Köszi, elégedett vagyok vele én is. Sajna közelről vizsgálva maga a fényezés nem lett szebb, úgy értem, az eddigi kisebb hibák nem tűntek el (kivéve a téli takaró ponyva által kidörzsölt 4db foltot, mert ezek frankón nem látszanak), ezzel a felületkezeléssel talán lelassítható a további kopás. A hátsó lökhárítóra azonban nem sok energiát fordítottam, azon továbbra is hámlik a lakk, megállíthatatlanul. Majd péntek délután kiecsetelem, legalább a talira ne nézzen ki így...
Ja, amúgy rongáltam is kicsit waxolás közben, mert a bal oldali VVT-i felirat a kezemben maradt.
Még szerencse, hogy nem hagytam el, basszus. Elengedte a ragasztás.
A visszaragasztásához, gondolom, nem elég a sima pillanatragasztó, igaz? Valami két komponensűt használnak hozzá? Majd a héten beugrok a szervizbe pár kisebb pöttyért, aztán vissza is ragasztom.
Viszont, ami szuper dolog, hogy a 2 madárxar folt frankón eltűnt, akárhogy vizsgáltam közelről, nem látszik a helye és a lakk sem mattult le szerencsére.
Ezek alapján teljes mellszélességgel vallom, hogy évente 2-3 alkalommal (wax anyagtól függően) érdemes átmenni a fényezésen, mert egyrészt a kisebb lakkhibákat nagyon szépen eltűnteti, másrészt a nap, mint nap rápotyogó faenyv, por, stb. sem issza be magát annyira a fényezésbe, sokkal könnyebben lemosható, mindenfajta vakarás nélkül.
A tevékenység időben sem túl sok, én kb egy szűk óra alatt is meg tudtam volna csinálni ezzel az említett kis polírgéppel, ha nem vakargatom előtte kézzel is a kocsit. Így a teljes takarítás nálam 10:00-14:50-ig tartott, de ebben a belső takarítás-ápolás is benne volt.