Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 601071 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #390 Dátum: 2010.02.24 19:06:15 »

A vízcseppeket, pláne esőben, valóban nem biztos, hogy leszárítja a fűtés.

DE :) leszáritja!

hát le kéne, a mazdám tükre esőben is mindig száraz volt. na még próbálgatom, mintha a szélvédőfűtés egy pöppet melegítené... :)

HUN337

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #391 Dátum: 2010.02.24 19:12:39 »

hát le kéne, a mazdám tükre esőben is mindig száraz volt. na még próbálgatom, mintha a szélvédőfűtés egy pöppet melegítené... :)

nekem csak akkor melegszik ha be van nyomva a gomb (az ablaktörlö jégmentesitö)...

különben nem

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #392 Dátum: 2010.02.24 22:32:16 »

hát le kéne, a mazdám tükre esőben is mindig száraz volt. na még próbálgatom, mintha a szélvédőfűtés egy pöppet melegítené... :)

nekem csak akkor melegszik ha be van nyomva a gomb (az ablaktörlö jégmentesitö)...

különben nem

te, most nézem, kilenc litert fogyaszt a dízeled? :D nem is állok olyan rosszul :D

HUN337

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #393 Dátum: 2010.02.24 22:35:26 »


te, most nézem, kilenc litert fogyaszt a dízeled? :D nem is állok olyan rosszul :D

nagyon régen nem írom már, otthon kb 10 átlagban, külföldön 8 - ennyivel jobb a külföldi dizel.

amugy meg ahol lehet megyek - nem is tudom hogy lehetne évi 50.000km-t máshogy megtenni :) (sok német autópálya @ 220, sok elözés stb....)

01010011

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #394 Dátum: 2010.02.25 22:56:37 »
Továbbiakban lesz egy Garis DPF csere is mert mostanában 195 a VMAX (köszi a magyar dizelnek!)
DPF alatt mit értesz? 5-ik injektor?

EGR szelep minden szerviznél (12k KM) tisztitva van, nem birja a sok kormot amit otthon kap...
EGR szelep tisztítás mennyi időbe telik szervizben? Mire alapozva kéred szervizkor? Pénzt számolnak fel érte? v. gari?
Csak mert múltkor rákérdeztem és azt mondták, hogy indokolt esetben nézik meg... Na már most mi az indokolt eset? Mik a tünetek, hogy tisztítani kéne? Füstöl a kocsi? Vagy nem megy?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #395 Dátum: 2010.02.25 23:02:44 »
DPF=diesel particle filter, azaz részecskeszűrő
EGR tisztítás kb egy óra, pont ma voltam Kiskőrösön szervizen, kérdeztem, ezt mondták: tehát egy órát fognak érte felszámolni, ha kéred. Nem garis a dolog, hacsak gondolom nem produkál tüneteket.
Gabe 254.

HUN337

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #396 Dátum: 2010.02.25 23:31:02 »
Továbbiakban lesz egy Garis DPF csere is mert mostanában 195 a VMAX (köszi a magyar dizelnek!)
DPF alatt mit értesz? 5-ik injektor?

EGR szelep minden szerviznél (12k KM) tisztitva van, nem birja a sok kormot amit otthon kap...
EGR szelep tisztítás mennyi időbe telik szervizben? Mire alapozva kéred szervizkor? Pénzt számolnak fel érte? v. gari?
Csak mert múltkor rákérdeztem és azt mondták, hogy indokolt esetben nézik meg... Na már most mi az indokolt eset? Mik a tünetek, hogy tisztítani kéne? Füstöl a kocsi? Vagy nem megy?

EGRt én szoktam tisztitani, nem nagy meló 2 csavar tartja kb meg még 2 a csövet. A magyar gázolaj minösége miatt akár 1 rossz tankolás is telekormolhatja az EGR rendszert, szívócsonkot. Nekem a tavaszi 75ezres szerviznél az lesz a project hogy leveszem a szívócsövet és kitisztitom mert koromhegyek álnak benne. Az EGR a multkor annyira bedugult hogy álandóan nyitott állasban beszorult, akkor gariban csinálta meg a szerviz, de mondták hogy nem tehetnek a szar magyar gázolajrol. Azóta én csinálom :) (aki tud németül itt tudja elolvasni hogyan kell tisztitani: http://rav4faq.kerkerinck.de/xa3/rav4faqmemos/files/RAV4FAQ-Printfile_43_AGR-Reinigung.pdf )

A DPF is valószinüleg a magyar dizeltöl meg a lerakódásaitol dugulhatot el, nem tudja kiégetni már az 5ik injektor a dzsuvát belöle :( meg van már beszélve hogy kapok 1et gariban csak januárban nem volt idöm megvárni amig megjön mert mentem külföldre és azóta is itt vagyok.

Amugy egy nagy Budapest Toyota márkakereskedésben mondták hogy simán el tudom zárni az EGRt nyáron, amikor nem kell a motor melegedéséhez, ök is szokták csinálni a bemutatóautókon meg ajánlani ha bajok vannak vele. Én inkább át fogom alakitani a rendszert kicsit és fogok bele épiteni egy kipuffgáz szüröt amit lehet találni mondjuk minden BMW dizelben az EGR elött... nem nagy dolog, hely van - minden szerviznél cserélni kell azt is! de igy legalább a korom nem kerül a motorba vissza! szerintem megéri, majd írok ha megcsináltam...

Más: Eddig nagyon meg vagyok elégedve a Mobil1 5W30 ESP Formula Olajal, de szerintem a marciusi szerviznél Motult fogok venni. kiváncsi vagyok jobb lesz e töle a kocsi (amikor megvettem Motul volt benne). 1 próbát megér!

üdv!

01010011

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #397 Dátum: 2010.02.26 11:52:08 »
A DPF is valószinüleg a magyar dizeltöl meg a lerakódásaitol dugulhatot el, nem tudja kiégetni már az 5ik injektor a dzsuvát belöle :( meg van már beszélve hogy kapok 1et gariban csak januárban nem volt idöm megvárni amig megjön mert mentem külföldre és azóta is itt vagyok.

Nem írtad, hogy mik voltak a jelenségek. Nekem fehéret füstöl az autó 2000-2200 körül, egyenletes fordulaton. Bár ez megszűnt 2 hete.

Nos, nekem 09 év végén lejárt a gyári garim... +2év extracare-t vettem, amibe már nem tartozik bele az 5-ik injektor.... gyanús... :hmmmm: ...
Mindegy, jövő héten megyek amúgy is szervizbe és akkor már EGR-t tisztíttatok, illetve megnézetem az injektorokat is. Remélem nem lesz baj.

Sajnos ritkán használom a kocsit, mert céges kocsit vezetek, így nem tudom megítélni, hogy van-e változás a menetteljesítményekben. Arra gondolok, hogy ott kellene észrevenni az ilyen kormolódásokat. Vagy fogyasztásban, de az meg nem ugrott meg feltűnően soha. Nagy átlagban 8,5.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #398 Dátum: 2010.03.03 21:52:03 »
Kocsi Update:

Megvéve a 18as felnik, Speedline Flowforming, 18x8, 225/40 R18as Bridgestone RE050A lessz rajta elvileg!
Húsvét környákén kerülnek fel az uj papucsok.... TTE ültetés marad ELVILEG, bár most erösen gondolkozom a 4 tartalék gátlóim átalakitásán valami normálisra :) TTE-4 mondjuk, a 18assal nagyon ütös lehetne :)
ezenkivül :

Erösitö meg meg mélyláda lett benne, de csak kicsik hogy maradjon hely is, Mac-Mini + 7" Érintöképernyö bekerült, automatikusan vezérli magát (be-ki kapcsolás gyujtásra, Sleep mode stb).

TTE hütömaszk maradt még a listán, meg egy szélvédöcsere (elkaptam egy követ :( ), 1-2 apróság kijavitása (karc a lökösön, pókháló a bal hátsó lámpában).

Továbbiakban lesz egy Garis DPF csere is mert mostanában 195 a VMAX (köszi a magyar dizelnek!)

EGR szelep minden szerviznél (12k KM) tisztitva van, nem birja a sok kormot amit otthon kap...

üdv, Kristóf

őőő izé,
a TTE hűtőmaszknak mennyi az ára? én is nézegetem, de még jobban tetszik az a tf1 vagy milyen nevű

HUN337

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #399 Dátum: 2010.03.03 23:51:20 »
őőő izé,
a TTE hűtőmaszknak mennyi az ára? én is nézegetem, de még jobban tetszik az a tf1 vagy milyen nevű

Az milyen? Ár majd kiderül :) Nem kérdeztem még utánna (idén).

Nem írtad, hogy mik voltak a jelenségek. Nekem fehéret füstöl az autó 2000-2200 körül, egyenletes fordulaton. Bár ez megszűnt 2 hete.

Nos, nekem 09 év végén lejárt a gyári garim... +2év extracare-t vettem, amibe már nem tartozik bele az 5-ik injektor.... gyanús... :hmmmm: ...
Mindegy, jövő héten megyek amúgy is szervizbe és akkor már EGR-t tisztíttatok, illetve megnézetem az injektorokat is. Remélem nem lesz baj.

Sajnos ritkán használom a kocsit, mert céges kocsit vezetek, így nem tudom megítélni, hogy van-e változás a menetteljesítményekben. Arra gondolok, hogy ott kellene észrevenni az ilyen kormolódásokat. Vagy fogyasztásban, de az meg nem ugrott meg feltűnően soha. Nagy átlagban 8,5.

Nekem nem füstöl, mivel hogy tiszta az EGRem, ezért rendesen be tud zárni. A füst akkor jelenhet meg HA az EGRnek zárva kéne lenni és kicsit nyitva van (jobbik esetben), vagy ha HFes a motorod.... Amugy a nyilt EGR nagyon káros magas Turbónyomásnál a Motornak mivel hogy tolja vissza a nyomást a Hengerfejbe amit könnyen tulmelegedést, motorkárt generál. Kell ez a szürö elé hogy ne tömödjön el...
Nekem nagyon rosszul megy a kocsi, egyre tragikusabb! még kb 3000 KM a DPF cseréig, akkor lesz benne 78, annyit ki kll birjon. (VMax 185-195)

üdv!

Kristóf

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #400 Dátum: 2010.03.04 19:46:05 »
őőő izé,
a TTE hűtőmaszknak mennyi az ára? én is nézegetem, de még jobban tetszik az a tf1 vagy milyen nevű

Az milyen? Ár majd kiderül :) Nem kérdeztem még utánna (idén).

Nem írtad, hogy mik voltak a jelenségek. Nekem fehéret füstöl az autó 2000-2200 körül, egyenletes fordulaton. Bár ez megszűnt 2 hete.

Nos, nekem 09 év végén lejárt a gyári garim... +2év extracare-t vettem, amibe már nem tartozik bele az 5-ik injektor.... gyanús... :hmmmm: ...
Mindegy, jövő héten megyek amúgy is szervizbe és akkor már EGR-t tisztíttatok, illetve megnézetem az injektorokat is. Remélem nem lesz baj.

Sajnos ritkán használom a kocsit, mert céges kocsit vezetek, így nem tudom megítélni, hogy van-e változás a menetteljesítményekben. Arra gondolok, hogy ott kellene észrevenni az ilyen kormolódásokat. Vagy fogyasztásban, de az meg nem ugrott meg feltűnően soha. Nagy átlagban 8,5.

Nekem nem füstöl, mivel hogy tiszta az EGRem, ezért rendesen be tud zárni. A füst akkor jelenhet meg HA az EGRnek zárva kéne lenni és kicsit nyitva van (jobbik esetben), vagy ha HFes a motorod.... Amugy a nyilt EGR nagyon káros magas Turbónyomásnál a Motornak mivel hogy tolja vissza a nyomást a Hengerfejbe amit könnyen tulmelegedést, motorkárt generál. Kell ez a szürö elé hogy ne tömödjön el...
Nekem nagyon rosszul megy a kocsi, egyre tragikusabb! még kb 3000 KM a DPF cseréig, akkor lesz benne 78, annyit ki kll birjon. (VMax 185-195)

üdv!

Kristóf

http://www.tte.de/popup/TF1/cm_avensis_T25_Facelift_frontgrille.htm

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #401 Dátum: 2010.03.04 20:40:34 »
Ez valóban jól áll az autónak, de csakis ennek a ráncfelvarrottnak. A korábbin elég bambán mutat a TTE rács, persze tudom ízlések és pofonok.  ;)

Viszont alsó spoilert nem szabad alá tenni, így is simán felakad az autó 1-2 járdaszegélyen.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.04 20:42:26 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10322
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #402 Dátum: 2010.03.04 22:07:10 »
Ez valóban jól áll az autónak, de csakis ennek a ráncfelvarrottnak. A korábbin elég bambán mutat a TTE rács, persze tudom ízlések és pofonok.  ;)

Viszont alsó spoilert nem szabad alá tenni, így is simán felakad az autó 1-2 járdaszegélyen.

na nekem pont olyan van, meg kombi is. és így is minden nap odaverem az orrát, büdös japánok, a mazda ugyanilyen lapos volt :D

HUN337

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #403 Dátum: 2010.03.04 23:57:55 »

http://www.tte.de/popup/TF1/cm_avensis_T25_Facelift_frontgrille.htm


Na, ez nekem TTE,, de igazábol tényleg TF1 néven van fent a TTE oldalán. Mindenesetre de ugyanerre gondoltam :)

KELL

01010011

  • Vendég
Re: Ráncfelvarrott Avensis II
« Válasz #404 Dátum: 2010.03.07 22:24:29 »
Nekem nem füstöl, mivel hogy tiszta az EGRem, ezért rendesen be tud zárni. A füst akkor jelenhet meg HA az EGRnek zárva kéne lenni és kicsit nyitva van (jobbik esetben), vagy ha HFes a motorod.... Amugy a nyilt EGR nagyon káros magas Turbónyomásnál a Motornak mivel hogy tolja vissza a nyomást a Hengerfejbe amit könnyen tulmelegedést, motorkárt generál. Kell ez a szürö elé hogy ne tömödjön el...

Nos az EGR-szelepemben egy tömbben állt az olajos-kormos gedva, gyakorlatilag teljesen TELE volt, nem volt átjárás...
Most minden OK, nincs füst.

Azért nem teljesen értem, hogy erre miért nem figyelmeztet a szervizkönyv, illetve a szervizek.

A Tiéd (HUN337) meggyógyult?