Na üdv mindenkinek!!
Kleingy jól írja, én az Autofokusz Kft.-nél dolgozom, az elejétől kezdve olvasom a témát, de ezeddig nem kívántam hozzászolni. Egyrészt a kereskedelem részben nem vagyok illetékes, rálátásom sincs a dolgokra, én csak egy egyszerű szerelő vagyok. Másrészt nem akartam egyik régi fórumozóval sem összeveszni...
De ha már hozzászólok leírnék egy-két dolgot:
1. Édesapám másfél éve vett magának egy új Suzuki Swiftet. Nemhogy az elakadásjelző háromszöget, de még a rendszámkeretet is kifizettették velünk átvételkor.
2. Palack: Ha nem ad egy kereskedés kedvezményt, akkor az már pofátlan hozzáállás? Reggel vettem a boltba két kiflit. Nem adtak rá kedvezményt... Oda se megyek többet... Amúgy a szervízünkbe lehet hozni az olajat, az autót üvegfalon és kamerán keresztül is szemmel lehet tartani, de ha valaki külön kéri az autó mellé is beengedik.
3. Klíma: számítógépes rendszerben van leadva az alkatrészek és a tartozékok rendelése. Ha van raktáron Bécsbe, akkor másnapra de legkésőbb két munkanap alatt megérkezik. Előleget csak különösen nagy értékü alkatrész rendelésekor kérünk. Ez a klíma sajnos nem volt Bécsben, egész Európa csak ugyanígy késve tudott rendelni belőle, hiszen hiánycikk volt. Tehát nemigazán értelek Palaczk, hogy honnan hozta volna a futár vagy akár a különvonat, ha egyszer még talán le se gyártották, de az biztos hogy egész Európában nem volt belőle raktáron!!! Erről tényleg nem az Autofokusz Kft. tehet, kár emiatt szidni...
A klímát 90% hogy holnap én fogom beszerelni, és egész biztosan nem lopom ki a gázt, hiszen anélkül nem is működne. Rengeteg Yarisba szereltünk már klímát, és megígérhetem, hogy ha hozzám kerül az autó akkor a legjobb tudásom szerint fogom azt beszerelni.
Tisztelettel: Szanyi Zoltán