Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 600926 alkalommal)

1 tag és 3 vendég van a témában

Koxi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1590 Dátum: 2019.03.27 13:44:54 »
Kicsit fiatalabbat szerettem volna. Ha ilyen jó a T25 akkor azt gondoltam a T27 még jobb lesz. Aztán mikor az ülést kellett állítgatnom, ledöbbentem, hogy ez miért ilyen primitív? Ki kell fordítanom a csuklómat, hogy elérjem az ablakemelő gombjait. Viszont nagyon tetszik, hogy tágas belül. A fogyasztása jobb mint az 1,6-os vectrámé (X16 XEL motor )
A váltóhibát lehet sokan észre sem vennék, mert a fülkében nem hallható. Pontosan, akadás mentesen kapcsolható minden fokozat. Siránkozok a nyelestengely csapágyhang miatt mert nem tudom felfogni hogyan lehetséges ilyen hiba egy ilyen autón. Nem gondolom, hogy sokkal több lehet benne 180e-nél, és a szerelőm szerint is reális.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1591 Dátum: 2019.03.27 14:36:19 »
Sajnos elképzelhető, hogy nem előírás szerint cserélték benne a váltóolajat.
Az enyémben 16 éves koráig senki sem cserélte a váltóolajat, akkor volt benne 308000 km. Megjegyzem, hogy 4 év vagy 60000 km lett volna a csere ideje, így évek szerint min. 3, de kilométer szerint 5 csere maradt ki. Apám Ignisében nincsen 100000 km, elhanyagolta a váltóolajcserét, 3 év helyett 5 év, már kattog a váltója, ehhez képest nem panaszkodhatok: természetesen megvan a nyelestengely csapágy hang, de semmi egyéb, és azóta rendszeresen cserélve az olaját nem romlott az állapota hála Istennek. Erősen gondolkozok azon, hogy ha kuplungos lesz, akkor kicserélem a kopott csapágyakat is, főleg ha a kaszni javítás alapot ad rá.
A következő váltóolajcsere jövőre esedékes, ha minden igaz, pár nap múlva itt lesz hozzá az olaj :yes:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1592 Dátum: 2019.03.27 15:02:11 »
Kicsit fiatalabbat szerettem volna. Ha ilyen jó a T25 akkor azt gondoltam a T27 még jobb lesz.
Szerintem jobb, de nem vagyunk egyformák.

Aztán mikor az ülést kellett állítgatnom, ledöbbentem, hogy ez miért ilyen primitív?
Ezt többször írtad már. Mi az, amit a T25 tud, ez meg nem?

Az ablakemelő jogos, de használható (annyi nem csukló törő), ezt így majdnem 10 év után mondom.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1593 Dátum: 2019.03.27 17:08:01 »
Kicsit fiatalabbat szerettem volna. Ha ilyen jó a T25 akkor azt gondoltam a T27 még jobb lesz. Aztán mikor az ülést kellett állítgatnom, ledöbbentem, hogy ez miért ilyen primitív? Ki kell fordítanom a csuklómat, hogy elérjem az ablakemelő gombjait. Viszont nagyon tetszik, hogy tágas belül. A fogyasztása jobb mint az 1,6-os vectrámé (X16 XEL motor )
A váltóhibát lehet sokan észre sem vennék, mert a fülkében nem hallható. Pontosan, akadás mentesen kapcsolható minden fokozat. Siránkozok a nyelestengely csapágyhang miatt mert nem tudom felfogni hogyan lehetséges ilyen hiba egy ilyen autón. Nem gondolom, hogy sokkal több lehet benne 180e-nél, és a szerelőm szerint is reális.
Nem tudom milyen méreteid vannak (na nem ott :D ), de nekem nőként nem okoz gondot az ablakemelő. Pusztán messze van, mert én pici vagyok, a kombi T27 meg nagy, normálisan könyökölni se tudok vezetés közben a párkányon :lol: . Amúgy kb 1980 óta ugyanezek az ablakemelők a Toyotánál, csak szólok.  :D (tényleg)
Amúgy amilyen típushibái vannak a T25-nek beltér szempontjából, ahhoz képest a T27 sokkal jobb, a mai napig egyetlen tulaj se tudta elmondani, hogy mitől jobb az övé, mint az újabb. Erre én is őszintén kíváncsi lennék. Nekünk nem reped a műszerfal, nem esik le a tetőkárpit (bár ez nincs kizárva, hogy később gond lehet), nincs borzalmas műfa berakás, egyéb problémás dolgok, amik T25-ben igen.

A váltó amúgy tényleg para, itthon kb. alig értenek hozzá valójában, nagyon nem mindegy, kihez fogod vinni (és közel sem biztos, hogy márkaszerviz lesz a megoldás...). A Toyotánál is lekérted az előéletét amúgy itthon? Bár tény és való, hogy akár ötezer km alatt csapágyasra lehet verni egy váltót, ha elég debil kapja meg.  :surrender:

szerk 2: koxi ezt sztem eredetileg neked akartam írni: https://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=342.15060

« Utoljára szerkesztve: 2019.03.27 17:11:30 írta kleingy »
         

Koxi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1594 Dátum: 2019.03.27 18:31:01 »
Még nem voltam a szervizben, de svéd NKH adatait láttam. Nálam vannak a kinyomtatott lapok a vizsgákról km óra állásokkal amik egyeznek a szerviz által rögzített óraállásokkal.
Nem akarok nagyon off lenni, és már magam is úgy érzem többet írtam ezzel kapcsolatban mint kellene, de úgy érzem válaszolnom kell a kérdésekre.
Toyota cég manuális váltóiban élettartam olaj van, cserét nem ír elő, csak szint ellenőrzést. 20 éves Opel Vectrám itt áll az udvaron, soha nem cseréltem benne kuplungot, váltóolajat, kb 190e km-t mutat az órája, mikor megvettem 110e-t mutatott.
Erősen koncentrálva sem tudom megmondani hang alapján, hogy benyomtam-e a kuplungpedált vagy sem. Sajna a T27 nyelestengely csapágyhangot hallat, egyértelműen. Visszaolvasva a fórumot gyakori jelenség a váltóhiba. Tudom, megvétel előtt kellett volna olvasnom a fórumot, de ez TOYOTA! Váltóhiba? Kizártnak tartottam, vezetve a barátom 350e km-t futott T25-ös 1,8 VVTi autóját ami most is váltózaj mentes.
Ablakemelő nyomógombok : 180cm kb 90 Kg vagyok, és átlagos végtagméretekkel rendelkezem. Alaphelyzetben pl alkarom a bal könyöklőn van, a tenyerem majdnem rásimul az ajtóbehúzó fogantyúra. Le kell engednem valamelyik ablakot : T25 - odanyúlok és megnyomom a gombot. T-27 : Felemelem a karom, kikerülöm a fogantyút, befordítom a csuklóm az idétlen helyre helyezett nyomógombokhoz. Aki ezt tervezte műszakilag, ergonómiailag is idióta volt. Nem azt mondom, hogy lehetetlen küldetés, de miért így kellett megalkotni? Az ajtókárpiton lévő lendületes ív sem passzol semmihez, nem követi a műszerfal vonalát, nem tetszetős a szemnek. Túl sok a műanyag rész az ajtókárpiton. Ez személyautó, nem haszongépjármű, és 2009-et írtunk a megjelenésekor. Szerintem!
Ülés : Spórolni kell az anyósülés magassági állíthatóságán? A 99-es Vectrámnak megbocsájtom ezt a hibáját, de kérem szépen ez Avensis 2011-es! Háttámla dőlésszögének állítása : T25 : Ha a kart lefelé pumpálom fokozatmentesen dől előre a támla, ha felfelé pumpálom akkor dől hátra a támla. Tökéletes megoldás. Szerintem a tekerőkorong még jobb, de ez is megfelelő. T27 : Nincs folyamatos szabályzási lehetőség. Primitív megoldás, felhúzom a kart és fix helyekre be-be kattan a támla. Dőljek előre, hogy lekövessen a háttámla. Miért??? Nevetséges egy ilyen szintű autóban. Kb a 21061-es 1500-as Lada autómban kellett így állítani a támlát.
Az oldhatatlan műanyag bolhákról-patentekről már nem is mondok semmit, a pollenszűrő is lehetne fixebben illeszkedő, ilyen szintnél a leengedett ablakok felhúzása záráskor alapfelszereltség kéne hogy legyen!
Bicskakulcs : A minap egy 1999-es Skoda Octávia fejegységét kellet kiszerelnem. Nos, bicskakulcsos volt. Az én T27-es 2011-es Avensisem kulcsa semmivel sem modernem mint a 99-es Opel Vectrámé. A Toyota felárat kér a bicskakulcsért.....
Azt a fényezési hibát sem említem amit 3-ból 3 autónál láttam. Nos ilyen még a Zsiguli Kombinál sem fordult elő. A Toyota válasza az volt, hogy lehetetlen ilyen jellegű hiba. Látszik a gyári alapozóréteg, látszik hogy tökéletlen volt a fényezés. Végig lett mérve az egész kasztni többféle műszerrel, mindenhol gyári festékvastagság van.



Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1595 Dátum: 2019.03.27 19:45:08 »
Te nem ültél ebben a kocsiban, nem nézted meg, mielőtt megvetted? [emoji849]

Tapatalkkal küldve


kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1596 Dátum: 2019.03.27 19:52:27 »
Még nem voltam a szervizben, de svéd NKH adatait láttam. Nálam vannak a kinyomtatott lapok a vizsgákról km óra állásokkal amik egyeznek a szerviz által rögzített óraállásokkal.
Nem akarok nagyon off lenni, és már magam is úgy érzem többet írtam ezzel kapcsolatban mint kellene, de úgy érzem válaszolnom kell a kérdésekre.
...
- kérd le azért az itthoni adatokat is a kocsiról, forgalmival menni fog
- az autód egyértelműen váltóhibás, nem a tied az első svéd 2.0. A többivel, amivel gond van, mind CVT, olajcserehiány miatt, egyetlen más T27-ről sem olvastunk soha váltógondot
- az enyémben van 314 ezer, váltó hibátlan, a kuplung még a gyári, hangja semmi...
- attól, hogy Toyota, attól mi van? :D De komolyan. Úgy gondoltad, hogy tökéletes és rád szabott? A jelek szerint nagyon nem. Ami nem a márka hibája, nem is a tied, nem passzoltok.
- ablakemelő gond: nem tudok nyilatkozni, 163 centi vagyok, oda se tudok könyökölni és soha nem éreztem késztetést, hogy könyöklés közben akarjak ablakot lehúzni, mások vagyunk  :D nem ergonómiailag idióta, hanem valszeg nem rád méretezték.
- túl sok műanyag rész, nem szép ívek, stb. Miért vetted meg az autót egyáltalán? :helpsmilie: De tök komolyan. Utálod mint a szart, amivel semmi gond nincs, tényleg bajod van vele. De úgy néz ki, mintha zsákbamacskát vettél volna és soha az életben nem láttál volna előtte T27-et.  :surrender: Ez nem felsőkategóriás autó és igen, a Toyota is spórol több dolgon is (ahogy haladunk előre, bizonyos dolgok rosszabbodnak az Avensisnél, tapasztaljuk, van kettő a családban 9 év difivel)
- anyósülés a büdös életben nem volt magasságállítható Toyotában, ezt írtam. A 99-es Corollámban sem volt.
- háttámla dőlés. Értem, mi a gondod, ám megoldható, dőlj úgy, ahogy kényelmes és ott állítsd meg a hátaddal az ülést, fordítva "működik", de ugyanazt kapod végeredményként. T25-ben soha nem állítottam háttámlát, így nem tudom pontosan, jóra gondolok-e, amire panaszkodsz.
- A Toyota soha nem arról volt híres, hogy korán beletesznek újdonságokat (bicskakulcs) a kocsikba, sőt. Amit írt Nagycitrom, a 99-es Picassoja sokkal okosabb volt sok tekintetben, amiben a 2 éves Avensis buta.
- gyári fényezési hibát sem láttunk soha, pedig járt a kezünk alatt pár T27-es Ave, szóval ezt passzolom
- ja, ablak automata felhúzás és társai sem volt soha Toyotában, utólag tudsz venni bele pár ezerért komfortmodulokat, ami tudja (más funkciókat is).  :szemez:

Továbbra is azt érzem, hogy totál látatlanban vetted a kocsit és most utálod. Szerintem add el. Komolyan. Rühellni fogod és értelmetlenül szivatod magad. Azt elég balgaság bármilyen gyártóról gondolni, hogy az újabb tuti jobb és főleg azokban a dolgokban, amik neked szubjektíve és a te testalkatodra, elvárásaidnak megfelel.  :flowers:


« Utoljára szerkesztve: 2019.03.27 19:53:58 írta kleingy »
         

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
T25-ös Avensis
« Válasz #1597 Dátum: 2019.03.27 20:03:38 »
T25-ös esetében nekem meg pont a műfa jön be, unalmas lenne a beltere egyéb dekor-anyaghasználattal - de tudom, nem vagyunk egyformák, és ez így jó.  ;)
Autó októberben lesz 14 éves, lassan 207e km, a műanyagok nem zörögnek, kárpitok, tetőkárpit nem akar leesni, nagyon egyben van, és ez érződik is az autón. Semmi se nyikorog, pedig sok-sok bp-i útnak nem nevezhető valamit látott már a kicsike.
Igaz enyém Exe, én amikor T27-est próbáltam, az egy Sol-volt, és bizony felszereltségét illetően volt visszalépés az akkori SOl-hoz képest is (pl ha jól rémlik még az elektromos tükörbehajtást kivették a T27-es Sol-ból, ami egy pofátlan és felháborító dolog volt, szerintem).
Az Exe-ből kikerült a bőrkárpit és az elektromos ülésállítás is, ez csak a legdrágább, Premium esetében volt elérhető (ezen talán később változtattak), és még volt benne pár bosszantó apróság.
Ahogy maga a T27-es belső se győzött meg, de hangsúlyozom az enyémben bőr van, még a könyöklő és az ajtóbetét, az ülések háttámlája is full bőr, szóval volt egyfajta elvárás.

A motort meg ugye nem lenne fair megemlíteni, hiszen 1.8-ast próbáltam CVT váltóval (khm...  :hmmmm: ), miközben 2.4-est hajtok, szóval erre már ki sem térek.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1598 Dátum: 2019.03.27 20:14:11 »
T25-ös esetében nekem meg pont a műfa jön be, unalmas lenne a beltere egyéb dekor-anyaghasználattal - de tudom, nem vagyunk egyformák, és ez így jó.  ;)
Autó októberben lesz 14 éves, lassan 207e km, a műanyagok nem zörögnek, kárpitok, tetőkárpit nem akar leesni, nagyon egyben van, és ez érződik is az autón. Semmi se nyikorog, pedig sok-sok bp-i útnak nem nevezhető valamit látott már a kicsike.
Igaz enyém Exe, én amikor T27-est próbáltam, az egy Sol-volt, és bizony felszereltségét illetően volt visszalépés az akkori SOl-hoz képest is (pl ha jól rémlik még az elektromos tükörbehajtást kivették a T27-es Sol-ból, ami egy pofátlan és felháborító dolog volt, szerintem).
Az Exe-ből kikerült a bőrkárpit és az elektromos ülésállítás is, ez csak a legdrágább, Premium esetében volt elérhető (ezen talán később változtattak), és még volt benne pár bosszantó apróság.
Ahogy maga a T27-es belső se győzött meg, de hangsúlyozom az enyémben bőr van, még a könyöklő és az ajtóbetét, az ülések háttámlája is full bőr, szóval volt egyfajta elvárás.

A motort meg ugye nem lenne fair megemlíteni, hiszen 1.8-ast próbáltam CVT váltóval (khm...  :hmmmm: ), miközben 2.4-est hajtok, szóval erre már ki sem térek.  ;)
Műfa: ízlések és pofonok...  :D
Mutatok két képet 2004-es Avensisről, ami alig megy (tán 100 ezer sincs benne). Típushiba és a műszeregység felett is el van repedve, csak arról nincs fotó. A xenon bemattul, a bal féltengely ugye összefossa magát, stb. És ez csak pár a többi ismert szétmállós gondból, ami csak a T25-öt érinti.

Igen, erre is írtam, hogy visszalépés mindig van. De nem ér Exe-t Sollal összehasonlítani, a T27-nél a Sol itthon a fapadtól eggyel jobb volt, a tied meg a full extra. ;) Igen, abban nincs elektromos tükörbe sem, az újabban már van, jópofa. Nekem mondjuk egy Linea Terra Corolla után nem hiányzott.  :lol:

A bőr dettó, én pl. nem is szeretnék bőr belsős autót véletlenül sem, nyáron meleg, télen hideg, áááá, tudod, nők, szoknya, harisnya, csúszik, stb. (bezzeg táskára és cipőre ez nem igaz... :whistling: )

A 2009-es Avenkhoz képest pl. nem lehet a könyöklőben egy másfeles vizet betenni az újba, mert nincs a kardánnál elhúzható rekeszlap, illetve már csak EGY szivargyújtót hagytak az egész autóban. Plusz rosszabb az ajtókárpitnál a behúzó anyagminősége. Spórolás, ennyi. Ezek mellett annyival jobb az új amúgy, hogy ezek bár bosszantó, de megbocsátható apróságok a 2017-esnek.  :)

Jaja a motor az tök egyéni döntés, az 1.6-osunk nyúúúúlós, gondolkodós, cserébe rohadt sóher, az 1.8 meg megy mint a disznó.  :devil: Örülök, hogy enyém az 1.6-os, különben nem sokáig lenne jogsim...  :devil: 

         

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
T25-ös Avensis
« Válasz #1599 Dátum: 2019.03.27 20:28:18 »
Ez a repedés valóban méltatlan hozzá  :eek: , persze megint kérdéses hogy is volt használva az autó. Illetve mennyit állt napon pl.  :innocent: ;)
Az a fehéredés pedig szerintem az olcsó autókozmetikás szerek mellékterméke, párszor átkenve ilyen szilikont tartalmazó sz@r és olcsó kencékkel bizony ilyen fehéredéssel fog járni. Megint tulajdonostól függ, mert én olyan mosóba nem is vinném, ahol ilyen sz@rt egyáltalán még tartanak. És persze inkább otthon rászánok 1-2 órát a belső takarítására mondjuk a hétvégi TV-nézés helyett.  ;)
A bőrkárpitot pl speciális aloe verás babaposi-törlőkendővel ápolom, nincs is kiráncosodva még ennyi km után sem.  ;)

Szoknyáról én nem tudok nyilatkozni  :innocent:  :D , de megértem persze.  ;) Én speciel még nem ragadtam rá, nem izzadt szét a hátamon a pólóm, és télen sem érzem hidegnek, ha beülök, de amikor anyukámat fuvarozom benne, akkor mindig takarót tesz a bőrre. Bár ő mindig, mindenhol fázik, szóval szintén nem jó példa.  ;) És  hiába van benne hátul is ülésfűtés, ő már csak marad a hagyományos takarónál, ami csak jól elcsúfítja a bőrt.  :devil:  :D

Mattuló foncsor: ez valóban nívón aluli, bár a T25-ös volt tudtommal a Toyota első olyan eu-s modellje, amibe beletették szériában. Igaz tapasztalatnak ott lehetett a Lexus GS és LS, de valamiért mégse jött össze nekik.

A bal féltengelyre akkor ezek szerint rá kell nézetnem  ;) , bár a szerelő nem említett semmi kezdetleges mállást vagy törést vagy akármit - de ezek szerint komoly lehet, mert itt a fórumon már nem először olvasom.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1600 Dátum: 2019.03.28 08:06:39 »
Ez a repedés valóban méltatlan hozzá  :eek: , persze megint kérdéses hogy is volt használva az autó. Illetve mennyit állt napon pl.  :innocent: ;)

A bal féltengelyre akkor ezek szerint rá kell nézetnem  ;) , bár a szerelő nem említett semmi kezdetleges mállást vagy törést vagy akármit - de ezek szerint komoly lehet, mert itt a fórumon már nem először olvasom.  :hmmmm:
A kocsi nettó garázsos, évente 2-3 ezer km-t megy... Nem is a fehér a baj, az lehet valószínűleg rossz kezelés, de a repedés!  :surrender:
A bal féltengelyre mindenképp (főleg hogy te sokat mászkálsz el otthonról, aztán a tréler igen drága...), le kell húzni a gumiharangot, hogy alánézz, ismert típushiba Avensisnél, COV-nál, Corollánál és Celica T23-nál is, illetve a T27-nél a még nem BMW motoros dízeleket is érinti (érdekes mód a benyást már máshogy oldották meg).  :)
         

sompetike

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 276
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1601 Dátum: 2019.03.28 08:55:30 »
A baloldali féltengely probléma minden T25 Avensist érint?Vagy van kivétel?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1602 Dátum: 2019.03.28 11:29:54 »
A bőr dettó, én pl. nem is szeretnék bőr belsős autót véletlenül sem, nyáron meleg, télen hideg, áááá, tudod, nők, szoknya, harisnya, csúszik, stb. (bezzeg táskára és cipőre ez nem igaz... :whistling: )
Ezt cáfolnom kell, a második családi autónk bőrös, nejem is vezeti bőven és nem tapasztaltuk ezt a nyáron meleg-télen hideg dolgot. Csak ápolásigényes. Viszont a tisztítása egyszerűbb.

T25-ös esetében nekem meg pont a műfa jön be...
A 2003-ban vett Avensisünkben az volt. Jóóóó kis raszteres műanyag. :D De ez volt az egyetlen bajom vele, tényleg semmi más.

A baloldali féltengely probléma minden T25 Avensist érint?Vagy van kivétel?
Nincs. Úgy fest hogy 8-12 éves kor közt törik a gyári.
Volt már itt a fórumon olyan aki megnézte a sajátját, jó állapotban volt, megnyugodott, majd pár hónappal később kúpos alakban eltört neki, szerencsére itthon.
Corolla Verso topicban pl. valaki elindult nyaralni, ismerte a hibát, de gondolta ráér a csere. Balkánon tört el neki nyaralásra menet, ha jól emlékszem 600.000 felett volt neki a sztori. Helyben 3+ nap alatt jött volna meg az alkatrész. 

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1603 Dátum: 2019.03.28 11:43:04 »
A baloldali féltengely probléma minden T25 Avensist érint?Vagy van kivétel?
Nincs kivétel. A gumiharang alá bemegy a víz, nem tud kijönni és eltörik spontán, előjel nélkül. És szar trélereztetni a világ másik feléről...  ::)

Ezt cáfolnom kell, a második családi autónk bőrös, nejem is vezeti bőven és nem tapasztaltuk ezt a nyáron meleg-télen hideg dolgot. Csak ápolásigényes. Viszont a tisztítása egyszerűbb.
A 2003-ban vett Avensisünkben az volt. Jóóóó kis raszteres műanyag. :D De ez volt az egyetlen bajom vele, tényleg semmi más.
Engem nem zavar, ha másnak bejön a bőrös, én utálom, pedig tudom, a belső értékek, blabla.  [rohog] :D
         

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1604 Dátum: 2019.03.28 11:52:14 »
Engem nem zavar, ha másnak bejön a bőrös, én utálom, pedig tudom, a belső értékek, blabla.  [rohog] :D
Nem vagyok én bőr párti, ezzel jött, féltem is tőle, de a tapasztalat jó lett. Venni nem vennék azzal hogy nekem márpedig bőrös kell. Bár... gyerekkel megfontolandó. Az Avensis szövetüléséből macerásabb volt kiszedni a fagyit, mint az Mx5 bőrjéről letörölni egy mozdulattal.