Igen, ez a vészvillogós megoldás is jó ötlet, autópályán (meg néha országúton) én is szoktam alkalmazni!
Na, de kérem!! Autópályán??? Ott nem "szabad"!!!
Majd figyeld meg a nagyvasak (trackok) nem is használják köszönésre a vészvillogót, főleg nem a pályán, mert ott az a VÉSZ jele. Mostanában műár idehaza is így tesznek, de a nyugatiak mindenféleképpen így járnak el. Köszönésre az egy jobb-egy bal-egy jobb indexet alkalmazzák. Én már lassan 3/4-ed éve ezt használom, lassan a személyautósok körében is elterjed. Mondjuk városban jó az urbánus vészvillogó, de a pályán nem alkalmazom.
Nem szorosan ide tartozik, de a minak egy grillsütőt rángattam haza az SC-vel a BS-ból. 70 km/h-nál gyorsabban nem mentem vele, mert nem kicsit volt túlterhelt a futó, lévén nem 750 kg volt rajta.
Mondjuk a targoncás feltette, majd levette, és két részletben vittem el végül is, elég nagy darab. Na mindegy, nem ez a lényeg, hanem az, hogy a pályán a kamionstopt ellenére volt pár hűtős (rájuk nem vonatkozik a stop), akik 90+-al mentek. Szóval elmentek mellettem, amikor a félpót elhagyott villantottam, hogy jöhet elém, amit szintén - hálásan - megköszöntek jobb-bal-jobbal. Aki nem tudná: a hosszú szerelvény végét elég nehéz pontosan megbecsülni, hogy mikor lehet visszatérni úgy, hogy az előzöttnek ne kelljen attól tartani, hogy a fél bódét elviszi a félpót feneke.
Mondjuk ezt a vezetéstechnikaiba is lehetett volna írni, hadd terjedjen az "ige".