Szerző Téma: Cressida  (Megtekintve 179362 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #60 Dátum: 2007.08.12 20:35:33 »
Idézetet írta: "Misi"
Méghogy az egyetlen autó az EU-ban.
 :nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:
De ha arra gondolt, hogy ebbõl a típusból az egyetlen, akkor is muhaha...
Az a BM nyilvántartás is érdekelne, ami egész Európa gépjármûparkját lefedi.


Mese habbal... Bár az biztos, hogy ebbõl az amerikai Cressidából tényleg legfelejbb ha néhány darab lehet Európában, abban meg nem lennék biztos, hogy Magyarországon létezhet belõle több. Szal hogy atomritka, az biztos.

De túl drágán adja, 3 ezer eurot ér talán, ha tiptop. Ja, és nem nevezném fairnek, hogy az egyik képe egy gyári reklámfotó.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Capa77

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Cressida
« Válasz #61 Dátum: 2007.08.14 09:12:33 »
Szép a felszereltsége. Klíma tempomat stb.  az enyém ehez képest totál puritán.
Bár az 5 hengerrel(ha jóltudom) biztosan papizza a benzint.
De a fogyasztást kompenzálja a szépsége :pofa:
ápa

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #62 Dátum: 2007.08.14 09:48:17 »
Idézetet írta: "Capa77"
Szép a felszereltsége. Klíma tempomat stb.  az enyém ehez képest totál puritán.
Bár az 5 hengerrel(ha jóltudom) biztosan papizza a benzint.
De a fogyasztást kompenzálja a szépsége :pofa:


Soros 6 hengeres a motorja. A felszereltsége meg azért ilyen szép fullos, mert amerikai kivitel, ott ebben a kategóriában klíma, tempomat stb. magától értetõdõ dolgok voltak akkor is. Azért azt az "automata" klímát megnézném, ahhoz egy kissé régi az autó.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Capa77

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Cressida
« Válasz #63 Dátum: 2007.08.14 18:32:21 »
Soros 6 henger, nagyon morcos lehet a hangja :pofa:
Az én kocsimhoz kaptam 1 tipuskönyvet vagy mit.
Abban van a 4 hengeres dizel 4 hengeres benzin meg aszem 5 hengeres benzin.
Bár ebben nevok biztos.
De gondolom ezek az európai kivitelek. :toy:
ápa

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #64 Dátum: 2007.08.14 23:40:28 »
Idézetet írta: "Capa77"
Soros 6 henger, nagyon morcos lehet a hangja :pofa:
Az én kocsimhoz kaptam 1 tipuskönyvet vagy mit.
Abban van a 4 hengeres dizel 4 hengeres benzin meg aszem 5 hengeres benzin.
Bár ebben nevok biztos.
De gondolom ezek az európai kivitelek. :toy:


Legjobb tudomásom (értsd: katalógusok és netes utánaböngészések) szerint Cressidában nem volt öthengeres. Csak négy meg hat. Így hirtelen nem is tudnék mondani öthengeres japán motort. Akkoriban tudtommal csak a VW-konszernnek volt öthengerese (amit használt a Volvo is), meg (korábban) a Mercinek.

Egyébként ez a Cressida sor 6-os afféle parasztmotor volt: nagy hengerûrtartalomból kis teljesítmény, egyszerû konstrukció, nem különösebben pörgõs. Persze megvoltak az elõnyei is: 10000 év élettartam, aránylag mérsékelt fogyasztás, bivaly húzóerõ már egészen alacsony fordulatról is. És persze, valóban, a sor 6-osokra jellemzõ szép hang és nagyon sima, kulturált járás.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Cressida
« Válasz #65 Dátum: 2007.08.15 14:21:07 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Capa77"
Soros 6 henger, nagyon morcos lehet a hangja :pofa:
Az én kocsimhoz kaptam 1 tipuskönyvet vagy mit.
Abban van a 4 hengeres dizel 4 hengeres benzin meg aszem 5 hengeres benzin.
Bár ebben nevok biztos.
De gondolom ezek az európai kivitelek. :toy:


Legjobb tudomásom (értsd: katalógusok és netes utánaböngészések) szerint Cressidában nem volt öthengeres. Csak négy meg hat. Így hirtelen nem is tudnék mondani öthengeres japán motort. Akkoriban tudtommal csak a VW-konszernnek volt öthengerese (amit használt a Volvo is), meg (korábban) a Mercinek.

Egyébként ez a Cressida sor 6-os afféle parasztmotor volt: nagy hengerûrtartalomból kis teljesítmény, egyszerû konstrukció, nem különösebben pörgõs. Persze megvoltak az elõnyei is: 10000 év élettartam, aránylag mérsékelt fogyasztás, bivaly húzóerõ már egészen alacsony fordulatról is. És persze, valóban, a sor 6-osokra jellemzõ szép hang és nagyon sima, kulturált járás.


Egyebek mellet a szivar-Audikban volt 5 hengeres mottore.



KLIKK


Mondjuk ez itt OFF, úgyhogy be is fejezem, és bocsánat.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Capa77

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Cressida
« Válasz #66 Dátum: 2007.08.15 20:07:11 »
Sziasztok

Igazatok van, megnéztem a könyvet.
5M-E a motor típus (vagy mi) 2759 ccm 6 hengeres 83,0*85,0 az átmérõ/löket(aszem)
a többi motorhoz képest a leg rövidebb löketû.
A 4 hengeres benzinesé 84,0*89,0  1972ccm
a 4 hengeres diesel 90,0*86,0 2188ccm
Ha jól olvasom autómata klíma van benne.
De németûl van.
Palaczk ha gondolod eljuttatom hozzád a könyvet ha beszéled a németet.
Nem nagy szám, de érdekesség sztem.
ápa

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Cressida
« Válasz #67 Dátum: 2007.08.15 20:34:55 »
Idézetet írta: "Capa77"
Sziasztok

Igazatok van, megnéztem a könyvet.
5M-E a motor típus (vagy mi) 2759 ccm 6 hengeres 83,0*85,0 az átmérõ/löket(aszem)
a többi motorhoz képest a leg rövidebb löketû.
A 4 hengeres benzinesé 84,0*89,0  1972ccm
a 4 hengeres diesel 90,0*86,0 2188ccm
Ha jól olvasom autómata klíma van benne.
De németûl van.
Palaczk ha gondolod eljuttatom hozzád a könyvet ha beszéled a németet.
Nem nagy szám, de érdekesség sztem.


Beszéli, beszéli, meghát olvasni is tudja... :ordog:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #68 Dátum: 2007.08.15 22:54:41 »
Idézetet írta: "Capa77"
Sziasztok

Igazatok van, megnéztem a könyvet.
5M-E a motor típus (vagy mi) 2759 ccm 6 hengeres 83,0*85,0 az átmérõ/löket(aszem)
a többi motorhoz képest a leg rövidebb löketû.
A 4 hengeres benzinesé 84,0*89,0  1972ccm
a 4 hengeres diesel 90,0*86,0 2188ccm
Ha jól olvasom autómata klíma van benne.
De németûl van.
Palaczk ha gondolod eljuttatom hozzád a könyvet ha beszéled a németet.
Nem nagy szám, de érdekesség sztem.


Motorkód, és furat/löket  :wink: ...

Ezt az "eljuttatást" hogyan gondolod? Megnézni, lefordítani, vagy megkapom ajándékba :szemez:  :szemez:  :szemez: ??? De lehet biznisz is, ha arra gondoltál [smilie=sm07.gif]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Capa77

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Cressida
« Válasz #69 Dátum: 2007.08.17 20:46:06 »
Pécsre nem gond eljuttatni.
Egyeztetünk és összehozzuk.
Ha tetszik ajándék.
ápa

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #70 Dátum: 2007.08.19 01:22:12 »
Idézetet írta: "Capa77"
Pécsre nem gond eljuttatni.
Egyeztetünk és összehozzuk.
Ha tetszik ajándék.


Hát nagyon örülnék neki  :nagymosoly: ... Hogyan/mikor tudnánk összehozni?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Cressida
« Válasz #71 Dátum: 2007.10.27 12:02:24 »
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #72 Dátum: 2007.10.29 19:38:06 »
Idézetet írta: "Machado"
Kombi Cressida, ritkaság lehet   :shock:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1578849&command=ugras&screenwidth=1440


Hát az biztos :!: Kombi, automata... Nagy kuriózum, az ár-elképzelés teljesen korrekt, tessék megvenni, ne hagyjuk veszni :nana: !!!

Mondjuk, hogy ekkora barbár hogyan lehet valaki, hogy a gyári eredeti fényezést ilyen gusztustalan módon összekenje ecsettel ezzel a xarbarnával, hát ez nem fér a fejembe :crazy:  :banging:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Machado

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 362
Cressida
« Válasz #73 Dátum: 2007.10.29 22:36:09 »
Én azt hittem, hogy ez az eredeti fényezés, mert ilyen amerikai "station wagon"-os festése van. (Mert gondolom az autó is az USA-ból jöhetett valamikor.)
Amúgy nem hiszem, hogy nagyon kapkodnának érte, írtó sokat fogyaszthat ez a bálna, bár lehet ez már injektorral van szerelve.
De kéne, na.   :nagymosoly:
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi AT 1995

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Cressida
« Válasz #74 Dátum: 2007.10.30 10:24:31 »
Idézetet írta: "Machado"
Én azt hittem, hogy ez az eredeti fényezés, mert ilyen amerikai "station wagon"-os festése van. (Mert gondolom az autó is az USA-ból jöhetett valamikor.)
Amúgy nem hiszem, hogy nagyon kapkodnának érte, írtó sokat fogyaszthat ez a bálna, bár lehet ez már injektorral van szerelve.
De kéne, na.   :nagymosoly:


Na ja, az illetõ az amerikai "woodie" oldalú kombikat akarta leutánozni - nagyon ügyetlenül :turelmetlen: ... Nézd csak meg az oldalnézeti képen, mennyire gány munka. Még a díszléceket is összekente :nemnem: ... Úgyhogy rögtön lehetne komplett új fényezéssel kezdeni a felújítást :|

Egyébként ez a kocsi európai kivitel. Volt az USA-ban is ez a modell, de az kicsit máshogy nézett ki, más volt a lökhárító, fényszórók stb. Ez egy európai darab.

A motor karburátoros. Amúgy szvsz átlagban 10-11 liternél nem nagyon ehet többet, ha kiindulok az 1.8-as automata Corona 9 liter körüli átlagfogyasztásából. Nagynak nagy a kocsi, bár pl. egy mai Corollánál nem nagyobb :nana: ... És jóval könnyebb.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )