Kicsit ritkán nézek be, de ezeket meg kell osztanom:
- Egy raklap áru, kiszerelt hátsóülésekkel. (igaz a végén már kivettem a holmikat a dobozokból és úgy paszíroztam be).
- Kb 30-35 pár síléc alkalmanként (alig férek ilyenkor be, a hosszabbakat az anyósülésre teszem, 160cm-ig hátra simán befér, a rövideket ezek alá-fölé-mellé
).
- Kb 50 pár síbakancs, de ekkor még befért egy számítógép és egy párátlanító (30x40x60cm-es), egy hátizsák, néhány virág (ekkor ülés előre borítva).
- Felnőtt kerékpár (kiszerelt első kerékkel) egy heti holmi, kaja, egy számítógép.
- Rönkhasító gép + kb 1 heti holmi.
Többnyire ketten megyünk vele, ezért olyan mint egy pici "kombi"
Ha ennél is több holmit viszünk, elkérem édesapám Verso-ját ami jóval nagyobb és fürgébb is, csak nehezen adja oda, ne gyűljön benne a km
Azzal már húztunk 600km-en át utánfutót (keresztül a fél Alpokon) egy kb 4-500kg-os géppel megpakolva -szegény akkor megdolgozott-, volt, hogy 3-asban 65-el épp felértünk az emelkedő tetejére...(3 ember, kb 100kg pakk + utifuti rajta a monstrummal.)
Elég sokat autópályázok mostanában, jó volna egy tempomat...(stabil 105-110 az utazóm, sokan kinevetnek, hogy megy ez jobban is, de úgy érzem ez az ami kényelmes a motornak...ezzel a tempóval elvitt már minket Peenemündéig és vissza, de megjárta Stuttgartot, Prágát, Lichtensteint és számtalanszor Bécset)
Stabil 105-nél viszonylag sík terepen 4,7L a fogyi átlag (régebben 5,5 körül volt...fura)...ez reális/normális? (Autópálya+Bp kombó 5,2-5,5L/100km, mindig írom kis noteszba)
Nemrég Dudi úr betöltötte 160.000-ik km-ét (műszakin szóltak, hogy kellene új lengéscsillapító lassan, de szerintem tavasszal fékbetétek is kellenének -még a gyári van benne- és egy laposszíj most esedékes mert 7 éve cseréltem és kezd repedezni. Kissé tanácstalan vagyok, honnan és milyet vegyek bele...gondoltam, hogy Toyota Super-hoz -útba esik- beugrom árakat kérdezni és csak utána megyek autósboltba, ha lehet inkább gyárit vennék ha nem sokkal kerül többe...)