Szerző Téma: Járműtörténeti topik  (Megtekintve 102068 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #360 Dátum: 2010.05.30 17:06:21 »
Nekem is beugrott, de más az ablak íve.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #361 Dátum: 2010.05.30 17:29:35 »
Nemcsak az ív más, de a kérdéses fotón mindössze két oldalsó ablak van. A CV2-n meg három.
         

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #362 Dátum: 2010.05.30 17:30:23 »
Misi, ez nem 99%, hanem 100%  :yes:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Peti

  • Vendég
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #363 Dátum: 2010.05.30 20:18:45 »
Urak, van valakinek 5lete, hogy a háttérben, pirossal keretezett verda mi is lehet???

Első blikkre ez ugrott be:



de nem...

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #364 Dátum: 2010.05.31 00:41:49 »
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Peti

  • Vendég
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #365 Dátum: 2010.05.31 09:24:37 »
Na akkor már csak Trotternek kell átneveznie a képét, 206 16V-ről 205 16V-re :devil:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #366 Dátum: 2010.05.31 11:58:45 »
Na akkor már csak Trotternek kell átneveznie a képét, 206 16V-ről 205 16V-re :devil:
Jé, tényleg  :D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #367 Dátum: 2010.05.31 14:01:46 »
Na akkor már csak Trotternek kell átneveznie a képét, 206 16V-ről 205 16V-re :devil:
Jé, tényleg  :D

Mentségemre legyen szólva, csak lementettem a totalcarról, nem adtam neki más nevet. :flowers:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Peti

  • Vendég
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #368 Dátum: 2010.05.31 14:52:42 »
Erre akkor inkább nem reagálnék :whistling: :turned:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #369 Dátum: 2010.05.31 16:27:27 »
 :hug:
Legalábbis így emlékszem, hogy csak kattingattam.  :1eye: :1eye: :wacko:  De pár sör után ki tudja...  :ser: :nuke: :devil2:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #370 Dátum: 2010.07.30 17:11:15 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
Re: Jármütörténeti topik
« Válasz #371 Dátum: 2010.08.01 22:17:21 »
Az emeletes MÁVAUT-IKARUS
"Igazi attrakcióra készül a pécsi Pannon Volán: a cég vezetői elhatározták, hogy a vállalat felújítja a '70-es években a városban közlekedett, egyedi építésű emeletes autóbuszt."
Egyezették az ötletet az aktuális pártközponttal (Csak a nagy takarékossági felbuzdulás miatt.)?
A cég vezetői még vezetői a cégnek?
Ha igen, hosszú távra terveznek?

Tudom!
Pfújj..

PS: Mire fognak használni egy ilyen, amúgy igen pofás, jószágot?
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Járműtörténeti topik
« Válasz #372 Dátum: 2010.08.02 15:50:01 »
Azt olvasom épp az Auto Bild Klassik-ban, hogy a Porsche 928 '77-től gyártott V8-asa volt az első, nagy szériában gyártott olyan európai motor, amely teljes egészében könnyűfémből készült ... Ez vajon nem valami elírás  :?: ? Egyrészt pl. a Moszkvics 412-es 1500-as motorja, a 60-as évek végétől (asszem, '69-től) volt gyártásban, és az is full könnyűfém. Másrészt nehezen tudom elképzelni, hogy más, főleg olasz gyártóknak á la Alfa, ne lett volna korábban is szériában ilyen motorjuk  :hmmmm:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26341
Re: Járműtörténeti topik
« Válasz #373 Dátum: 2010.08.07 15:42:55 »
Nem úgy értik, hogy az első V8-as könnyűfém motor?
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Járműtörténeti topik
« Válasz #374 Dátum: 2010.08.09 23:28:14 »
Így hangzik a mondat pontosan: "Der V8 war 1977 der erste europäische Grossserien-Motor, der komplett aus Leichtmetall bestand." Na most hogy ezt esetleg az író tényleg úgy értette-e, hogy az első könnyűfém V8-as motor volt, azt nem tudom, de ha így tette, akkor nagyon félreérthetően fogalmazott.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )