Még nem voltam a szervizben, de svéd NKH adatait láttam. Nálam vannak a kinyomtatott lapok a vizsgákról km óra állásokkal amik egyeznek a szerviz által rögzített óraállásokkal.
Nem akarok nagyon off lenni, és már magam is úgy érzem többet írtam ezzel kapcsolatban mint kellene, de úgy érzem válaszolnom kell a kérdésekre.
...
- kérd le azért az itthoni adatokat is a kocsiról, forgalmival menni fog
- az autód egyértelműen váltóhibás, nem a tied az első svéd 2.0. A többivel, amivel gond van, mind CVT, olajcserehiány miatt, egyetlen más T27-ről sem olvastunk soha váltógondot
- az enyémben van 314 ezer, váltó hibátlan, a kuplung még a gyári, hangja semmi...
- attól, hogy Toyota, attól mi van?
De komolyan. Úgy gondoltad, hogy tökéletes és rád szabott? A jelek szerint nagyon nem. Ami nem a márka hibája, nem is a tied, nem passzoltok.
- ablakemelő gond: nem tudok nyilatkozni, 163 centi vagyok, oda se tudok könyökölni és soha nem éreztem késztetést, hogy könyöklés közben akarjak ablakot lehúzni, mások vagyunk
nem ergonómiailag idióta, hanem valszeg nem rád méretezték.
- túl sok műanyag rész, nem szép ívek, stb. Miért vetted meg az autót egyáltalán?
De tök komolyan. Utálod mint a szart, amivel semmi gond nincs, tényleg bajod van vele. De úgy néz ki, mintha zsákbamacskát vettél volna és soha az életben nem láttál volna előtte T27-et.
Ez nem felsőkategóriás autó és igen, a Toyota is spórol több dolgon is (ahogy haladunk előre, bizonyos dolgok rosszabbodnak az Avensisnél, tapasztaljuk, van kettő a családban 9 év difivel)
- anyósülés a büdös életben nem volt magasságállítható Toyotában, ezt írtam. A 99-es Corollámban sem volt.
- háttámla dőlés. Értem, mi a gondod, ám megoldható, dőlj úgy, ahogy kényelmes és ott állítsd meg a hátaddal az ülést, fordítva "működik", de ugyanazt kapod végeredményként. T25-ben soha nem állítottam háttámlát, így nem tudom pontosan, jóra gondolok-e, amire panaszkodsz.
- A Toyota soha nem arról volt híres, hogy korán beletesznek újdonságokat (bicskakulcs) a kocsikba, sőt. Amit írt Nagycitrom, a 99-es Picassoja sokkal okosabb volt sok tekintetben, amiben a 2 éves Avensis buta.
- gyári fényezési hibát sem láttunk soha, pedig járt a kezünk alatt pár T27-es Ave, szóval ezt passzolom
- ja, ablak automata felhúzás és társai sem volt soha Toyotában, utólag tudsz venni bele pár ezerért komfortmodulokat, ami tudja (más funkciókat is).
Továbbra is azt érzem, hogy totál látatlanban vetted a kocsit és most utálod. Szerintem add el. Komolyan. Rühellni fogod és értelmetlenül szivatod magad. Azt elég balgaság bármilyen gyártóról gondolni, hogy az újabb tuti jobb és főleg azokban a dolgokban, amik neked szubjektíve és a te testalkatodra, elvárásaidnak megfelel.