Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 599992 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

BornToBePuli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1620 Dátum: 2019.05.14 19:14:40 »
Sziasztok!

Új tag vagyok a fórumon és nem igazán találtam megfelelő témát.

Egy Toyota Avensis-t nézek meg holnap Kecskeméten és messziről megyek, így nincs ismerősöm a városban.

Hol lehet találni olyan embert, aki esetleg jobban otthon van a kocsik átnézésében és tudna nekem segíteni az autó megtekintésénél. Elsősorban autószerelőként dolgozó embert keresnék. Esetleg egy fórumozó?

Köszi a válaszokat!


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
T25-ös Avensis
« Válasz #1621 Dátum: 2019.05.14 19:18:15 »
Szia!

Ha esetleg a kinézett autó fent van a neten, akkor belinkelhetnéd, mi pedig elmondanánk első blikkre a képek alapján milyennek tűnik - pl túl kopott belső a meghirdetett km-hez képest, rosszul/félrevezetésül beírt felszereltségi szint, ami köszönő viszonyban sincsen a valósággal, stb, stb.

Illetve ha nincs ismerős, akkor max be lehetne menni a kecskeméti Toyotához, vagy oda elvinni az autót egy állapotfelmérésre.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
T25-ös Avensis
« Válasz #1622 Dátum: 2019.05.14 19:26:38 »
A 2.0 literes változatot itthon nem forgalmazták. Annak a váltója egész más, mint az 1.6-1.8 váltója, de annak sem 160e km-nél vannak gondjai, hanem 300 körül.

Bár már régebbi a hozzászólás, és T27-esről szólt, de azt hiszem megérdemel egy mondatot, hogy a 2 literes valvematic motor volt az egyetlen, amit Japánban gyártottak/szereltek össze, az 1.6 és 1.8-ast meg Angliában.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

BornToBePuli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1623 Dátum: 2019.05.14 20:03:18 »
Szia!

Ha esetleg a kinézett autó fent van a neten, akkor belinkelhetnéd, mi pedig elmondanánk első blikkre a képek alapján milyennek tűnik - pl túl kopott belső a meghirdetett km-hez képest, rosszul/félrevezetésül beírt felszereltségi szint, ami köszönő viszonyban sincsen a valósággal, stb, stb.

Illetve ha nincs ismerős, akkor max be lehetne menni a kecskeméti Toyotához, vagy oda elvinni az autót egy állapotfelmérésre.

Köszi a gyors választ!

Igen a kecskeméti Toyota-nál próbálkozom, csak már 18 után jutottam oda és így nem tudtam velük beszélni. A szegedi Toyota szervíz 5 napra adott volna időpontot, ez egy jó vételnél talán már sok lett volna. Jó lenne tudni, hogy milyen határidőkkel dolgoznak.

Egyébként erről van szó.

Beszéltem a tulajdonossal, Németországból való kocsi. Az ára magyar rendszámmal, friss műszakival ennyi, az átvizsgálást, átnézést bárhol vállalja.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
T25-ös Avensis
« Válasz #1624 Dátum: 2019.05.15 00:18:35 »
Egyébként erről van szó.

Végre egy hirdetés, ahol a felszereltség elnevezése a valóságot takarja... Ez valóban egy Sol (azon belül is Elegant - faberakásos), és pluszban van fűthető első ülés és gyári 17-es alufelni.
Én az árát "kicsit" túlzónak tartom (sem a km, sem a felszereltsége, sem pedig a kora alapján nem ér ez ennyit), és fura, hogy csak 1 db belső kép van, de az is inkább olyan szögből lett fényképezve (hátsó ülésről), mintha ezzel szeretné eltakarni a kormány és a pedálok valódi állapotát. Persze ne legyen igazam...  :hmmmm:

A sok ökörség, amit meg beikszelt a hirdetésben, mint az autóban található felszereltség meg egyenesen vicc... napfénytető  :lol: , TV tuner, mp3 lejátszás, fűthető ablakmosó fúvókák, hűthető kesztyűtartó, hátsó légzsákok  [rohog] - most vagy éppen csak pár napja van meg neki az autó, és ezért nincs ennyire tisztában vele mi minden nincs is benne, akkor viszont felmerül a kérdés, magánemberként mi a francnak hozta be az autót akkor, illetve lehet csak egy nepper lenne ez is?  :hmmmm:

Persze meg kell nézni az autót, és kíváncsi lennék arra a külföldi szervizkönyvre is.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

BornToBePuli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1625 Dátum: 2019.05.15 06:46:52 »
Végre egy hirdetés, ahol a felszereltség elnevezése a valóságot takarja... Ez valóban egy Sol (azon belül is Elegant - faberakásos), és pluszban van fűthető első ülés és gyári 17-es alufelni.
Én az árát "kicsit" túlzónak tartom (sem a km, sem a felszereltsége, sem pedig a kora alapján nem ér ez ennyit), és fura, hogy csak 1 db belső kép van, de az is inkább olyan szögből lett fényképezve (hátsó ülésről), mintha ezzel szeretné eltakarni a kormány és a pedálok valódi állapotát. Persze ne legyen igazam...  :hmmmm:

A sok ökörség, amit meg beikszelt a hirdetésben, mint az autóban található felszereltség meg egyenesen vicc... napfénytető  :lol: , TV tuner, mp3 lejátszás, fűthető ablakmosó fúvókák, hűthető kesztyűtartó, hátsó légzsákok  [rohog] - most vagy éppen csak pár napja van meg neki az autó, és ezért nincs ennyire tisztában vele mi minden nincs is benne, akkor viszont felmerül a kérdés, magánemberként mi a francnak hozta be az autót akkor, illetve lehet csak egy nepper lenne ez is?  :hmmmm:

Persze meg kell nézni az autót, és kíváncsi lennék arra a külföldi szervizkönyvre is.  :hmmmm:

Köszi a hozzászólást!

Igen, a hirdetésben hemzsegnek az extrák. A képek alapján jó részét ki is tudtam zárni. A szomszédom tanácsára az időjárás miatt eltekintek a kocsi megtekintésétől.
Egyébként az ára mikor lenne az "egészségesebb" (reálisabb) elfogadható sávban? Egy ilyen típusó autónak mi a reális ára? Tudom sok függ az extráktól, állapottól, de egy olyan 1,5 környíékén elfogadható egy 2005-ös, 2006-os?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
T25-ös Avensis
« Válasz #1626 Dátum: 2019.05.15 10:03:44 »
Nehéz meghatározni az árat, támpont lehet az ársáv, hogy mondjuk 1,5-1,6M-ért miket kínálnak HAHU-n. Ennél az autónál semmi sem indokolja ezt a magas árat, még csak nem is Executive felszereltségű (nincs bőr, elektromos ülésállítás, Xenon, stb, stb.), nem Automata váltós, és a 189e km sem éppen kevés, ami alapján mondjuk csak egy hétvégente használt autó lett volna. És persze kérdéses, hogy külföldről behozott autó, szóval lehet az a km számláló nyugodtan 289e is - ezért is kellene látni a kormány, váltó és a pedálok állapotát. Az újrabőrözött kormányt általában ki lehet szúrni, mert olyan varrást, mint ami a gyárban belekerült csak nagyon kevés szaki tud összehozni. A pedálok gumija kicserélhető bármikor, de azért újrabőrözni valamit "nyom nélkül", ahhoz már egy jó szakember kell, amit ugye a nepperek nem szoktak kifizetni, csak elviszik a sarki bőrözőhöz.
A patikára kiglancolt motortér nálam inkább gyanút kelt (sajnos ilyen világban élünk, főleg Mo-n),  mintsem pozitívumként értékelhető valamit. Kérdés miért kellett így kifényesíteni, mit próbál eltakarni vele az eladó... Ennél a motornál is könnyen előfordulhat motorolaj-evés, sajnos nincs garancia rá, hogy ez a motor ne lenne érintett.

Szóval sok tényezős az ár kérdése, persze fel lehet tenni akár 3M Ft-ért is az autót, ha nem szándékozik eladni, mindenki azt ír árnak, amit csak szeretne.
Pl FB csoportban is volt egy eladó Avensis, de pusztán azért, mert csak valami 70e km volt benne valami bődületes, talán 2,3M Ft-ra tartja a tulajdonosa. Attól, hogy az autó keveset megy, az évek ugyanúgy telnek - és pont az ilyen keveset futott autóknál merül fel bennem a gyanú, hogy ugyan megkapta-e az autó az éves karbantartást és szervizt? Mert ugye nem csak úgy szól a szerviz kérdése, hogy 15e km-enként, hanem 1 év vagy 15e km, amelyik előbb összejön. Csak sajnos sok tulaj ezt úgy értelmezi, hogy talán 3-4 év alatt kerül bele a 15e km, akkor ő csak akkor fogja szervizbe vinni. Az ilyen autó, 3-4 éves olajjal és egyéb elmulasztott karbantartásokkal pedig köszönöm, de még ingyen se kellene...  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1627 Dátum: 2019.05.15 18:37:27 »
Én az árát "kicsit" túlzónak tartom (sem a km, sem a felszereltsége, sem pedig a kora alapján nem ér ez ennyit),
Miért? Egy jó állapotú rozsdamentes, ilyen kevés km az tényleg ennyi. Ha magadnak hozod be, akkor is. Megveszed 5000€-ért, lesz vele 200-250kHUF költséged a kimenetellel és 150k HUF a honosítással. Ez már majdnem 2 millió.
Ez egy Németországból behozott autó, szinte biztosan még honosítás előtt, mert magyar matrica még nincs rajta, ellenben a német igen. Tehát minimum kétgazdás. De lehet, hogy a magyar "eladó" olyan adásvételit akar majd adni amin külföldi közvetítőcégtől vagy a német tulajdonostól veszi a vevő a kocsit. Ezesetben valós lehet az egygazdás kis hunyorítással, de ilyen adásvételbe ugye nem megy bele senki?

Igen a kecskeméti Toyota-nál próbálkozom, csak már 18 után jutottam oda és így nem tudtam velük beszélni. A szegedi Toyota szervíz 5 napra adott volna időpontot, ez egy jó vételnél talán már sok lett volna. Jó lenne tudni, hogy milyen határidőkkel dolgoznak.

Egyébként erről van szó.

Beszéltem a tulajdonossal, Németországból való kocsi. Az ára magyar rendszámmal, friss műszakival ennyi, az átvizsgálást, átnézést bárhol vállalja.
Ha az adásvétel tiszta, tehát mondjuk magyar magánszemélytől veszed, akivel jogi viszonyba kerülsz, akkor ez az ami neked kell. Haver az ő segítségével vette, azóta sincs a kocsijával semmi. Előtte kiszűrt pár kocsit a fickó, azt mondta róla, hogy nagyon alapos volt. Alkudozni nem segít, elmondja mi van a kocsival, de azt nagyon pontosan.


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
T25-ös Avensis
« Válasz #1628 Dátum: 2019.05.15 23:33:29 »
Miért? Egy jó állapotú rozsdamentes, ilyen kevés km az tényleg ennyi. Ha magadnak hozod be, akkor is. Megveszed 5000€-ért, lesz vele 200-250kHUF költséged a kimenetellel és 150k HUF a honosítással. Ez már majdnem 2 millió.

Akkor lehet az enyémet meg alul értékelem, mert azt meg pont az ilyen 1.5-1.6M körüli sávba lőném be, és bár az enyémben 208e km van, de tényleg fullos, és megvan az összes számlája és dokumentációja - és itt a fórumon igencsak ismert az előélete.  :innocent: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kowboy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1629 Dátum: 2019.05.15 23:52:53 »
Hahu-s hirdetes szép tenyleg kepeken.
Nekem is ilyen van ugyanezeken a felniken plusz teljes erteku potkerek egy otodik ugyanilyenen csak luxury kamu fabetet helyett a karbonszalas vagy milyen berakassal es elektromos bőrrel.
Itt ezt a legmagasabb felszereltseget T-Spirit néven forgalmaztak hogy milyen alfajai vannak nemtudom.
Egyedul futheto ulesek nincsenek meg tolatoradar...ja es napfenyteto se :clap:
En ket eve vettem kereskedotol patika allapotban bar szepen kitakaritva uj szonyegekkel ilyen csillogos motorter nemvolt sem belul hulyere szilikonozva minden.
3 kulcs,szamlak javitasokrol,cserekrol,muszakirol 10 evre visszamenoleg a gyari borboritasos Toyota kiskonyvvel kesztyutartoban a gyari kis dobozban kerekőr kulccsal es negy pot csavarral.
Tudom ez a jobbkormanyos senkinek nemkell csak itt Angliaban hasznalhato semmit nem er stb...megis felfoghatatlan szamomra ez a differencia egy kormany holletetol fuggoen ugyanaz a vas ugyanarra kepes.
£1500-ert vettem ket eve 170000 km-el az orajaba mai arfolyamon kb 550 ezerert magasabb felszereltseggel.
Vicc kozel 2 millat kerni egy 13 eves autoert kilometerektol fuggetlenul ugyerzem hiaba jobban europa kompatibilis a bal kormanya miatt ::)

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1630 Dátum: 2019.05.16 07:53:30 »
Akkor lehet az enyémet meg alul értékelem, mert azt meg pont az ilyen 1.5-1.6M körüli sávba lőném be, és bár az enyémben 208e km van, de tényleg fullos, és megvan az összes számlája és dokumentációja - és itt a fórumon igencsak ismert az előélete.  :innocent: ;)

Most, hogy "hibriddé vált = összelegózta a kontár szerelő" "Békéscsabán", szerintem nincs alul értékelve. ::) :flowers:
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.16 07:55:48 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1631 Dátum: 2019.05.16 09:31:13 »
Akkor lehet az enyémet meg alul értékelem, mert azt meg pont az ilyen 1.5-1.6M körüli sávba lőném be, és bár az enyémben 208e km van, de tényleg fullos, és megvan az összes számlája és dokumentációja - és itt a fórumon igencsak ismert az előélete.  :innocent: ;)
A tiéd egy benzintemető. :D A navi, a fullos belső és az általános állapota mindenképpen felfelé kerekíti. Az, hogy nem kombi, sokat fogyaszt, automata, lefelé. A tiédet 1.8-ra tenném. Persze még a BCS-i herr ótódoktorrrrr előtti állapotban. :whistling: :D

Tudom ez a jobbkormanyos senkinek nemkell csak itt Angliaban hasznalhato semmit nem er stb...
Ne légy igazságtalan. Ott van Japán, Ausztrália, Új-Zéland.

megis felfoghatatlan szamomra ez a differencia egy kormany holletetol fuggoen ugyanaz a vas ugyanarra kepes.
£1500-ert vettem ket eve 170000 km-el az orajaba mai arfolyamon kb 550 ezerert magasabb felszereltseggel.
Vicc kozel 2 millat kerni egy 13 eves autoert kilometerektol fuggetlenul ugyerzem hiaba jobban europa kompatibilis a bal kormanya miatt ::)
Piac. Azt lehet eladni amit a piac megvesz. Én is fázok a jobbkormányos gondolatától, pedig aki vezetett tartósan ismeretségi körben, az azt mondja, hogy nincs vele gond. Itt a városban mászkál egy szöszi jobbos honosított BMW-Z-vel és nem látszik rajta, hogy szenvedne. Barátaim is mászkáltak jó darabig jobbos Hiace Caravan-al, szóval nem lehetetlen, nyilván csak megszokás kérdése. Komfortzónán kívül esik és azt a többség nem szereti próbálgatni.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1632 Dátum: 2019.05.16 09:46:00 »
Most, hogy "hibriddé vált = összelegózta a kontár szerelő" "Békéscsabán", szerintem nincs alul értékelve. ::) :flowers:
Az a fazon szerintem azóta is síkítozva ébred éjszakánként ha eszébe jut. Xterm sztorija alapján mindenképpen az a kérdés, hogy a többi 1.8-as vajon totál rendben van? Vagy az olcsó tömítések helyett benyomott pasztát rágja már az olaj?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1633 Dátum: 2019.05.16 11:38:11 »
Az a fazon szerintem azóta is síkítozva ébred éjszakánként ha eszébe jut. Xterm sztorija alapján mindenképpen az a kérdés, hogy a többi 1.8-as vajon totál rendben van? Vagy az olcsó tömítések helyett benyomott pasztát rágja már az olaj?

Ezzel, bárki csak egyetérthet ! Xtrem - az elképzelése mentén helyre tett - autója bizton többet ér ennél "1.5-1.6M körüli sávba lőném".
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10670
T25-ös Avensis
« Válasz #1634 Dátum: 2019.05.16 11:49:35 »
A tiéd egy benzintemető. :D A navi, a fullos belső és az általános állapota mindenképpen felfelé kerekíti. Az, hogy nem kombi, sokat fogyaszt, automata, lefelé. A tiédet 1.8-ra tenném. Persze még a BCS-i herr ótódoktorrrrr előtti állapotban. :whistling: :D

Valóban nem kombi, de aki nem akar cipekedni egy középkategóriás autóval, annak szerintem megteszi más karosszéria-forma is. Ja, és a kombihoz nem járt napfényvédő roló, ami szerintem szintén egy áldás.  ;)
Ilyen Navival nem szerelték a T25-ös Avensiseket, színes tolatókamerája is van, magyar menüs és magyarul is beszél.  :D

A BCS-s incidens óta több új alkatrész is került az autóba, amit szerintem különben nem kellett volna cserélni. Szerintem az autó értékének fele simán elment erre az utóbbi 2 évben...
Ha ő állta volna a költségeket, akkor még hálás is lennék neki érte...  :innocent: :D
Viszont tényleg felmerül a kérdés, hogy azokat az 1.8-asokat vajon mennyire "szakszerűen" javította, illetve melyik használt tömítést tette vissza.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61