Úgy tudom, hogy:
1. Különböző gyártók márkái között vannak statisztikailag megbízhatóan kimutatható különbségek (megbízhatóságot tekintve), és a Toyota ebben egész jól áll
2. Mivel statisztika, ezért a vizsgált sokaságra érvényesek az eredmények, egyes példányokra nem mondható ki egy az egyben ugyanaz (...)
Azért én is kíváncsi lennék (amit már nem tudunk meg), hogy mi lett volna, ha nem barmolják szét ezt az autót. Gondolkoztam, szerintem egy gyűrűzés miatt nem kell levenni az olajszivattyút. Carinánál nem kellett. Valamiért levettem alul az olajszűrő kosarat, de rendesen tömítéssel tettem vissza. Egyébként jó szivattyú esetén is, ha bárhol a rendszerben történik egy nagyobb tömítetlenség (lelazul a kosár, egy olajátvezető cső, stb.), akkor is drámaian le tud csökkenni az olajnyomás. Elég szereléskor egy ilyet elhegeszteni pl. a hengerfejnél, ha van ilyen ott. Remélem kiderül, amikor szétszedik. Nálam közel a 380 ezerhez rendesen megy az olajszivattyú hála Istennek. Azért gondolom, mert 0w30-as olajjal sem jelentkezik probléma, pedig vékonyabb olajjal előbb számítanék rá, szóval 240 ezernél (főleg hosszabb távú használatnál) nem gondolom, hogy eldobná magát.