Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 367328 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Kowboy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
  • Autó: Avensis 2.0 Vvt-i T Spirit 2004
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2100 Dátum: 2020.07.05 10:56:57 »
Valakinek volt mar problemaja az elektromos ablakkal?
Vezeto oldalon ha elinditom felfele az utolso 2 centin mintha valami kilokne a helyerol kattan egyet es vissza lemegy felig kb.
Csak ugy tudom teljesen felhuzni ha megallitom ott es kicsit belulrol nyomom az uveget kifele :wacko:

joda

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • Autó: Toyota AVENSIS 1.8 benzin(2004)

joda

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 16
  • Autó: Toyota AVENSIS 1.8 benzin(2004)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2102 Dátum: 2020.07.08 14:41:14 »
Sziasztok.

Toyota avensis T25 1.8 autómnál nagyon alacsony lett az alapjárat. (600/min)
Ettől beremeg az egész autó ill. néha 600/min. alá esik elkezdi megemelni és elkezd ingadozni.
Visszanéztem a fórumban korábbi bejegyzéseket és láttam ,hogy másnak is volt-van ilyen problémája.
A kérdésem ,hogy van-e megoldás erre a hibára?
Az autón új katalizátor és 2 új lambda szonda van. Légtömeg mérő , pillangó szelep takarítva.

Válaszokat nagyon köszönöm.

Attila  ;)

Jerrryspin

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Avensis 1.8 vvti
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2103 Dátum: 2020.07.08 14:55:01 »
Sziasztok!
Avensis t25 1.8 vvti- m van 2006. 10. Faceliftelt. Meghibásodott benne az abs kocka. Ugyan olyan sorszámút eddig nem találtam bontottan ,de egy ugyanilyen autóban van más sorszámmal , viszont a szerelő szerint lehetséges hogy a kompjúterrel az nem megfelelően kommunikál. Van valakinek tapasztalata? Csak ugyanazzal a számmal müködik vagy nincs jelentősége mert csupán csak kesőbbi gyartmány? Köszönöm a segítséget ;)

gomirat

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: 2006 Avensis Wagon 2.0 D4 Sol Technic
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2104 Dátum: 2020.07.09 07:46:18 »
Sziasztok!
Akiről szó van:
2006-os T25 2.0 wagon.
Tapasztalatok alapján megcáfoljátok vagy megerősítitek a következő "elméletet":
Lambda szonda hibát jelez (lassan adja a jelet ,ha helytálló ez a kifejezés) de működik szépen a motor.Mivel tudtommal 4 db szonda van és feltehetően nagyjából azonos szintű lehet az elhasználódásuk ezért ha csak 1-2 db-t cserélünk nem sok km után a bent hagyott régiek tűnnek lassúnak a friss újakhoz képest ezért a rendszer ismét dobni fogja a hibát.Tehát tanácsos (bár anyagilag fájdalmasabb) egyszerre cserélni mind a 4-et.
?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9891
T25-ös Avensis
« Válasz #2105 Dátum: 2020.07.10 23:09:30 »
Egy 2 literes T25-ös Avensis kapcsán olvastam ezt a hirdetésében:
"motorkódja sima 1AZ (nincs FS, FSE, stb), így nyugodtan tankolható bele E10 benzin."

Kérdem én, változott valami a D4-es közvetlen benzinbefecskendezéses motorok terén vagy javallatán azóta, amiről esetleg én nem tudok, vagy kamuzik a tulaj és csak az eladás a célja (hiszen maga a Toyota se javasolta ehhez a motorhoz, ahogy a Lexus GS300 V6-osokhoz sem az E10-et)?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - JT-s
61

gomirat

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: 2006 Avensis Wagon 2.0 D4 Sol Technic
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2106 Dátum: 2020.07.14 13:28:36 »
Egy 2 literes T25-ös Avensis kapcsán olvastam ezt a hirdetésében:
"motorkódja sima 1AZ (nincs FS, FSE, stb), így nyugodtan tankolható bele E10 benzin."

Kérdem én, változott valami a D4-es közvetlen benzinbefecskendezéses motorok terén vagy javallatán azóta, amiről esetleg én nem tudok, vagy kamuzik a tulaj és csak az eladás a célja (hiszen maga a Toyota se javasolta ehhez a motorhoz, ahogy a Lexus GS300 V6-osokhoz sem az E10-et)?  :hmmmm:

Mert a hivatalban a forgalmi kitöltésekor csak ennyit írnak be: "1AZ" ami lehet FS és FSE is (tudja valaki mi a különbség???). Én minden hol azt olvastam, hogy 1AZ kezdetű motorkódos járművekbe nem javasolt az E10. Jómagam fel is tettem itt a kérdést , hogy kinek mi a tapasztalata nagyjából  1/2 év elteltével az e10 használatával kapcsolatban.

Kufi178

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
  • Autó: Toyota Avensis 2.0 T25
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2107 Dátum: 2020.07.14 16:54:06 »
Szia! Nekem 1AZ-FSE a hengerfej oldalán is rajta van gyárilag. Jómagam január óta csak E5 benyát tankolok, több helyen rákerestem típus szerint, valóban nem ajánlott.
Aztán, ha valaki E10 benzinnel jár , valószínűleg csak hosszú kilométerek után derül ki szerintem az igazság...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9891
T25-ös Avensis
« Válasz #2108 Dátum: 2020.07.16 23:06:12 »
Szia! Nekem 1AZ-FSE a hengerfej oldalán is rajta van gyárilag. Jómagam január óta csak E5 benyát tankolok, több helyen rákerestem típus szerint, valóban nem ajánlott.
Aztán, ha valaki E10 benzinnel jár , valószínűleg csak hosszú kilométerek után derül ki szerintem az igazság...

Én is E5-öt tankolok amióta kiderült ez a dolog. Rákérdeztem olyan szerelőnél, akire szinte az életemet is rábíznám (nem a békéscsabairól van szó...  [rohog] ), és ő mondta látott olyan videót, ahol 1 hónapra állni hagyták a 2 üzemanyagot és bizony a sima 95-ös kocsonyás lett. Nagyon sok ilyen D4-es motort látott már teljesen elkokszosodva, és jó esetben csak pucolni kell ezt-azt, de több százezres károk is összejöhetnek az "igénytelenség" végett. A D4-es motorok amúgy is baromira kényesek a benzinre, az itthoniról meg ugye meg nem lehet mondani, hogy milyen is a valóságban, szóval lehet ezt-azt is hozzáöntenek még, ami nem használ a motornak. Az, hogy osztrákoknál meg németeknél évek óta tankolják bele továbbra is az E10-et, az egy dolog, de a magyar E10 minőségben jócskán elmarad tőlük.
Ő a kis Yarisába is 100-ast tankol, hallgatok rá továbbra is. Szóval én eddig is "lenyeltem" a tankolásonkénti kb 2500 Ft-s felárat, de cserébe nyugodtan alszom.

Azt mondta 95-öst max olyan esetben tud elképzelni ezekben, ahol 1 vagy max 2 héten belül a tulaj teljesen kiüríti a tankot, azaz sokat megy vele, és persze nem rövid városi távokon.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - JT-s
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9891
T25-ös Avensis
« Válasz #2109 Dátum: 2020.07.16 23:18:45 »
Mert a hivatalban a forgalmi kitöltésekor csak ennyit írnak be: "1AZ" ami lehet FS és FSE is (tudja valaki mi a különbség???). Én minden hol azt olvastam, hogy 1AZ kezdetű motorkódos járművekbe nem javasolt az E10. Jómagam fel is tettem itt a kérdést , hogy kinek mi a tapasztalata nagyjából  1/2 év elteltével az e10 használatával kapcsolatban.

Én nagy különbséget nem érzek, de ez is majd hosszú távon fogja - reméljük - meghálálni magát.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - JT-s
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9891
T25-ös Avensis
« Válasz #2110 Dátum: 2020.07.16 23:20:59 »
Közben sajnos engem is elért az indítás után jelentkező kávédaráló-szerű hang, ami a középkonzol felől jön.
Sajnos ez is amolyan biztosan előforduló jelenség lesz a digit klímás (azaz a Sol-tól kezdődő) Avensiseknél, a hideg-meleg levegőt szabályozó motor kezdi felmondani nálam a szolgálatot (3 féle ilyen motor van a rendszerben, ha jól értettem, nálam ez kezdi megadni magát).
Persze el lehetne még így járni vele, mert kb 10 mp után magára talál a rendszer, megszűnik ez a hang - és majd sokára jönne csak elő az a helyzet, hogy nem is fújna többé levegőt a rendszer, de ezt persze nem akarom megvárni. Idegesít az amúgy süket szobában ez a hang, ez van - és persze Avensishez méltatlan is.  :szemez: ;)

Bontóból nem érdemes szemezgetni, mert a szerelő mondta nagyon sok ilyet tettek be ők is, de a max talán 7 hónap volt, ami elment a legtöbbet, de általában 2-3 hónap után már vitték vissza a tulajok hozzá az autót.

És persze vannak a gányolások is, azaz lekötik a rendszerről a motort, és akkor vagy csak meleget vagy csak hideget fog fújni a rendszer, de én az ilyesmit - ahogy pl a katalizátor kikötését is - mindig is elleneztem.  :nono: :no:

A gyári új az pedig 170e Ft, ez van. Cikkszáma: 87106-05020 , nekem jövő hét elején szerelik bele, egyúttal megejtve a 225e km-es szervizt is.

Majd beszámolok.  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2020.07.16 23:22:59 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - JT-s
61

Tibi72

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
  • Autó: 2005 1.8 executive
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2111 Dátum: 2020.07.18 16:31:03 »
ezt most komolyan megvetted 170-ért? gyakorlatilag nulla forintból javítható...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4130
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB 1.8 Miracle
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #2112 Dátum: 2020.07.18 22:21:34 »
Közben sajnos engem is elért az indítás után jelentkező kávédaráló-szerű hang, ami a középkonzol felől jön.
Sajnos ez is amolyan biztosan előforduló jelenség lesz a digit klímás (azaz a Sol-tól kezdődő) Avensiseknél, a hideg-meleg levegőt szabályozó motor kezdi felmondani nálam a szolgálatot (3 féle ilyen motor van a rendszerben, ha jól értettem, nálam ez kezdi megadni magát).
Persze el lehetne még így járni vele, mert kb 10 mp után magára talál a rendszer, megszűnik ez a hang - és majd sokára jönne csak elő az a helyzet, hogy nem is fújna többé levegőt a rendszer, de ezt persze nem akarom megvárni. Idegesít az amúgy süket szobában ez a hang, ez van - és persze Avensishez méltatlan is.  :szemez: ;)

Bontóból nem érdemes szemezgetni, mert a szerelő mondta nagyon sok ilyet tettek be ők is, de a max talán 7 hónap volt, ami elment a legtöbbet, de általában 2-3 hónap után már vitték vissza a tulajok hozzá az autót.

És persze vannak a gányolások is, azaz lekötik a rendszerről a motort, és akkor vagy csak meleget vagy csak hideget fog fújni a rendszer, de én az ilyesmit - ahogy pl a katalizátor kikötését is - mindig is elleneztem.  :nono: :no:

A gyári új az pedig 170e Ft, ez van. Cikkszáma: 87106-05020 , nekem jövő hét elején szerelik bele, egyúttal megejtve a 225e km-es szervizt is.

Majd beszámolok.  ;)
Amit kivesznek azt rakd el mindenképpen. Egy darab csigát kell visszaerősíteni a tengelyre. Házilag is megoldható kis kézügyességgel, de egy autóvillamosságis egy munkaórában megoldja.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9891
T25-ös Avensis
« Válasz #2113 Dátum: 2020.07.20 12:42:32 »
ezt most komolyan megvetted 170-ért? gyakorlatilag nulla forintból javítható...

Neeeeem, a hülye telefonomról írtam, az meg önkényesen átírt 1-2 szót, aztán máris mennyire más értelme lett annak a mondandónak.  [rohog]
A full szerviz lesz 170 körül, fékek, lengéscsillapító, váltóolaj, klímatisztítás, és persze maga a 225e km-es szerviz és annak cserélendői.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - JT-s
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9891
T25-ös Avensis
« Válasz #2114 Dátum: 2020.07.27 22:12:26 »
Közben meglett a kocsi és a szerviz is, azóta meg lassan már a 226e km is.  ;)
A szerviz végül megállt 155e Ft-ban, a lengéscsillapítók, első hátsó fék (még volt rajta, de úgy voltam vele menjen), egy új pár gyári ablaktörlő lapát, klímatisztítás, volt már 1-2 patent, ami elveszett, most ezeket pótoltattam, és persze a szokásos olaj és szűrők cseréje - no és persze az a kérdéses motor, ami a hideg-meleg levegőt szabályozta, amit aztán "barátibb" áron sikerült gyári újra cserélni (és persze megkaptam hozzá a régit is, itt van velem).
Nem tudom hány munkaóra lett számolva, de biztosan nem annyi, amennyit pepecseltek vele.  ;)

Szóval ennyi lett a vége, és megszűnt a kávédaráló hang is, újra a csend és nyugalom szigete.  :clap: :wub:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - JT-s
61