Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 248802 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1200
  • Autó: Mazda 6, ex1.: Toyota Avensis Wagon 1.8 (T25 - 626e km), ex2.Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D (T27)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1905 Dátum: 2020.01.08 20:05:15 »
Ilyen extrákat meg külön-külön itthon nem lehetett rendelni hozzá, ülésfűtést igen, de fényszóró-mosó berendezést (ami akkor valószínűsíti már a Xenon lámpákat is), az ehhez tartozó érzékelők, amik automatikusan állítják a fényszórók magasságát, új lökhárító, elvezetni a mosótartályból a lámpákig a spriccniket - ilyennel itthoni szerelők nem babráltak volna, és elég költséges is lett volna.  :hmmmm:
A fűthető szálas első szélvédőt se nagy dolog beszerezni utólag, egy gyári kapcsolót is lehet bontóban szerezni, de ha ezek az akkori "új" korában kerültek bele, akkor azért a használt kínálat sem volt még annyira elterjedt.

A szélvédőn a matrica az új EU-s rendszámokkal került bevezetésre (persze az E és P rendszámok nem kaptak ilyet), de ha igazak a nepper állításai, akkor a kocsi 2005/05-ös, akkoriban pedig már a legeldugottabb okmányirodákban is kiszórták a régi rendszámokat.
És még egy apróság:
kövezzetek meg, ha nem jól emlékszem a saját volt autóm pontos típusára, de nekem úgy rémlik, hogy a "fa"betétes volt az elegant, a "fém"es pedig az executive. A fenti pedig fásnak láccik... ;) :hmmmm: (Ez vajh miért nem stimm? Nincs beleírva a szervizkönyvbe? :?: )

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9630
T25-ös Avensis
« Válasz #1906 Dátum: 2020.01.08 23:28:03 »
A fémes hatás a sol tech, fabetét pedig a sol elegant volt.
Az Executive pedig eleve csak fát kapott, talán másmilyen dekorral, és ott a kárpit színétől függött milyen tónusa volt annak a fának.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1200
  • Autó: Mazda 6, ex1.: Toyota Avensis Wagon 1.8 (T25 - 626e km), ex2.Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D (T27)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1907 Dátum: 2020.01.09 20:06:45 »
A fémes hatás a sol tech, fabetét pedig a sol elegant volt.
Az Executive pedig eleve csak fát kapott, talán másmilyen dekorral, és ott a kárpit színétől függött milyen tónusa volt annak a fának.
Leborulok a tudásod előtt! :csorog:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9630
T25-ös Avensis
« Válasz #1908 Dátum: 2020.01.09 22:51:56 »
Nem kell, csak akkoriban átnéztem töviről hegyire amit tudni lehetett az autóról, ha már ilyenünk volt / van.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

11zsotty44

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
  • Autó: Avensis 2001 1.6 VVti
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1909 Dátum: 2020.01.10 14:17:45 »
Nagyon ezek felé az 1.8as motorral szerelt SOL Plus felszereltségű avékhoz kezdett el húzni a szívem. Persze ezek amilyen jó vételnek tűnnek annyira drágák is  :surrender:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_1_8_sol_plus-15290647

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_1_8_sol_plus-15242136

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9630
T25-ös Avensis
« Válasz #1910 Dátum: 2020.01.10 15:11:21 »
Valóban kicsit már már túlzóan drágán kínálják őket, de majd a piac beárazza a valódi értéküket. De legalább mindegyik valóban Sol Plus felszereltségű, nem csak amolyan nepperszövegesen. Ezekhez új korukban lehetett rendelni 100e Ft-ért Navis rendszert, de egyik tulaj sem tartotta fontosnak.
Illetve az 1.8-as motornál külön kiemelve a tempomatot, a kar az gyári, csak reméljük a hozzáértés is az volt, aki beleszerelte, mert 1.8-ashoz nem járt se szériában, se utólagos extraként tempomat.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
  • Autó: ´07 Ave Wagon Sol+ 2.0D-4DF, + '06 Corolla HB Luna 1.4D-4D
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1911 Dátum: 2020.01.10 19:35:04 »
Valóban kicsit már már túlzóan drágán kínálják őket, de majd a piac beárazza a valódi értéküket. De legalább mindegyik valóban Sol Plus felszereltségű, nem csak amolyan nepperszövegesen. Ezekhez új korukban lehetett rendelni 100e Ft-ért Navis rendszert, de egyik tulaj sem tartotta fontosnak.
Illetve az 1.8-as motornál külön kiemelve a tempomatot, a kar az gyári, csak reméljük a hozzáértés is az volt, aki beleszerelte, mert 1.8-ashoz nem járt se szériában, se utólagos extraként tempomat.  :hmmmm:

múltkor odatévedtem a toyota.de-re, gondoltam megnézem mit, mennyiért árulnak, itt ellenőrzött gépek vannak melyeket ők szervizelték és becserélték náluk az első tulajok:

https://tinyurl.hu/tpcM/ vagy https://tinyurl.hu/8hKc/

és ami durva, hogy nyilván nem olyan áron vannak kirakva, hogy ne kelljenek el..  :eek:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9630
T25-ös Avensis
« Válasz #1912 Dátum: 2020.01.10 23:15:00 »
Mindegyikben elég valószerűtlenül bőven 100e km alatt van a futásteljesítmény, ilyen próbálkozás mondjuk volt itthon is HAHUN-n egy 2.4-es fullos benzines valami 16e km-el, majd 3,5M FT-ért, de nem hinném, hogy tolongtak volna érte...  :hmmmm:

És persze felmerül a kérdés, hogy a vvt-i motorosban volt-e már gyűrűzés, mert ugye az további 2-300e Ft lenne (külföldön meg ki tudja hány 1000 EUR), ha szakszerűen van megcsinálva.

Illetve nem tudom ott külföldön mennyire dúl ez az E10 vs E5-ös üzemanyag-dolog, mert akkor ugye elvileg a 2 literes benzinestől kezdenének el jobban szabadulni a tulajok, mert elvileg az a motor nem kompatibilis a Toyota szerint.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1200
  • Autó: Mazda 6, ex1.: Toyota Avensis Wagon 1.8 (T25 - 626e km), ex2.Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D (T27)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1913 Dátum: 2020.01.11 08:36:56 »
múltkor odatévedtem a toyota.de-re, gondoltam megnézem mit, mennyiért árulnak, itt ellenőrzött gépek vannak melyeket ők szervizelték és becserélték náluk az első tulajok:

https://tinyurl.hu/tpcM/ vagy https://tinyurl.hu/8hKc/

és ami durva, hogy nyilván nem olyan áron vannak kirakva, hogy ne kelljenek el..  :eek:
Érdekes, hogy a 2. autó sebváltószoknyája a gomb alatt erősen kopott, az elsőn pedig teljesen épp, holott (elvileg) csak 15ezer kilométer a különbség... :hmmmm:
Az ár szvsz reális, sőt... Ha belegondolunk, 68ezer km alatt esik 10ezer €-t az ára. Az 40 Ft/km-s amortizációs költség, ami nem oly kevés. 3 millió nem pénz egy ilyen minőségű, alig használt autóért. Igaz, hogy a presztizs-értéke nincs akkora, mint a T27-é, de én akkor is inkább egy 68ezer km-s T25-t választanék, mint egy 130ezer km-s T27-t (az áruk kb azonos).

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9630
T25-ös Avensis
« Válasz #1914 Dátum: 2020.01.12 00:15:07 »
Sajnos egyre kevésbé érvényesíthető, hogy egy autó keveset futott. Pláne nem milliókban. Ott megint előjöhet, hogy akkor valóban szakszerűen volt-e tárolva, amikor nem közlekedtek vele (akár heteket, hónapokat), vagy netán csak olyan rövid utakra használták, ahol még a benzines motor sem melegszik be. No és persze a kevés km ellenére a tulaj áldozott-e az évenkénti olajcserére (ugye 1 év vagy 15e km lenne elvileg a periódus). Mert az a motor akkor messze nem megkímélt lesz, hiába van benne kevés km. Vagy netán olyan bácsika vezette, aki sosem mert 3.-nál magasabb sebességbe kapcsolni, és lehet nyomta neki 70-80-nal (sajnos látok itt a közeli utcában is ilyen bácsikát, a full hideg motornak csak úgy keni, de az istennek nem váltana feljebb  :no: :hmmmm:).
Szóval az én szememben ez nem megkímélt autó lesz, hanem "isten ments tőle" autó.  :hmmmm: Persze sajnos az ilyenek nem derülnek ki, de egy ilyen keveset futott - és már idősödő - autónál azért felvet pár hasonló kérdést.
Enyémben 14 éves kora ellenére 220e km van, és mégsem tartom ezt soknak. Középkategóriás Aut váltós autó, azért lett véve, hogy használva legyen.
Azt pedig sajnos az itthoni piac meg pláne nem értékelné, hogy csupa új, gyári alkatrészeket cseréltem benne, és végig vigyázva volt - ezt a "felárat" egy autó esetében csak akkor tudod érvényesíteni, ha valami egyedi, vagy kevés példányszám van belőle.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Kowboy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Autó: Avensis 2.0 Vvt-i T Spirit 2004
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1915 Dátum: 2020.01.13 18:31:45 »
Mindegyikben elég valószerűtlenül bőven 100e km alatt van a futásteljesítmény, ilyen próbálkozás mondjuk volt itthon is HAHUN-n egy 2.4-es fullos benzines valami 16e km-el, majd 3,5M FT-ért, de nem hinném, hogy tolongtak volna érte...  :hmmmm:

És persze felmerül a kérdés, hogy a vvt-i motorosban volt-e már gyűrűzés, mert ugye az további 2-300e Ft lenne (külföldön meg ki tudja hány 1000 EUR), ha szakszerűen van megcsinálva.

Illetve nem tudom ott külföldön mennyire dúl ez az E10 vs E5-ös üzemanyag-dolog, mert akkor ugye elvileg a 2 literes benzinestől kezdenének el jobban szabadulni a tulajok, mert elvileg az a motor nem kompatibilis a Toyota szerint.

En amikor vettem tobb mint ket es fel eve £1500-ert hirdette a kereskedo sikerult otthagynom neki egy fostalicska 1.6 benzin 4-es golfot £200-ert beszamitotta :clap:
Szoval £1300-ba volt mai arfolyamon kb fel milla ami vicc egy T-spirit felszereltseg ami itt a legmagasabb full bor stb stb..(nem tudom mi az anglian kivuli megfeleloje) egyedul tolatoradar xenon ulesfutes navi (ami ha lenne sem er semmit ma mar) ami nincs..
Most jarunk 250e-hez kozel 172e-el vettem en vagyok igazoltan a 3-ik gazdaja soha egyszer sem hagyott cserben.
Egyket szilent cseres mar meg egy kuplung ami kell lassan (csuszik) de a bor meg igy 16! evesen is patika par repedest az elso ulesek szelen leszamitva.
Ajanlom mindenkinek a Maxxolen blue start ::) kederekre muanyagra egyarant.
Visszaterve tudom hogy jobbkormanyos olcsobb stb de azert 3 millaert ne akarjanak mar eladni egy kinyalt 12-13 eves autot amiben szovet ules van stb...
Az en velemenyem hogy otthon es amugyis egesz europaban tulvan arazva a hasznalt auto.
Az enyem 2 liter benzin miota megvan csak V-powert tankolok bele(lehet az en hulyesegem  ::) )
Itt a Shellnel E5 van miota olvastam figyelem de nemlattam meg E10-et.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.13 18:34:21 írta Kowboy »

keeleios

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1916 Dátum: 2020.01.14 21:13:39 »
En amikor vettem tobb mint ket es fel eve £1500-ert hirdette a kereskedo sikerult otthagynom neki egy fostalicska 1.6 benzin 4-es golfot £200-ert beszamitotta :clap:
Szoval £1300-ba volt mai arfolyamon kb fel milla ami vicc egy T-spirit felszereltseg ami itt a legmagasabb full bor stb stb..(nem tudom mi az anglian kivuli megfeleloje) egyedul tolatoradar xenon ulesfutes navi (ami ha lenne sem er semmit ma mar) ami nincs..
Most jarunk 250e-hez kozel 172e-el vettem en vagyok igazoltan a 3-ik gazdaja soha egyszer sem hagyott cserben.
Egyket szilent cseres mar meg egy kuplung ami kell lassan (csuszik) de a bor meg igy 16! evesen is patika par repedest az elso ulesek szelen leszamitva.
Ajanlom mindenkinek a Maxxolen blue start ::) kederekre muanyagra egyarant.
Visszaterve tudom hogy jobbkormanyos olcsobb stb de azert 3 millaert ne akarjanak mar eladni egy kinyalt 12-13 eves autot amiben szovet ules van stb...
Az en velemenyem hogy otthon es amugyis egesz europaban tulvan arazva a hasznalt auto.
Az enyem 2 liter benzin miota megvan csak V-powert tankolok bele(lehet az en hulyesegem  ::) )
Itt a Shellnel E5 van miota olvastam figyelem de nemlattam meg E10-et.

Sajnos ennyi az áruk. Ha ülsz zsír új de alacsonyabb kategóriás kocsiban amiket olyan 4.5 milla körül vesztegetnek...akkor hamar rájössz miért tud egy ave vagy egy hasonló kategóriás 13 éves kocsi 1.5 millióba kerülni.

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 650
  • Autó: Toyota Avensis 2.0 D-4D '01
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1917 Dátum: 2020.01.15 07:27:29 »
Sajnos ennyi az áruk. Ha ülsz zsír új de alacsonyabb kategóriás kocsiban amiket olyan 4.5 milla körül vesztegetnek...akkor hamar rájössz miért tud egy ave vagy egy hasonló kategóriás 13 éves kocsi 1.5 millióba kerülni.

Szerintem, már rég nem kapni valóban középkategóriás autót 4,5 M körül. 13 éve se nagyon lehetett. Lásd még T22 és T25 új árait anno.
De értem, hogy mire célzol, még mielőtt közlekedésnek vennéd :)

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 650
  • Autó: Toyota Avensis 2.0 D-4D '01
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1918 Dátum: 2020.01.15 10:48:20 »
Szerintem, már rég nem kapni valóban középkategóriás autót 4,5 M körül. 13 éve se nagyon lehetett. Lásd még T22 és T25 új árait anno.
De értem, hogy mire célzol, még mielőtt közlekedésnek vennéd :)

közlekedés = kötekedés

11zsotty44

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
  • Autó: Avensis 2001 1.6 VVti
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1919 Dátum: 2020.01.15 18:53:02 »
Szerintem, már rég nem kapni valóban középkategóriás autót 4,5 M körül. 13 éve se nagyon lehetett. Lásd még T22 és T25 új árait anno.
De értem, hogy mire célzol, még mielőtt közlekedésnek vennéd :)

"zsír új de alacsonyabb kategóriás" . Arra céloztam, hogy hiába a korkülönbség, a kategóriakülönbség nagyon megérződik hiába vatta új az egyik kocsi, a másik meg egy két kategóriával fentebbi 13 éves rozsdaboglya.