105 lóerõ!hi-hi-hi :shock:
Hát a '91-es 1.6-os Celica, az tényleg 105 lóerõs gyárilag :wink:
Igen. Épp ez a sportautó koncepció a hihihi tárgya. Egy gyönyörû, de gyenge sportautó... :crazy:
Pedig volt ennél is gyengébb: a Paseot 90 lovas motorral árulták :!:
És amire szánták azt a kocsit, arra elég is volt a 90 LE. Egy könnyû, (relatíve) olcsó kis kupé fiataloknak, különös tekintettel a fiatal nõkre. Nekik készültek ezek a kis olcsó sportkupék elsõsorban. 10.9 alatt volt 100-on a Paseo, és 185 volt a vége, mindez egy 995 kilós önsúllyal kombinálva, biztos, hogy élvezetes lehetett vezetni ezt a kis gépet.
A Celicánál meg (régebben) szintén próbáltak a kínálatban tartani egy olcsóbb belépõ modellt is azoknak, akik elsõsorban a design miatt vették meg a kocsit, hogy legyen egy szép kis sportkupéjuk; nekik a menetteljesítmények megintcsak nem voltak annyira fontosak, megjegyzem, ennek a 105 lovas Celicának a 11.0 mp-es gyorsulása és 195-ös végsebessége azért '91-ben, Európában nem is számított gyengének. Persze nem sportkocsis adatok ezek, dehát egy alap Celica nem is volt sportkocsi soha.
Az már más kérdés, hogy a Szonár által beszúrt hirdetésben lévõ autónak a kinézetét tényleg sportkocsisra trimmelték, és ebben a kontextusban már tényleg kissé röhejes a 105 lovas 1.6-os motor