Elsőre az jutott az eszembe, hogy rossz routerre csatlakozol fel automatikusan, ahol korlátozva van a hozzáférés ideje. Aztán kiderült, hogy nem...
Minden féle képpen kell jelezni a hibát a szolgáltató felé, kötelesek a szerződésben foglaltakat teljesteni, különben szerződést szegnek. Nem ritka egyébként, hogy nem teljesítik a benne foglaltakat, sokszor kell a netszolgáltatókkal levelezni.
Ha a hibát kijavítják, akkor nincsen semmi féle probléma, lehet, hogy valami jelingadozás vagy elektrosztatikus feltöltődés van, amit a telefonálás megszüntet. Nem feltétlen van az, hogy szándékosan akarnak átverni, még ha ez is jut elsőre az ember eszébe...
Minden féle képpen írásban kell jelezni a hibát és egyidejűleg telefonálni is lehet. Ezzel tudod igazolni, hogy jelezted a hibát, akár többszöri alkalommal is. Elvileg minden beszélgetést rögzítenek. Ha a többszöri felszólítás ellenére sem javítják ki a hibát és nem kooperatívak, akkor kell írni egy utolsó levelet, hogy a fogyasztóvédelemhez fogsz fordulni és egyben kéred, hogy legalább 1 havi díjat engedjenek el kártérítésként a hiba azonnali javításán túlmenően. Ha ekkor sem történik változás (ekkor meg szokták csinálni), akkor ténylegesen a fogyasztóvédelemhez kell fordulni és abba kell hagyni a díjfizetést is, hiszen ha te nem kapsz szolgáltatást, akkor nem is vagy köteles fizetni azért.
A lényeg, hogy több csatornán jusson el a problémád bejelentése feléjük, postai úton és telefonálással is. Ha a hiba huzamosabb ideig fennáll(t), akkor kérjél kártérítést vagy valami féle kompenzációt! Csak végző esetben fordulj a fogyasztóvédelemhez, ha a többszöri megkeresésük sem vezetett a hiba kijavításához! (Le kell dokumentálni pontosan, hogy mikor tapasztaltad, hogy nem ment a net, mikor jelentetted be és ők mikor mit léptek...)
Jó tanács még, hogy azért nézesd meg a gépedet egy hozzá jól értő ismerőssel szakemberrel, mielőtt elkezded verni az asztalt, nehogy az jöjjön ki, hogy virusos a géped vagy nálad van a hiba...