Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 593727 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1005 Dátum: 2018.01.07 00:41:15 »
Fékcsövekkel nem volt gondod?
Az meg mi???? :D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #1006 Dátum: 2018.01.07 10:49:17 »
Minap került szóba itt. Nekünk volt T22/T25 és kicsit neheztelek a Toyotára, mert nem éreztem azt a minőségi ugrást T27 esetében, mint ami a T25 bevezetésekor volt.

Lehetne azt is mondani, hogy túlságosan is nagy ugrás volt a T22 után a T25-ös, és amikor eljött annak a leváltása, a T27-es esetében már nem nagyon volt mivel kijönni. Ugye T25-ös esetében alapból járt a 7 légzsák (bár ezt sokan előszeretettel 9-nek veszik), a VSC/TRC kombó, és a Sol felszereltségtől kezdve az elektromosan behajló tükröktől kezdve a 2 zónás aut klímán át a fényre sötétedő belső tükörig minden volt már benne. Exe esetében megfejelve az elektromos bőrülésekkel, tempomattal, Xenon, stb - szóval valóban nem sok minden maradt, amit 2009-ben "elsüthettek volna" az új modellben.
T27-es esetében hátul elvileg jobb lehet a lábtér, mert nincs dudor a kardán végett - bár ettől még ugyanúgy kényelmetlen lesz 3 személynek, ahogy az összes autó az.  :hmmmm:
Az Exe esetében megjelent a kanyarkövető Xenon, illetve ha jól rémlik csak és kizárólag a 2.2-es dízel Aut váltós kiviteléhez létezett +felárért a Safety csomag, amiben radaros tempomat és sávelhagyás figyelő rendszer volt. A Premium esetében megjelent a vezetőülés oldali 2 pozíciós memória és az elektromos kormányoszlop állítás (meg a kombi esetében a panoráma tető, ami mintha nyithatatlan lett volna). Kényelmi extrák terén ha jól rémlik ezzel ki is fújt a felhozatal.  :hmmmm:
Motorok terén megjelentek a valvematic motorok, és ezzel a D4-es közvetlen benzin befecskendezésnek annyi is lett. Benzinesek terén eltűnt a hagyományos Aut váltó, maradt a CVT az 1.8-ashoz, és szevasz. T27-nél megjelent a dízelmotoros 6-os Aut váltó, ezt újításnak lehet venni, de aki nem kért a dízelből, de szeretett volna igazi automatát, annak más modellt (sajnos jobban mondva autómárkát) kellett keresnie...  :hmmmm:
Eltűnt a LB karosszéria a T27-tel, hogy ez most kinek fáj és kinek nem, ízlés és praktikum kérdése.

T22 után a T25-ös egy tanknak tűnik, már pusztán az ajtó súlyán is érezni lehet, hogy "van benne anyag", ha ennek az ajtaját csak picit elengeded, biztosan így is becsukódik. A látható és tapintható igényesebb anyagok, a sok-sok zajcsillapító eszköz - ha még süket szobát nem is (arra ott a Lexus LS), de valóban éreztetik a hatásukat.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1007 Dátum: 2018.01.07 13:56:00 »
Az meg mi???? :D
Na ez az. Egyikre mondták, hogy jövőre cserélni kell majd. Passat esetében 20 éves koráig nem volt vele gond.


Lehetne azt is mondani, hogy túlságosan is nagy ugrás volt a T22 után a T25-ös, és amikor eljött annak a leváltása, a T27-es esetében már nem nagyon volt mivel kijönni. Ugye T25-ös esetében alapból járt a 7 légzsák (bár ezt sokan előszeretettel 9-nek veszik), a VSC/TRC kombó, és a Sol felszereltségtől kezdve az elektromosan behajló tükröktől kezdve a 2 zónás aut klímán át a fényre sötétedő belső tükörig minden volt már benne. Exe esetében megfejelve az elektromos bőrülésekkel, tempomattal, Xenon, stb - szóval valóban nem sok minden maradt, amit 2009-ben "elsüthettek volna" az új modellben.
T27-es esetében hátul elvileg jobb lehet a lábtér, mert nincs dudor a kardán végett - bár ettől még ugyanúgy kényelmetlen lesz 3 személynek, ahogy az összes autó az.  :hmmmm:
Az Exe esetében megjelent a kanyarkövető Xenon, illetve ha jól rémlik csak és kizárólag a 2.2-es dízel Aut váltós kiviteléhez létezett +felárért a Safety csomag, amiben radaros tempomat és sávelhagyás figyelő rendszer volt. A Premium esetében megjelent a vezetőülés oldali 2 pozíciós memória és az elektromos kormányoszlop állítás (meg a kombi esetében a panoráma tető, ami mintha nyithatatlan lett volna). Kényelmi extrák terén ha jól rémlik ezzel ki is fújt a felhozatal.  :hmmmm:
Motorok terén megjelentek a valvematic motorok, és ezzel a D4-es közvetlen benzin befecskendezésnek annyi is lett. Benzinesek terén eltűnt a hagyományos Aut váltó, maradt a CVT az 1.8-ashoz, és szevasz. T27-nél megjelent a dízelmotoros 6-os Aut váltó, ezt újításnak lehet venni, de aki nem kért a dízelből, de szeretett volna igazi automatát, annak más modellt (sajnos jobban mondva autómárkát) kellett keresnie...  :hmmmm:
Eltűnt a LB karosszéria a T27-tel, hogy ez most kinek fáj és kinek nem, ízlés és praktikum kérdése.

T22 után a T25-ös egy tanknak tűnik, már pusztán az ajtó súlyán is érezni lehet, hogy "van benne anyag", ha ennek az ajtaját csak picit elengeded, biztosan így is becsukódik. A látható és tapintható igényesebb anyagok, a sok-sok zajcsillapító eszköz - ha még süket szobát nem is (arra ott a Lexus LS), de valóban éreztetik a hatásukat.
T25 tényleg nagy ugrás volt, de elég lett volna csak tartani a beltér anyagminőségét a T27-re váltáskor. Esetleg lehetett volna ezt is Párizsban terveztetni.... Kényelmi extrák terén is bőven tudtak volna fejlődni, csak a franciákhoz kellett volna benézni ihletért, a bepakolható technológia elérhető volt és hegyekben állt már akkor is. T25 légzsákokról hiszed vagy sem, de 9 indítópatron van benne, amik 7 zónára oszlanak. Vannak kocsik ahol az oldallégzsák egypatronos, ott nem is számolják kettőnek.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1008 Dátum: 2018.01.07 14:28:17 »
Na ez az. Egyikre mondták, hogy jövőre cserélni kell majd. Passat esetében 20 éves koráig nem volt vele gond.

T25 tényleg nagy ugrás volt, de elég lett volna csak tartani a beltér anyagminőségét a T27-re váltáskor. Esetleg lehetett volna ezt is Párizsban terveztetni.... Kényelmi extrák terén is bőven tudtak volna fejlődni, csak a franciákhoz kellett volna benézni ihletért, a bepakolható technológia elérhető volt és hegyekben állt már akkor is. T25 légzsákokról hiszed vagy sem, de 9 indítópatron van benne, amik 7 zónára oszlanak. Vannak kocsik ahol az oldallégzsák egypatronos, ott nem is számolják kettőnek.
Eleve érthetetlen :eek:, hogy a mostani új avensist miért t27-nek jelölik, amikor halál más a 2 autó. Ugyanis a toyotánál is kapcsoltak, hogy a minőségi ugrás nem fel, hanem a mélybe történt. :wacko: Az új T27-ben újra kellemes tapintású a kárpit és a műszerfal, a székeknek is van oldaltartásuk. Ezek engem jobban bántottak a régebbi t27-ben, mint a külcsín. A külső meg... :eek: (eltörném a kezem, ha nem tudnék szebbet rajzolni) csúnyább, mint volt.
A t25 külseje fényévekkel szebb az elődjénél és az utódjánál is. Ha visszagondolunk az akkori vetélytársakra, az ave az elsők között volt, aki hátrafelé megemelte az övvonalat, lekicsinyítette a hátsó ablakokat.
A t27 tervezésénél a teljes aránytévesztés hibájába estek a designerek. Az orrmaszkját a frissítésnél kiigazították, de a legújabb avensis eleje ismét félresikerült. :cry: Az alapgondolat - az X alakzat - formába öntése ,ami a hondának egész jól sikerült, az avensisnél kudarcot vallott.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
T25-ös Avensis
« Válasz #1009 Dátum: 2018.01.07 15:14:46 »
Lehetne azt is mondani, hogy túlságosan is nagy ugrás volt a T22 után a T25-ös, és amikor eljött annak a leváltása, a T27-es esetében már nem nagyon volt mivel kijönni. Ugye T25-ös esetében alapból járt a 7 légzsák (bár ezt sokan előszeretettel 9-nek veszik), a VSC/TRC kombó, és a Sol felszereltségtől kezdve az elektromosan behajló tükröktől kezdve a 2 zónás aut klímán át a fényre sötétedő belső tükörig minden volt már benne. Exe esetében megfejelve az elektromos bőrülésekkel, tempomattal, Xenon, stb - szóval valóban nem sok minden maradt, amit 2009-ben "elsüthettek volna" az új modellben.
T27-es esetében hátul elvileg jobb lehet a lábtér, mert nincs dudor a kardán végett - bár ettől még ugyanúgy kényelmetlen lesz 3 személynek, ahogy az összes autó az.  :hmmmm:
Az Exe esetében megjelent a kanyarkövető Xenon, illetve ha jól rémlik csak és kizárólag a 2.2-es dízel Aut váltós kiviteléhez létezett +felárért a Safety csomag, amiben radaros tempomat és sávelhagyás figyelő rendszer volt. A Premium esetében megjelent a vezetőülés oldali 2 pozíciós memória és az elektromos kormányoszlop állítás (meg a kombi esetében a panoráma tető, ami mintha nyithatatlan lett volna). Kényelmi extrák terén ha jól rémlik ezzel ki is fújt a felhozatal.  :hmmmm:
Motorok terén megjelentek a valvematic motorok, és ezzel a D4-es közvetlen benzin befecskendezésnek annyi is lett. Benzinesek terén eltűnt a hagyományos Aut váltó, maradt a CVT az 1.8-ashoz, és szevasz. T27-nél megjelent a dízelmotoros 6-os Aut váltó, ezt újításnak lehet venni, de aki nem kért a dízelből, de szeretett volna igazi automatát, annak más modellt (sajnos jobban mondva autómárkát) kellett keresnie...  :hmmmm:
Eltűnt a LB karosszéria a T27-tel, hogy ez most kinek fáj és kinek nem, ízlés és praktikum kérdése.

T22 után a T25-ös egy tanknak tűnik, már pusztán az ajtó súlyán is érezni lehet, hogy "van benne anyag", ha ennek az ajtaját csak picit elengeded, biztosan így is becsukódik. A látható és tapintható igényesebb anyagok, a sok-sok zajcsillapító eszköz - ha még süket szobát nem is (arra ott a Lexus LS), de valóban éreztetik a hatásukat.

Lemaradt, most jutott az eszembe a T27-es esetében a kulcs nélküli nyitás/zárás és a nyomógombos indítás (bár tudtommal felszereltség függő volt ez is), amiben "többet tudott" a T25-höz képest.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1010 Dátum: 2018.01.07 17:16:20 »
Eleve érthetetlen :eek:, hogy a mostani új avensist miért t27-nek jelölik, amikor halál más a 2 autó. Ugyanis a toyotánál is kapcsoltak, hogy a minőségi ugrás nem fel, hanem a mélybe történt. :wacko: Az új T27-ben újra kellemes tapintású a kárpit és a műszerfal, a székeknek is van oldaltartásuk. Ezek engem jobban bántottak a régebbi t27-ben, mint a külcsín. A külső meg... :eek: (eltörném a kezem, ha nem tudnék szebbet rajzolni) csúnyább, mint volt.
A t25 külseje fényévekkel szebb az elődjénél és az utódjánál is. Ha visszagondolunk az akkori vetélytársakra, az ave az elsők között volt, aki hátrafelé megemelte az övvonalat, lekicsinyítette a hátsó ablakokat.
A t27 tervezésénél a teljes aránytévesztés hibájába estek a designerek. Az orrmaszkját a frissítésnél kiigazították, de a legújabb avensis eleje ismét félresikerült. :cry: Az alapgondolat - az X alakzat - formába öntése ,ami a hondának egész jól sikerült, az avensisnél kudarcot vallott.
Yepp, kb. ugyanígy látom.

Lemaradt, most jutott az eszembe a T27-es esetében a kulcs nélküli nyitás/zárás és a nyomógombos indítás (bár tudtommal felszereltség függő volt ez is), amiben "többet tudott" a T25-höz képest.
A kulcs nélküli indítás nálam hatalmas mínuszpont, sose vennék ilyen kocsit, túl nagy biztonsági lyuk.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1011 Dátum: 2018.01.07 18:25:20 »
Yepp, kb. ugyanígy látom.
A kulcs nélküli indítás nálam hatalmas mínuszpont, sose vennék ilyen kocsit, túl nagy biztonsági lyuk.
Gyengébb elem és némi árnyékolás megoldja a problémát. Azt meg csak észreveszi az ember, ha vki hozzádörgölőzik. A PayPass miatt úgyis kell árnyékolás. -(

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1012 Dátum: 2018.01.07 19:20:53 »
Gyengébb elem és némi árnyékolás megoldja a problémát. Azt meg csak észreveszi az ember, ha vki hozzádörgölőzik. A PayPass miatt úgyis kell árnyékolás. -(
Paypass miatt nem aggódnék, már ruhán keresztül se lehet leolvasni.
Keylessgo: Ha a rendszer nem alkalmas a való életre, akkor nem akarok én reszelgetni rajta. Pl. nem akarok elemet lemeríteni ha már kifizetem és alusapkát se rendszeresítenék. Aki akarja, az használja nyugodtan, én biztosan nem fogom.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1013 Dátum: 2018.01.07 19:50:00 »
Paypass miatt nem aggódnék, már ruhán keresztül se lehet leolvasni.
Miből gondolod, hogy a rosszakaratúak csak standard érzékenységű vevőt fognak használni?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1014 Dátum: 2018.01.07 20:32:54 »
Miből gondolod, hogy a rosszakaratúak csak standard érzékenységű vevőt fognak használni?
Paypassos kártya kérdésköre itt picit OFF, nameg a keylessgo 5-10 m és a paypass 3-5 cm hatótávja nem vethethető össze, hiszen nagyságrendi a különbség. Mindenesetre az érzékeny vevő a keylessgo-ra javasolt gyenge elemes javaslatra is alkalmazható.
Konkrétan azért nem félek, mert a paypassos kártyákat párosával hordom. Két kártya együttes beolvasása nem ad értelmezhető jelet.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1015 Dátum: 2018.01.07 23:32:03 »
Paypassos kártya kérdésköre itt picit OFF, nameg a keylessgo 5-10 m és a paypass 3-5 cm hatótávja nem vethethető össze, hiszen nagyságrendi a különbség. Mindenesetre az érzékeny vevő a keylessgo-ra javasolt gyenge elemes javaslatra is alkalmazható.
Konkrétan azért nem félek, mert a paypassos kártyákat párosával hordom. Két kártya együttes beolvasása nem ad értelmezhető jelet.
Én nem aggódok a paypassos lopások miatt. Nem az én pénzemet, hanem a bankét lopják. A pénz akkor az enyém, ha én veszem fel. Szvsz. :hmmmm: Vigyázzanak ők jobban a pénzükre! :nono:
A gombos indítású autó szerintem akkor veszélyes, ha az a kulcsot érzékelve magától kinyit. Láttam én is a jutubon ;) azt a videót, miként viszik el a tulajtól 10 méterre az autóját. Ha jól emlékszem bömcsi meg opel volt az áldozat, nem toyota. (Akasszanak fel, ha ezt velem meg tudnák csinálni! :hang: )

szabolcs373

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1016 Dátum: 2018.01.12 16:15:42 »
Hello,Toyota Avensist szeretnék venni,kb 2005-2006-os évekből,1,8 vvt-i motorral executive változatát németből,szervizkönyvel .
Olvastam róla,hogy bizonyos évjáratu motorok olajat fogyasztanak :?:,ha tudnátok ebben nekem segiteni előre is köszönöm a segitségeteket. :helpsmilie:

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1101
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1017 Dátum: 2018.01.12 18:08:14 »
Hello,Toyota Avensist szeretnék venni,kb 2005-2006-os évekből,1,8 vvt-i motorral executive változatát németből,szervizkönyvel .
Olvastam róla,hogy bizonyos évjáratu motorok olajat fogyasztanak :?:,ha tudnátok ebben nekem segiteni előre is köszönöm a segitségeteket. :helpsmilie:

2005/6. hónapig lehetséges... Alvázszámot beírod a toyodiy.com -on kiírja a gyártás pontos hónapját. (Mert nem a forgalomba helyezést kell nézni :))
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

yng

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 109
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1018 Dátum: 2018.01.12 18:15:19 »
Sziasztok! Egy T25-ös Avensis Sedan-ban hátsó helyzetjelző izzócsere próbálkozás után előjött egy olyan hiba, hogy már egyik oldali helyzetjelző sem világít hátul. Eddig a 3-3 izzóból csak egy nem világított, amit cserélni próbáltam. Ezen kívül a műszerfalon a led sem jelez már vissza, ha tompítottat kapcsolok, pedig az első lámpák működnek. A sípolás sem szól már, ha felkapcsolt lámpánál kinyitom az ajtókat. Ugyanazokon a hátsó paneleken viszont az irányjelző meg a féklámpa izzók is működnek. Néztem a hátsó helyzetjelző izzókat, de szemre nem látszik, hogy kiégtek volna. Biztosítékra gondoltam még, de az Avensis könyvben nem ír olyan biztosítékról, ami csak a hátsó helyzetjelzőkhöz kötődne. Előre is köszi bármilyen tippet!
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.12 18:16:54 írta yng »

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1019 Dátum: 2018.01.12 18:32:55 »
Sziasztok! Egy T25-ös Avensis Sedan-ban hátsó helyzetjelző izzócsere próbálkozás után előjött egy olyan hiba, hogy már egyik oldali helyzetjelző sem világít hátul. Eddig a 3-3 izzóból csak egy nem világított, amit cserélni próbáltam. Ezen kívül a műszerfalon a led sem jelez már vissza, ha tompítottat kapcsolok, pedig az első lámpák működnek. A sípolás sem szól már, ha felkapcsolt lámpánál kinyitom az ajtókat. Ugyanazokon a hátsó paneleken viszont az irányjelző meg a féklámpa izzók is működnek. Néztem a hátsó helyzetjelző izzókat, de szemre nem látszik, hogy kiégtek volna. Biztosítékra gondoltam még, de az Avensis könyvben nem ír olyan biztosítékról, ami csak a hátsó helyzetjelzőkhöz kötődne. Előre is köszi bármilyen tippet!
Nincs az autohoz barmilyen nyelvu kezikonyv/hasznalati utasitas? Annak a vegen ott szokott lenni a biztositekok kiosztasa is.
Szerk.: Nezd meg a 14-es szamu, TAIL feliratu 10A-s biztit...
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.12 18:37:56 írta Tshuhash »
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10