Szerző Téma: Paseo  (Megtekintve 108469 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Strossi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re: Paseo
« Válasz #135 Dátum: 2011.09.21 09:18:05 »
köszönöm
igazából a targatető és a gokart fíííling, ami ebben a verdában megfogott, és mégis 4 üléses

honosítás:
miután megvan a kiválasztott autó, veszel egy nagy levegőt, meg egy havert, akinek van jogsija, és elmész érte  :cool2:
előtte azért még itthonról kérd le a forgalmiját, németül typenschein-t, és menj be a KPM-hez, infózd le, h vajon melyik EURO osztályba tartozik az autó, mert az alapján szabják ki a regadót
regadó mértéke pillanatnyilag EURO 1-re 145.000,- EURO 2-re 96.000,-
ami még fontos lehet, egy kalkulációt csináli, mibe lesz a verda elhozatal (benzinköltség + pályamatricák), vámrendszám (80 Euro), regadó, műszaki vizsga (38.000,-) - vagy ha van rajta érvényes műszaki, akkor csak honosítási szemle (8.000,-) és az okmányirodai ügyintézés (22.000,-) összes költségével, hogy egyáltalán megéri-e neked?

miután hazahoztad bejelented vizsgára vagy honosítási szemlére a KPM-nél, jobban jársz, ha érvényes műszakis verdát veszel, mert akkor a KPM-nél csak szemlére kell vinni, ahol megkapod a honsításhoz szükséges járműadatlapot, és ennek költsége, csak 8.000,-
(ezek után, ha majd lejár a műszaki vizsga, akkor már oda viszed, ahová akarod, nem szükséges a KPM-hez)
ha ez megvan, irány a vámhivatal (itt nálunk az egy káosz) ott a KPM által kiadott műszaki adatlapon feltüntetett EURO besorolás alapján kiszabják a regadót
elmész, befizeted, visszamész a vámhivatalba, ott ellenjegyzik, és mehetsz az okmányirodába - én itt tartok most - és ott kiadják a befizetett költség után az autó magyar forgalmiját, rendszámot és majd küldik, gondolom a törzskönyvet

röviden ennyi

miután felraktad rá a magyar rendszámot, ha még marad rá pénzed, teletankolod, és egy szegedi halászlézés keretében ki is autózod azonnal az összeset  [rohog]

ha van kérdés, csak írjatok



nem ronda ez egyáltalán.  :wub:
gratula hozzá. írd meg a honosítás folyamatát.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.21 09:21:04 írta Strossi »

TariThePro

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Paseo
« Válasz #136 Dátum: 2012.02.15 08:54:46 »
pont amikor érdekelne engem a verda akkor hal meg a téma???  :no:
valaki tudna még tanácaokat adni,segiteni??

Strossi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Paseo
« Válasz #137 Dátum: 2012.02.15 09:17:23 »
mire vagy még kiváncsi?  :innocent:

bár meg sem száradt a pecsét a Nissan okmányain, szabályszerűen elvitték alólam, méghozzá Szegedre - csak nélkülem  :)

azóta a Civicet is eladtam, átültem egy három gyémántos kormánya mögé

ha így megy tovább, lesz még nekem Toyotám!  :cool2:

TariThePro

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Paseo
« Válasz #138 Dátum: 2012.02.15 09:28:59 »
huh szuper hogy Itt vagy!!!
háromgyémántos???az melyik lenne???
sajnos a japánokba nemvagyok olyan jó mert németes vagyok inkább de tegnap egy véletlen során találtam rá a Paseo ra és marhára megtetszett!énis németből szeretnék behozni egyett de először is az érdekelne hogu esetleg ez az 1.5literes motor lett-e másik tipusba is rakva valamint az alkatrész beszerzés mennyire nehéz hozzá??
másrészről a behozatal...szoval ha megveszek kint egy szecskát akkor hogytudom talpon hazahozni???
milyen rendszámmal például??
köszönöm!!

Strossi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Paseo
« Válasz #139 Dátum: 2012.02.15 09:55:11 »
szia
minden kérdésedre nem tudok válaszolni
Mitsu Colt lett a verda, 2006-os, itthoni, 3 ajtós, fekete, 95 lovas, 50ezer km-el, 1 gazdás, leinfózott verda  :cool2:
a Paseohoz annyira alkatrész szempontból nem tudok hozzászólni, volt anno 2 Corollám, de a szokásos dolgokon kívül absz semmi nem kellett hozzá, tökéletesen megbízható konstrukció, kivétel amikor az akkori csajom az egyiket totálkárosra törte - akkor is bontóból meg tudtam szerezni hozzá mindent
behozatal feltételei nem tudom, változott-e ez évtől
a regadó az igen, érdemes utána kérdezni typenschein alapján a kpm-nél
ha az autón van még érvényes műszaki, akkor elvileg csak szemléztetni kell, és megadják rá a kinti műszaki időtartamát
utána itthon má oda viszed vizsgázni, ahová akarod
haza tudod hozni lábon, csak indulás előtt az ottani városházán, miután az eladó kijelentette, és leadta a saját rendszámát, 4 napos vám rendszámot kell váltanod rá, ami biztosítással együtt kb. 100 ojró
ennyit tudok mondani
korábbi hozzászólásaimban pontosan leírtam, h mi és mennyibe kerül a komplett folyamatban
volt nekem is egy-két német verdám, azok se rosszak, de sztem a rizsrakéta az igazi  :clap:

TariThePro

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Paseo
« Válasz #140 Dátum: 2012.02.15 11:58:51 »
nagyon köszönök minden eddigi infot nagyon sokat segitettél!! :clap:

Luckyyy23

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Paseo
« Válasz #141 Dátum: 2012.09.10 20:53:54 »
Érdeklődni szeretnék hogy van egy Toyota Paseo 1997-es gépjárművem és mikor kanyarodok olyan ropogós kattogás hallatszik előröl, mindegy melyik irányba kanyarodok. De csak akkor mikor ki van engedve a kuplung (terhelés alatt), ha kinyomott kuplunggal lendületből kanyarodok viszont semmi kattogás. Ebből gondolom hogy nem féltengelycsukló (már nézve), hanem differenciálmű lehet a baja.
Kérdésem az lenne találkozott e már ilyennel?

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:Paseo
« Válasz #143 Dátum: 2012.11.21 15:46:35 »
Mivel kevés van belőle nincsen a típus által meghatározott ár, hanem az egyes autókat kell nézni.
A mobile-n is 90 darab van, ennek közel fele 2000EUR felett van hirdetve, és vannak amik jóval felette. Szóval nem látom azt a nagy különbséget az itthoni és a kinti árszint között.
Az meg egy másik kérdés hogy végül mennyiért mennek el... Figyelembe kell venni, egy sport(os) autónál nagyobb eséllyel fordul elő h valaki beleszeret a típusba vagy az adott autóba és ezért egy átlagos, hasonló korú autónál magasabb árat is kifizet érte.


murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Paseo
« Válasz #144 Dátum: 2012.11.21 16:46:23 »
jó persze ez igaz de pl a nissannál a 100nx és ezek a kis kupészerű kocsik is sokkal olcsóbbak illetve árában vannak mazdánál is a bukólámpás 323f is lejjebb vannak. a paseo kutyát sem érdekel nincs másodvirágzása (mint pl a ford taunus-nak)   szal nemtom.  :hug:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

PowerKILLL

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Paseo
« Válasz #145 Dátum: 2013.03.17 18:46:23 »
Sziasztok nem tudtok valami paseo optikai tuningot.. szeretnék venni!

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Paseo
« Válasz #146 Dátum: 2013.05.19 16:57:38 »
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Paseo
« Válasz #147 Dátum: 2013.05.19 20:56:38 »
Nekem is bejön a Paeso, itt Csabán is van egy eladó. Szép ezüst metál, olasz import, de egészen jó állapotban. 620e Ft...
Ez 400-ért nem tudom,milyen lehet...  :hmmmm:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Paseo
« Válasz #148 Dátum: 2013.06.07 20:22:09 »
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Paseo
« Válasz #149 Dátum: 2013.06.07 20:56:44 »
Ameddig ki nem próbáltam egyet én is gondoltam a megvételén... De annyira rázós, fapados volt, hogy teljesen alkalmatlannak tűnt a mindennapi közlekedésre. Aztán inkább megvettem a Supra-t ;)
Évekkel korábban volt egy másik élmény Paseo-val kapcsolatosan. Láttam kiszállni belőle két embert a hátsó ülésről egy 150 km-es út után. Kissé meggyötört volt az arcuk, pedig nem voltak túl nagy termetűek. :))