Ettől azok jobb autók?
Ilyen hülyeség miatt fogod megutálni az autót.
Nem tudom, hogy a gyújtás ráadásakor megszólal-e az üzemanyag szivattyúja 2-3 másodpercre?
Csak azért idézek 3 mondatodat, hogy látszódjon mire válaszolok, de fordított sorrendben.
Nem tudom, indul-e gyújtás ráadáskor a szivattyú? Szerintem az első rátételnél mindenképp. De mivel nem hallani, ezért ezt csak úgy tudnánk meg, ha rámérnénk. Viszont, önindítózáskor egyértelmű! Én régebben mértem a Hondámon a benzinnyomást az üzemanyag híd előtt. Nyugodtan elmondhatom, hogy a nullára csökkent benzinnyomást annyi idő alatt építi fel a szivattyú, amennyi idő alatt kicsapódik a mutató a nyomásmérő órán. Talán még be is rázkódik a mutató.
A második felvetés. ..Nos. igen. Azt már most is elmondhatom, hogy nem szeretem e miatt az indulás miatt ezt az autót annyira, amennyire szerethetném. Valami ilyesmi jár néha a fejemben: "Jó szar, de valójában nincs mit vennem. És nem azért vettem, mert a világ legfrankóbb autója, hanem azért mert talán ezzel lesz az évek során a legkevesebb baj." Valójában tényleg e miatt vásároltam ezt a kocsit. Nagyot ront a róla kialakított véleményemen, hogy késleltetve indul, a kormánya nem törekszik az egyenesre, hanem pont az egyenesben tartásnál kell állandóan húzkodnom a kormányt és pl. a váltója olyan nyúlós. Dehát, ez ellen tényleg nem lehet tenni, mert az meg bowdenes. Ha legalább úgy indulna, ahogy kell, az mindent megoldana. A legrosszabb, mikor ott motoszkál az ember fülében, hogy miért nem indulhat rendesen? Volt anno egy Hondám, az olyan volt, hogy kb. 2 hét téli állás után az akkuja annyira lemerült, hogy alig tudta átforgatni a főtengelyt az önindító. De ha sikerült neki, átlendült valahogy és a következő, hangsúlyozom! A következő munka ütemnél úgy beindult, hogy "kikapta a kezemből a kulcsot" ! Ezt miért nem tudják a mostani kocsik?