A Rain-x már legalább 10 éve Magyarországon is létezik, csak már a kutya sem foglalkozik vele, pontosan ezért, mert 70-80 km/h alatt xart sem ér. A menetszél nem sodorja le a vízcseppeket. Ha elkezded ablaktörlővel takarítani a szélvédőt, pár csapás és oda a védőfilm.
Azért ezzel vitatkoznék. Én évek óta használom a Rain-X-et, és mivel elsősorban országúton járok, ezért baromira hasznosnak találom. 70 alatt az az előnye, hogy az ablakra eső cseppek nem szétterülnek és így lehetetlenné teszik a kilátást, hanem összeállnak cseppekké, így sokkal kevésbé zavarnak. A törléssel meg nem olyan könnyű leszedni, bár igaz, hogy ugrálósabb lehet tőle maga a törlés. Én általában 3-4 hetente kezelem a szélvédőt, így folyamatosan biztosítom a védelmet. Igaz, a Seaton, mivel ócskább/karcosabb, stb a szélvédője, nem olyan jól érvényesül. Ez az elvéből adódik: ha jól tudom az a lényege, hogy a szélvédőn lévő apró lyukakat, amiben "megakadnak" a vízcseppek, "eltömíti". Stem hasznos cucc, bár egy néhány heti próba után mindenkinek magának kell eldöntenie.
Ami még fontos, az a helyes felvitel. Tiszta szélvédő, abból is csontszáraz. Azt átkenni, majd újabb papírtörlővel úgymond polírozni. Nekem egy flakon, ami cca 1500 pénz, kb 1-2 évig kitart.
Én próbáltam, és rettenetesen zavart, hogy elrontja az ablaktörlő működését
... Városban, kis sebességeknél, főleg sötétben borzasztóan zavaró, hogy törlés után egymilliárd apró vízcseppből álló film marad a letörölt részen, ami olyan szinten szét tudja szórni pl. a közvilágítás és/vagy a szembejövők fényét, hogy alig látsz ki a kocsiból
... Átkoztam az ismeretlent, aki kitalálta, és alig vártam, hogy lekopjon végre a szélvédőről a cucc