köszönöm
igazából a targatető és a gokart fíííling, ami ebben a verdában megfogott, és mégis 4 üléses
honosítás:
miután megvan a kiválasztott autó, veszel egy nagy levegőt, meg egy havert, akinek van jogsija, és elmész érte
előtte azért még itthonról kérd le a forgalmiját, németül typenschein-t, és menj be a KPM-hez, infózd le, h vajon melyik EURO osztályba tartozik az autó, mert az alapján szabják ki a regadót
regadó mértéke pillanatnyilag EURO 1-re 145.000,- EURO 2-re 96.000,-
ami még fontos lehet, egy kalkulációt csináli, mibe lesz a verda elhozatal (benzinköltség + pályamatricák), vámrendszám (80 Euro), regadó, műszaki vizsga (38.000,-) - vagy ha van rajta érvényes műszaki, akkor csak honosítási szemle (8.000,-) és az okmányirodai ügyintézés (22.000,-) összes költségével, hogy egyáltalán megéri-e neked?
miután hazahoztad bejelented vizsgára vagy honosítási szemlére a KPM-nél, jobban jársz, ha érvényes műszakis verdát veszel, mert akkor a KPM-nél csak szemlére kell vinni, ahol megkapod a honsításhoz szükséges járműadatlapot, és ennek költsége, csak 8.000,-
(ezek után, ha majd lejár a műszaki vizsga, akkor már oda viszed, ahová akarod, nem szükséges a KPM-hez)
ha ez megvan, irány a vámhivatal (itt nálunk az egy káosz) ott a KPM által kiadott műszaki adatlapon feltüntetett EURO besorolás alapján kiszabják a regadót
elmész, befizeted, visszamész a vámhivatalba, ott ellenjegyzik, és mehetsz az okmányirodába - én itt tartok most - és ott kiadják a befizetett költség után az autó magyar forgalmiját, rendszámot és majd küldik, gondolom a törzskönyvet
röviden ennyi
miután felraktad rá a magyar rendszámot, ha még marad rá pénzed, teletankolod, és egy szegedi halászlézés keretében ki is autózod azonnal az összeset
ha van kérdés, csak írjatok
nem ronda ez egyáltalán.
gratula hozzá. írd meg a honosítás folyamatát.