert egy megosztottam egy gondolatot az "új" autómról... "
Kétféle rettentően elmés módon lehülyézted a mérnököket. Számodra ez a "megosztottam egy gondolatot az "új" autómról..." Mesélj még!
"Gondoltam egy normális, segítőkész csoportba kerültem, de látom mindenhol vannak ilyenek is... Ez van."
Normális kérdésre itt eddig mindig és mindenki normális választ kapott. Azért a hiba nem mindig a másik készülékben van ám...
Figyi, itt jórészt mindenkinek van kézikönyve, eleve el lehetett volna kérni. Sokaknál a konkrét típus Repair Manualja is ott lapulhat, amiben tényleg mindenféle egyszer és összetett kérdésre választ lehet kapni az autó utolsó csavarig történő szétszedéséhez, diagnosztizálásához. Ott a
https://www.toyodiy.com/parts/ felület, ahol a robbantott ábrákat, gyári cikkszámokat, hozzávetőleges gyári alkatrészárakat lehet kikutatni. Elképesztő mennyiségű tudás gyűlt itt össze a fórumon, a kereső használatával gyakorlatilag mindenre választ lehet találni. Szerintem neked is jobb, ha megtanítunk horgászni, mintha minden alkalommal a kezedbe adjuk a halat.
Üdv:
BF