De ezt tényleg nem tudják az emberek. Megdöbbentő, de tényleg lövésük sincs róla, tisztelet a kivételnek.
Tele vele az internet. Csak itt a fórumot kell kinyitni és visszaolvasni. Ingyen ott a sok tapasztalat, hogy ne kelljen tanulópénzt fizetni.
Abszolút. De ezt tényleg nem tudják az emberek. Megdöbbentő, de tényleg lövésük sincs róla, tisztelet a kivételnek.
Csak elvakítja őket, hogy 1 milla körül 177 lovas dízel, ami megy mint a gőzmozdony és de állat. Az is, amíg megy. De egyszer megáll. Aztán megint. És megint.
Hja, de már a vevő alatt áll meg.
Aki aztán küzd, mint disznó a jégen, mert inkább az, minthogy elismerje hogy belenyúlt és el kell költeni egyszerre a kocsi értékét a javításra. Így inkább elkölti mondjuk a harmadát szép lassan, hátha jobb lesz.
Elgondolkoztató , hogy általában nem tájékozódnak az autóvásárlók egy nem jelentéktelen összeg elköltése előtt. Gyakran egy egész éves jövedelmüket (néha többet... ).
Mert a lóerők szépek, a fogyasztás is szép, a beltér csodás, 10 éves technika, ez még nem modern, hát mi baj lehet?
Jelenleg egy 2.2 D-CAT T27-et lényegesen olcsóbban lehet eladni, mint az én 1,6-osomat 300 km feletti futással Új korában meg min. 2,5 M Ft-tal volt drágább. Fogyasztani meg nem fogyaszt kevesebbet. Tehát a matek nem jön ki.
Ha jó, akkor megy mint a veszedelem, ez jogos. De egy időzített anyagi bomba a kocsi.
Hajajjjjjjj, pláne a mostani literenkénti dízel árak mellett. És az sem túl erős meggondolás tárgya vásárláskor, hogy a dízelt addig tartja az első tulaj, amíg gondmentes. Eladni akkor szokta, amikor átvált szópó
-be a dolog. A probléma jelentkezésekor meg csak hab a tortán amikor jönnek a "profi" csapatok meg a jókezű mesterek akiknek az ECU, a szondák meg a szenzorok csak felesleges kényelmetlenség, úgyhogy ledúgozzák, mert jóleszazúgy.