Sajnos a cikkben - a sok érdekes információ mellett - van néhány bántó hiányosság, pontatlanság.
Ad1. A 60-as években nem kizárólag csak a családi importból származó nyugati kocsik futottak az útjainkon. A Merkur is forgalmazott néhány típust (a teljesség igénye nélkül: VW bogár; Ford Escort; Renault 4, R16; FIAT 500, 650, 850). Ezek importja éppen a Zsigulik megjelenése miatt szűnt meg.
Ad2. Az együttműködést a szovjetek és a FIAT között nagyban elősegítette, hogy 1967-ben a 124-es az év autója volt. Több pontot kapott, mint a második (BMW1600) és a harmadik (összkerékhajtású Jensen Ferguson Formula - ismeri még valaki ezt a típust?) együtt.
Ad3. Habár a cikkből is kiderül, hogy a Zsiguli nem volt koppintás, más helyen a szerző - kétszer is - erre utal. (Koppintás a Zaporozsec volt, vesd össze az NSU Prinz-cel.)
Ad4. A FIAT124 és az 1200-es Zsiguli között - egyebek mellett - jelentős különbség még, hogy az utóbbi néhány tized mm-el vastagabb lemezből készült. Erről a tényről a cikkben egyetlen szó nem esik.
Ad5. A cikkben említett "méregdrága" 98-as benzin a hetvenes évek elején literenként mindössze 1 Ft-tal volt drágább, mint a 92-es (4 Ft/l vs. 5 Ft/l)
Ad6. A helyzetjelző 5 W-os izzóját nem "belógatták a foncsorba", hanem a lámpatesteket cserélték olyanra, amelyikben a megvolt a hely a foglalat számára.
Ad7. A név használat (Lada vs. Zsiguli). A 70-es évek első felében valamelyik Automobil Revue-ben a Lada címszó után ez állt: "siehe: Shiguli". Tehát a Zsiguli elnevezést nyugaton is használták. (Autóbolond osztálytársamat - aki következetesen a Lada nevet használta - csak ez győzte meg a Zsiguli név létjogosultságáról.)
Ad8. Az ablakmosó a Zsigulikban nem lábpumpával működött. Az 1200-as műszerfaláról készült képen is jól látszik a három billenőkapcsolótól balra a kör alakú fekete gumi, amit ujjal kellett nyomkodni, ezzel lehetett a folyadékot a szélvédőre spriccelni. (A "tehéntőgy" tartály viszont telitalálat.)
Ad9. A Zsiguli váltója valóban egy pontosan és finoman működő szerkezet (az AX Citroënemhez képest szerintem is király, és talán még a Yarisom hat fokozatú váltójánál is egy picivel jobb), de a "Zsiguli-váltónál viszont azóta sem passzírozott ki magából jobbat az iparág" kitételt kissé túlzásnak érzem.