Szerző Téma: Paseo  (Megtekintve 109021 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: lengõkar szilent
« Válasz #45 Dátum: 2007.09.11 20:33:47 »
Idézetet írta: "barney42"
Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )

Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.

Segítségeteket elõre is köszönöm.

Barney

Próbáld meg a Supra Trendet.
 :kacsint:
Amúgy lehet, hogy a lengõkaros megoldással jobban jársz.
Legalábbis nekem annó ugyanez volt a gondom a 626-os mazdámmal, a felújítás után 1 hónappal tönkrement az is. Vehettem lengõkarostúl...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: lengõkar szilent
« Válasz #46 Dátum: 2007.09.12 10:34:17 »
Idézetet írta: "barney42"
Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )

Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.

Segítségeteket elõre is köszönöm.

Barney


Igen, vannak ilyen cégek. Két telefonszám: 1/282-4700, és 28/452-273.

Tényleg gáz ez, hogy nem lehet külön szilentet rendelni, csak együtt a lengõkarral - ez sima lehúzás :turelmetlen: ... Node szerencsére a dolog megkerülhetõ.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: lengõkar szilent
« Válasz #47 Dátum: 2007.09.12 23:33:39 »
Idézetet írta: "Misi"
Idézetet írta: "barney42"
Sziasztok!

Érdeklõdni szeretnék, hogy nem tudtok-e olyan helyet, ahol javítanak lengõkar szilentet? természetesen Paseohoz.
A Toyotánál Bécsbõl akarnak hozni 25-30-ért teljes lengõkart, de nekem csak egy gumi rossz rajta. (marháta értek hozzá :-) )

Állítólag vannak mûhelyek, akik foglalkoznak az ilyesfajta dolgok legyártásával.

Segítségeteket elõre is köszönöm.

Barney

Próbáld meg a Supra Trendet.
 :kacsint:
Amúgy lehet, hogy a lengõkaros megoldással jobban jársz.
Legalábbis nekem annó ugyanez volt a gondom a 626-os mazdámmal, a felújítás után 1 hónappal tönkrement az is. Vehettem lengõkarostúl...


nekem meg bírta még sokáig a felujított. - szerencse kérdése, meg hogy menyire jó anyaggal dolgoznak.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

AndrewGL

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Re: Paseo
« Válasz #48 Dátum: 2008.11.03 14:25:20 »
Sziasztok,

Eladó a Paseo-m. A gyári 5E-FE motor helyett 20 szelepes 4A-GE silvertop van benne (1,6l; sor4 szívó; 150LE).
A legismertebb hazai használtautós portálon fent van a hirdetés (kód: 2117389).
Bővebben priviben/telefonon/személyesen.
Számom: húsz/5öt9-öt4tíz

Üdv

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Paseo
« Válasz #49 Dátum: 2008.11.23 00:39:45 »
Hogy-hogy eladod? Főleg így, hogy egyedire csináltad?

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re: Paseo
« Válasz #50 Dátum: 2008.11.24 12:49:16 »
Hogy-hogy eladod? Főleg így, hogy egyedire csináltad?

Szerelmes lett   :-*
A neve: Supra  :yes:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Paseo
« Válasz #51 Dátum: 2008.11.24 12:54:57 »
Így már értem....
 ::)

szkaresz27

  • Vendég
Re: Paseo
« Válasz #52 Dátum: 2008.11.25 14:59:10 »
Üdv. mindenkinek....Minden bántás,és egyéb nélkül kérdezném....hogy a paseo-t a Toyota miért nevezi sportautónak??? a Külseje ok..2 ajtós coupe....de egy nagyobb motort (1.8 v.2.0) azért rakhattak volna bele...bár nem tudom mit tud az 1.5 (90LE) de nem hiszem hogy sokat lehetne tőle várni....mondjuk egy bizti...jobban tetszik mint egy 1.5 CRX!! Meg mondjuk ahogy nézegettem a műszerfal sincs túlkomplikálva!!
Ha valaki tudja magyarázza már el!! :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Paseo
« Válasz #53 Dátum: 2008.11.25 15:23:59 »
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.

szkaresz27

  • Vendég
Re: Paseo
« Válasz #54 Dátum: 2008.11.25 15:34:03 »
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
Az ok...de én egy sportautótól azért azt várnám hogy "haladjon" azért gondolom érted mire célzok....
Bár mondom...nem ismerem a gyorsulási stb...értékeit....csak a 90Le-ből és az 1.5-ből indultam ki....
Amit írtatok itt előbb az az 1.6 150Le mondjuk azért az már szimpatikusabb felállás ehhez a kasznihoz!! :)
Igaz a celicához se értem az 1.6-ot...fogyija ugyanaz közel mint a 2.0-nak...de közel nem tudja azt!! :) Na mindegy....nem vagyok autótervező....bár az én beteg agyam csak nagy ccm-es motrokat gyártana,full nyomatékkal!! :)
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.25 15:36:47 írta szkaresz28 »

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Paseo
« Válasz #55 Dátum: 2008.11.25 15:46:01 »
Ami talán érdekes, hogy a Paseo csak egy féle motorral volt, míg a Celica, amiből az alapok mindig is harmatosak voltak, elérhető volt erősebb motor is.
Mondjuk a Paseo inkább nőknek készült....

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Paseo
« Válasz #56 Dátum: 2008.11.25 15:46:37 »
Üdv. mindenkinek....Minden bántás,és egyéb nélkül kérdezném....hogy a paseo-t a Toyota miért nevezi sportautónak??? a Külseje ok..2 ajtós coupe....de egy nagyobb motort (1.8 v.2.0) azért rakhattak volna bele...bár nem tudom mit tud az 1.5 (90LE) de nem hiszem hogy sokat lehetne tőle várni....mondjuk egy bizti...jobban tetszik mint egy 1.5 CRX!! Meg mondjuk ahogy nézegettem a műszerfal sincs túlkomplikálva!!
Ha valaki tudja magyarázza már el!! :)

Kategóriáján belül kell nézni a Paseo-t. Nem sportkocsi, annyi biztos. Kicsi, könnyű és olcsó sportOS kupé, fiatal vevőknek kitalálva. Mint a Nissan 100 NX vagy a Mazda MX-3, például. Ezen a körön belül a teljesítménye is okés.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Paseo
« Válasz #57 Dátum: 2008.11.25 15:52:47 »
Ami talán érdekes, hogy a Paseo csak egy féle motorral volt, míg a Celica, amiből az alapok mindig is harmatosak voltak, elérhető volt erősebb motor is.
Mondjuk a Paseo inkább nőknek készült....
Na jah...lehet igazad van...ez lesz a kulcsszó akkor...nőknek készült inkább...értem akkor a gömböjded formákat is!! :)  Mivel egyébként szép,formás kisautó!! :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Paseo
« Válasz #58 Dátum: 2008.11.25 15:53:43 »
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
Az ok...de én egy sportautótól azért azt várnám hogy "haladjon" azért gondolom érted mire célzok....
Bár mondom...nem ismerem a gyorsulási stb...értékeit....csak a 90Le-ből és az 1.5-ből indultam ki....
Amit írtatok itt előbb az az 1.6 150Le mondjuk azért az már szimpatikusabb felállás ehhez a kasznihoz!! :)
Igaz a celicához se értem az 1.6-ot...fogyija ugyanaz közel mint a 2.0-nak...de közel nem tudja azt!! :) Na mindegy....nem vagyok autótervező....bár az én beteg agyam csak nagy ccm-es motrokat gyártana,full nyomatékkal!! :)

A Celica is "csak" egy sportos kupé - nem sportkocsi. Leszámítva a turbós, összkerekes változatait. Ugyanarra a receptre készült, mint az európai megfelelői (Capri, Manta, Scirocco) - végy alapul bevált tömegmodell-technikát, és építs rá csinos, sportos kétajtós kupé-karosszériát. A típust nem kis arányban középkorú/idősebb, és gyakran női vevők választották -a nyugati piacokon- új autóként, főleg a belépő modelleket.

Ami a Toyoták közül tényleg igényt tarthat a "sportkocsi" titulusra, az a 2000 GT, az MR-2-esek és a Supra. Függetlenül attól, hogy mondjuk menetteljesítmények szempontjából a Supra és az MR más ligában játszanak - ugye nem minden hogy hogy megy az autó, egy sportkocsinál legalább ugyanennyit számítanak a menettulajdonságok  :yes: ... (És pont emiatt nem sportkocsi sem a Celica, sem a Paseo.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szkaresz27

  • Vendég
Re: Paseo
« Válasz #59 Dátum: 2008.11.25 16:00:21 »
Szerintem a sportautónak nem csak a motor a meghatározója. Talán ezért.
Az ok...de én egy sportautótól azért azt várnám hogy "haladjon" azért gondolom érted mire célzok....
Bár mondom...nem ismerem a gyorsulási stb...értékeit....csak a 90Le-ből és az 1.5-ből indultam ki....
Amit írtatok itt előbb az az 1.6 150Le mondjuk azért az már szimpatikusabb felállás ehhez a kasznihoz!! :)
Igaz a celicához se értem az 1.6-ot...fogyija ugyanaz közel mint a 2.0-nak...de közel nem tudja azt!! :) Na mindegy....nem vagyok autótervező....bár az én beteg agyam csak nagy ccm-es motrokat gyártana,full nyomatékkal!! :)
A Celica is "csak" egy sportos kupé - nem sportkocsi. Leszámítva a turbós, összkerekes változatait. Ugyanarra a receptre készült, mint az európai megfelelői (Capri, Manta, Scirocco) - végy alapul bevált tömegmodell-technikát, és építs rá csinos, sportos kétajtós kupé-karosszériát. A típust nem kis arányban középkorú/idősebb, és gyakran női vevők választották -a nyugati piacokon- új autóként, főleg a belépő modelleket.

Ami a Toyoták közül tényleg igényt tarthat a "sportkocsi" titulusra, az a 2000 GT, az MR-2-esek és a Supra. Függetlenül attól, hogy mondjuk menetteljesítmények szempontjából a Supra és az MR más ligában játszanak - ugye nem minden hogy hogy megy az autó, egy sportkocsinál legalább ugyanennyit számítanak a menettulajdonságok  :yes: ... (És pont emiatt nem sportkocsi sem a Celica, sem a Paseo.)

Mondjuk a Supra az fincsi falat!! :) Azokból a most már "felnőttkorúak" is tetszettek..tetszenek!! Bármikor jöhetne egy az udvaromba!! :) Mr2 nekem nem szimpi..kicsi...de ilyen az én ízlésem!! :)
Suprából a 3.0 Turbo az botrány.....akarom,akarom,akarom.....camry előtt az volt az első alternatíva ami felmerült bennem!! :) Csak a szűkösebb utastér miatt nem azt választottam!! Egyébként nagy szerelmem az az autó....de kinek nem az???!! :) :devil: