Szerző Téma: T25-ös Avensis  (Megtekintve 600628 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Tibi72

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1530 Dátum: 2019.02.19 14:54:36 »
VIN alapján kikeresheted toyodiy-en...én lámpacuccot pl japánból rendelek...ott is megkérdezhetem...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1531 Dátum: 2019.02.19 16:11:25 »
Amayama? Vagy beszállítótól?

Tibi72

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1532 Dátum: 2019.02.19 19:38:50 »
igen,ama meg jp-carparts

Kowboy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1533 Dátum: 2019.02.26 20:23:35 »
Szombat reggel ez fogadott....Majdnem sírva fakadtam mindezt egy rossz kornyeken otthon meg talan megertenem de hogy 2019-ben Angliaban ?????
Megis mit gondolt merthogy benzin nem hianyzott a tankbol de hazavagta rendesen lehet kihuzatni fenyeztetni a soha nem tört autot....
Színben ebbe a “metallic greenish silverben” nem talaltam uj tanksapka nyilast sehol.
Vagy vegyek ami van aztan ha ugyis fenyezni kell mast is tokmindegy?

Kowboy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1534 Dátum: 2019.02.26 20:24:38 »
😥

Kokken

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1535 Dátum: 2019.03.08 11:04:45 »
Sziasztok, kis előrelépés van a Toyotában. Megnézték a vezérlést (én is láttam) és az a helyén van. Mindegyik jel pontosan ott van, ahol lennie kell. A jelölések elég egyértelműek, így már én is azt mondanám így ránézésre, hogy a vezérlés jó. Szerintetek mi a következő lépés? Továbbra is 2-es égéskimaradás a probléma. Annyi még, hogy közben a 2-es lambda szonda meghalt, az most lett cserélve (korom fekete volt az egész). Ráadásul 12-14 liter a fogyasztása az autónak. Minden ki lett cserélve már, ami a gyújtás és befecskendezés körül van. Jeladók, lambda szondák, injektorok, gyertyák, trafók...

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1536 Dátum: 2019.03.08 11:21:22 »
Sziasztok, kis előrelépés van a Toyotában. Megnézték a vezérlést (én is láttam) és az a helyén van. Mindegyik jel pontosan ott van, ahol lennie kell. A jelölések elég egyértelműek, így már én is azt mondanám így ránézésre, hogy a vezérlés jó. Szerintetek mi a következő lépés? Továbbra is 2-es égéskimaradás a probléma. Annyi még, hogy közben a 2-es lambda szonda meghalt, az most lett cserélve (korom fekete volt az egész). Ráadásul 12-14 liter a fogyasztása az autónak. Minden ki lett cserélve már, ami a gyújtás és befecskendezés körül van. Jeladók, lambda szondák, injektorok, gyertyák, trafók...

Úgy érted, hogy megint ki lett cserélve? Mert ezekre már írtad, hogy ki lettek cserélve.... és nem lett jó.
Azt továbbra sem értem, hogy ezek az alkatrészek miért romlanak el lánc szakadáskor vagy ~1 év állásban??? Hiszen előtte jó volt az autó! :hmmmm:
Ha jól emlékszem a sztoridra...
Ugyan az a szerelő csinálja, akinél először voltál? :)
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Kokken

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1537 Dátum: 2019.03.08 11:32:45 »
Úgy érted, hogy megint ki lett cserélve? Mert ezekre már írtad, hogy ki lettek cserélve.... és nem lett jó.
Azt továbbra sem értem, hogy ezek az alkatrészek miért romlanak el lánc szakadáskor vagy ~1 év állásban??? Hiszen előtte jó volt az autó! :hmmmm:
Ha jól emlékszem a sztoridra...
Ugyan az a szerelő csinálja, akinél először voltál? :)

Jól emlékeszel a storira. Igen, ezeket cserélgetik. Az injektorok azért lettek kicserélve, mert a leszedésnél állítólag a műanyag "stekkerek" letörnek, ezért újat kell bele tenni. A többit (a gyertyákat leszámítva) én sem értem, hogy miért mentek tönkre. Egyedül az egyes injektor nem lett kiszedve, mert elmondásuk alapján "bele van rohadva". Ugyanaz csinálja továbbra is, mert senki nem vállalja, minden szerelő azt mondja, hogy nem nyúlnak hozzá szívesen, mert egy vödör pénzt már belelocsoltam és félő, hogy újból ki kell csengetni...
Most ott tartunk, hogy esetleg gyújtókábel köteget cserélnek rajta...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
T25-ös Avensis
« Válasz #1538 Dátum: 2019.03.11 11:24:34 »
Közben túlléptük a 206e km-et.  :clap:
Az autó most van szervizben, remélhetőleg a B.csabán a szerelő által megrepesztett vezérműszíj-burkolat mostani cseréjével végleg megszűnik az autó alatti olajcsöpögés...  :szemez:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vm69

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1539 Dátum: 2019.03.12 10:05:59 »
Sziasztok!

Avensis 2005-ös 1.8 benzines (1ZZ-FE) manuális váltóban jó ez az olaj?

https://www.olajwebshop.hu/liqui-moly-hajtomuolaj-gl4-sae-75w-90-1-l/olajok/valtoolaj/75w-90-valtoolaj/liqui-moly-p318309.html

Köszi!

Kokken

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1540 Dátum: 2019.03.12 10:25:02 »
Sziasztok!

Avensis 2005-ös 1.8 benzines (1ZZ-FE) manuális váltóban jó ez az olaj?

https://www.olajwebshop.hu/liqui-moly-hajtomuolaj-gl4-sae-75w-90-1-l/olajok/valtoolaj/75w-90-valtoolaj/liqui-moly-p318309.html

Köszi!

https://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1328.msg667822#msg667822
Idézet:
Idézet
Sebességváltóolaj.

Kéziváltó - 1,6 és 1,8 motorokhoz 1,9l, az összes 2,0 motorhoz 2,5l, a 2l-nél nagyobb motorokhoz 2,3l olaj kell. Az 1,6 - 2,0 motoroknak API GL-4 vagy 5 normát kell tudnia SAE 75W-90 viszkozitású legyen. A 2,2-es motoroknak LV API GL-4 Toyota váltómű olaj kell SAE 75W viszkozitás.

emba175

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1541 Dátum: 2019.03.13 18:24:22 »
 Sziaztok. Van egy problémam a en toyota avensis t25 110kw. Amikor hidegebb reggel van akkor nehezen indul a motor es valamikor csak gazal indul be a motor. Valami tanacs mi lehetne a gond?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
T25-ös Avensis
« Válasz #1542 Dátum: 2019.03.15 16:55:38 »
Ma elhoztam az autót Kiskőrösről - külön köszönet Dezsőnek, hogy a kedvemért kinyitotta a szervizt Ünnepnap is.  :yes: :hug:
Viszont a békéscsabai szerelővel kapcsolatban tovább keseredett a szájízem...  :no: Bakker, úgy tűnik amihez hozzányúlt, az mind cserés - és persze 1-2 "apróságot" elfelejtett megemlíteni, hogy behorpasztott 1-2 alkatrészt meg ilyesmik...
Szóval ez az a bizonyos vezérműszíj burkolat, pirossal mutatva az a nagy repedés rajta, ami az ő derék keze munkáját dicséri.  :eek: És persze az a töménytelen mennyiségű olcsó paszta, amiben úszott a környéke, ezzel is elárulva, hol kell keresni a gányolás(ok) nyomait... **Ezért csöpögött az olaj továbbra is az autó alatt, mert meg volt repedve. 2x is visszamentem Csabára, ahol az autó 1-1 napot pihent, és állítólag "porszáraz" volt az autó alatt...  :hmmmm:
Itt már természetesen letisztított állapotban, de csak az került órákba a srácoknak, hogy lekaparják róla a pasztát...



Eme másik alkatrész pontos nevére már nem emlékszem, kicsit fel voltam dúlva...  :hmmmm: De valahol a vezérlés környékén is volt egy gányolás, ami csak pár napja derült ki - szóval az is pótolva lett új, gyári elemmel, majd 20e Ft-ért.
Ennek az alkatrésznek nem szabadna így elállnia, és természetesen a 2 piros pont szintén feszegetés, gányolás nyomai, ha jól rémlik itt is volt paszta-vakarás...  :hmmmm:


és


Illetve ugyebár szintén ő cserélte a szervokormány szivattyúját, amiről ugye kiderült, hogy nem Avensisben volt, hanem Corolla Versoban. Toyota meg Toyota ugyebár..., csakhogy az Avensisben 6 fogazatú a hosszbordásszíj, a COV-é pedig csak 5... Hogy az jó lesz... Nos, cserélni kellett az ékszíjat is, mert már 3!!! kidörzsölés is látszott rajta (a gyűrűzés óta csak 16e km telt el), szóval azonnal cserélve lett. És sajnos úgy néz ki majd a következő esedékes szerviz kapcsán a szervószivattyút is cserélni kell egy olyanra, ami valóban belevaló... Újabb 150-180e Ft-m fogja azt a mókát bánni (a mostani 150e Ft volt)...
Ehhez képest már apróság volt az olajteknő levétele és újrapasztázása, hiszen ott is olcsó pasztát használt, és gyöngyözött az olajtól a környéke.
Kicsit drága mulatság lett nekem az a Békéscsaba...  :no: :cry: :szemez: ::) :eek:
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.15 17:00:32 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Tamás1965

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1543 Dátum: 2019.03.15 18:05:53 »
Sziasztok !

Egy kérdés. Kigyulladt a Corollán (1,4Diesel)az OIL. Maint felirat. Még van egy hónap az olajcseréig, és csak 8000 km-t mentem nem tudom, hogy miért jött elő ez a figyelmeztetés. Kell paráznom, mehetek így vele még 100-150 km-t, és megvárhatom az előírt szervíz időpontját, vagy rohanjak szervízbe

Köszi a válaszokat.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T25-ös Avensis
« Válasz #1544 Dátum: 2019.03.15 19:48:45 »
...
Kicsit drága mulatság lett nekem az a Békéscsaba...  :no: :cry: :szemez: ::) :eek:
Nem mertem összeadni, de az a benyomásom, hogy olcsóbb lett volna egy új motor a márkaszervizből....