Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 250365 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8490
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1890 Dátum: 2019.12.23 09:11:18 »
Ez van a Shellnél is, a drágább nem, a jóval drágább csak az E5-ös, amiért 1-1 teli tank esetében kb 2500-2800 Ft-tal kellene (még)többet fizetni.
Ez tényleg kemény, már csak azért is, mert a legkisebb inkompatibilis motor 2 literes, valamint a 2.4-en kívül az IS 240, a GS 300 és az LS 460 van még köztük. Bár ha jobban meggondolom,  aki már egy 4,6 literes V8-assal járkál, annak talán nem lesz nagy megterhelés...

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 161
  • Autó: ´07 Ave Wagon Sol+ 2.0D-4DF, + '06 Corolla HB Luna 1.4D-4D
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1891 Dátum: 2019.12.23 10:28:10 »
Ez tényleg kemény, már csak azért is, mert a legkisebb inkompatibilis motor 2 literes, valamint a 2.4-en kívül az IS 240, a GS 300 és az LS 460 van még köztük. Bár ha jobban meggondolom,  aki már egy 4,6 literes V8-assal járkál, annak talán nem lesz nagy megterhelés...

Ami még érdekesebbé teszi, hogy csak egy időintervallumra van fókuszálva, a 2.0, 2.5, 3.0 literes mocit utána is gyártottak, de azokra nem él ez a figyelmeztetés.
Szóval szerintem, nem a motorokkal van a baj, hanem valamilyen más az üzemanyag rendszert érintő dologgal, amin azóta változtattak.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9632
T25-ös Avensis
« Válasz #1892 Dátum: 2019.12.23 10:33:13 »
Illetve hogy az LS460-as motorját szintén beletették a GS-be, volt azt hiszem 1 vagy 2 év, amikor a GS430-ast leváltották, és a GS460-as futott - ami persze az európai dízeles piacot nem sok darabszámban érinthette, de azért a keleti piacokon szép számmal futkostak ezek.
Ahogy a GS350-es is létezett (ahogy IS350-es is), ha bejött 1-2 szürke importos belőle, azok vajon érintettek akkor? Erre a motorra nem tértek ki, pedig ez került az RX, ES modellekbe is.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8490
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1893 Dátum: 2019.12.23 10:41:23 »
Igen, lehet ez az üzemanyagrendszer okán is.
Most ahogy néztem ezt az ACEA listát, észrevettem a Multiplát is rajta.
Ehhez képest más fórumon azt mondják tapasztalatok alapján, hogy az is nyugodtan megy vele.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
  • Autó: toyota corolla
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1894 Dátum: 2019.12.23 18:48:42 »
Melyiket érdemes megvenni,1.8 vagy 2.0benzinest?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9632
T25-ös Avensis
« Válasz #1895 Dátum: 2019.12.23 23:12:03 »
Az 1.8-as teljesítménye is bőven elegendő, és az nem közvetlen benzinbefecskendezéses (és ugye most ez az új E5 vs E10-es üzemanyag-mizéria okán is a 2.0 literes állítólag nem kompatibilis az újabb E10-es üzemanyagokkal).
2.0 literes mellett esetleg a hozzá újkorában elérhető magasabb felszereltségi szint és az Aut váltó, mint opció létezett (persze némelyik nyugati piacon volt az 1.8-asból is Aut váltós, de az nálunk sosem volt kapható).

Olajfogyasztás előfordulhat a vvt-i motoroknál, ilyenkor érdemes valahogy kideríteni, hogy a motort emiatt megbontották-e már.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9632
T25-ös Avensis
« Válasz #1896 Dátum: 2019.12.26 22:49:28 »
Átléptem a 220e km-et az Avensissel.  :clap:
A másikat 226e km-el adtam el 9 évesen, ennek meg 14 év kellett a 220e-hez. Kevesebbet járok.  :innocent: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Toyopel

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: Toyota Avensis Wagon 1.8 (1ZZ, 2004)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1897 Dátum: 2019.12.30 11:23:57 »
Sziasztok!

Nem tud valaki Békéscsabán egy jó szerelőt, aki látott már t25-ös avensist?

Köszi!
Széles utat!

elod992

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: Toyota Avensis
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1898 Dátum: 2020.01.03 10:12:17 »
Üdv.
Történt egy olyan, hogy tankoláskor ma reggel  a fagy miatt nehezen nyilt a tankajtó és csak többszöri gomnyomogatás után nyilt ki. Tankolás után vettem észre , hogy nem záródik vissza, mert letörött az a bütyök ami gombnyomásra ki-be jár. Valami megoldás? Sima szerviz? Vagy szakszerviz? Ja és nem kaptam meg, tehát visszaragasztás esélytelen...
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.03 10:15:00 írta elod992 »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1203
  • Autó: Mazda 6, ex1.: Toyota Avensis Wagon 1.8 (T25 - 626e km), ex2.Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D (T27)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1899 Dátum: 2020.01.03 17:39:36 »
Sziasztok!

Nem tud valaki Békéscsabán egy jó szerelőt, aki látott már t25-ös avensist?

Köszi!
Bepinél érdeklődj!
https://forum.toyotaclub.hu/index.php?action=profile;u=3129

Toyopel

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Autó: Toyota Avensis Wagon 1.8 (1ZZ, 2004)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1900 Dátum: 2020.01.03 18:09:36 »
Köszi
Széles utat!

11zsotty44

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 25
  • Autó: Avensis 2001 1.6 VVti
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1901 Dátum: 2020.01.06 12:57:23 »
Sziasztok!

Kicsit visszább vettem az igényekből és t27 helyett eladó t25öket kezdtem el nézgetni.

Igazából annyi kikötéssel, hogy lehetőleg ferdehátú, benzines, tempomatos legyen az egyed.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_2_0_sol_executive-14789787

Ez volt az egyik példa amit kinéztem.

Kérdésem a társasághoz a következő: 2.0es benzinzes vvti motor mennyire hajlamos a kokszosodásra? Valamint esetleges tisztitása mekkora szervizköltséget hoz magával?

(2.0es benzinzesnek ugye még nincsenek problémái az új benzinekkel?)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9632
T25-ös Avensis
« Válasz #1902 Dátum: 2020.01.06 23:14:35 »
Furcsa egy szerzet ez a belinkelt T25-ös, és biztos, hogy nem itthoni forgalomba helyezésű, mert akkor a "valódi" Executive esetében ebben is lenne Xenon lámpa mosóval és elektromosan állítható bőrülések, no meg egy hátsó napfényroló. Viszont ehhez képest meg hiányzik róla az első szélvédőről a kis matrica, szóval lehet még csak honosítva sincsen...  :hmmmm:
Na és persze hogy az a tempomat a németeknél szériában járt-e vagy sem, talán sosem derül ki. Remélhetőleg nem a sarki sufniban rakták bele.  :hmmmm:

"legtöbb légzsák" - mindegyik Avensis - még a legfapadosabb is - szériában 7 (van, aki ezt 9-nek mondja) légzsákkal készült már az elejétől fogva, szóval a nepper nagyon de nagyon nincs tisztában vele, mit is árul.  :no: :hmmmm:

Hogy mennyire kokszosodik, nos az olajat a 2.4-es is elkezdte csipegetni, szóval meg lett bontva a motor, és akkor elég sok alkatrész lett újra cserélve - azóta mentem vele 27e km-et.
Néha ki kell menni vele a pályára, és meghajtani.  :D ;) Mondjuk nálam a 2.4-esnél 160-nál még csak 3500-at forog a motor...  :innocent: :D

A "riogatás" mindkét közvetlen bezin befecskendezéses motorra szól, azaz elvileg a 2.0 és 2.4-es Avensisek benzines motorjai nem kompatibilisek az új E10-el.
Szerintem itthon a legtöbb tulaj nem változtat a tankolási szokásain, hiszen akkor gyakorlatilag 100-as benzin kellene bele, annak meg mostanság valahol 450 Ft körül van a literje. Illetve majd hallunk esetlegesen lerobbanó autókról, megnövekedett javításokról - persze ne következzen be, mert nekem csak ezért semmi kedvem nincs megválni a kicsikémtől.  :wub: ;)
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.06 23:16:48 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1203
  • Autó: Mazda 6, ex1.: Toyota Avensis Wagon 1.8 (T25 - 626e km), ex2.Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D (T27)
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1903 Dátum: 2020.01.08 06:44:14 »
Sziasztok!

Kicsit visszább vettem az igényekből és t27 helyett eladó t25öket kezdtem el nézgetni.

Igazából annyi kikötéssel, hogy lehetőleg ferdehátú, benzines, tempomatos legyen az egyed.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_2_0_sol_executive-14789787

Ez volt az egyik példa amit kinéztem.

Kérdésem a társasághoz a következő: 2.0es benzinzes vvti motor mennyire hajlamos a kokszosodásra? Valamint esetleges tisztitása mekkora szervizköltséget hoz magával?

(2.0es benzinzesnek ugye még nincsenek problémái az új benzinekkel?)
Én azért kíváncsi lennék arra leinformálható előéletre. :hmmmm: Itthonról - ha jól tudom - nem látnak rá a német információkra.
Egyébként nem biztos, hogy kintről behozott autó, mert az én volt 2004-s T25-s avémon sem volt még az a fényes matrica a szélvédőn. Ez a példány szerintem inkább sol felszereltség, megtoldva pár extrával. Végül is mindegy, hogy minek hívjuk, a lényeg az, hogy benne van a tempomat, ami viszonylag ritka a t25-ben. Az jó jel, h van szervizkönyv, érdemes alaposan elolvasgatni a dátum/km terminusokat... ;)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9632
T25-ös Avensis
« Válasz #1904 Dátum: 2020.01.08 11:30:47 »
Ilyen extrákat meg külön-külön itthon nem lehetett rendelni hozzá, ülésfűtést igen, de fényszóró-mosó berendezést (ami akkor valószínűsíti már a Xenon lámpákat is), az ehhez tartozó érzékelők, amik automatikusan állítják a fényszórók magasságát, új lökhárító, elvezetni a mosótartályból a lámpákig a spriccniket - ilyennel itthoni szerelők nem babráltak volna, és elég költséges is lett volna.  :hmmmm:
A fűthető szálas első szélvédőt se nagy dolog beszerezni utólag, egy gyári kapcsolót is lehet bontóban szerezni, de ha ezek az akkori "új" korában kerültek bele, akkor azért a használt kínálat sem volt még annyira elterjedt.

A szélvédőn a matrica az új EU-s rendszámokkal került bevezetésre (persze az E és P rendszámok nem kaptak ilyet), de ha igazak a nepper állításai, akkor a kocsi 2005/05-ös, akkoriban pedig már a legeldugottabb okmányirodákban is kiszórták a régi rendszámokat.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla 1.6 Si - még a jó öreg JT-s alvázszámmal
61