Mondok egy példát:
Leszerződök veled zongoraórákra. Megállapodunk, hogy egy vadi új zongorán fogsz tanítani, új kottákból, új metronómmal.
Eljön az első óra ideje, ott a zongora, ott a kotta, metronóm viszont sehol, mert nem jött meg a zongorával együtt Bécsből. Pedig neked ezt ígérte a gyártó, ezért ígérted meg Te is nekem. Jelezted a gyártó felé, hogy nem jött meg, ők a azt mondták, hogy elküldték/elküldik.
Én morcos vagyok, az ismerőseim mind azt mondják, hogy hanyag vagy, átvágtál, stb. És persze mind azt tanácsolja, hogy hívogassalak naponta, hogy hol van már a metronóm, teljes értékű zongoraórákat akarok, még előre ki is fizettem. Viszont a metronóm nincs nálad, külföldről hozzák, a fuvart nem Te szervezed, a problémát jelezted, stb.
Szóval, mit is kéne tenned?
Hozzátenném, hogy az adott esetben fogalmunk sincs, hogy miért nem került bele a klíma az autóba, csak annyit tudunk, hogy nem került bele, de dolgoznak rajta.
Ennyi infó alapján viszont szerintem nem helyes rögtön a kereskedést hibáztatni.