Szerző Téma: Kérdések melyek levélben jöttek  (Megtekintve 96189 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #45 Dátum: 2009.01.15 16:49:40 »
Szerintem Ő már regisztrált.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #46 Dátum: 2009.02.04 22:21:34 »
Találtak egy Toyota kulcsot... részletek a honlapon...

betűhibák javítva   music
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.05 08:27:07 írta music »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #47 Dátum: 2009.02.05 12:49:45 »

betűhibák javítva   music
[rohog]  [rohog] [rohog] [rohog] [rohog] 
music: mostanában sztem ne akarjál semmit sem....  :D :D :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kelemenes

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #48 Dátum: 2010.07.18 12:27:25 »
Tisztelt klubtagok!
Segítséget kérek, mert a T. Yariis Linea terratip. 2001-es Free tronicos autómban meghibásodott a kuplungkemelő szerkezet szvattyú motorja.
A szervíz csak a vezérléssel olajtartállyal együtti komplett cserét ajánlotta. ISZONYÚ DRÁGA!!!!
Van-e olcsóbb megoldás, bontott vagy új alkatrész?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #49 Dátum: 2010.07.18 12:29:44 »
A Yaris szerviz topicba írj. ;)
         

Halogén

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Ablaktörlő lapátok.
« Válasz #50 Dátum: 2010.07.18 14:00:11 »
Szép napot!
Tanácsot kérnék több embertől,hogy milyen márkájú ablaktörlő lapátot vegyek.És sima gumi a jobb, vagy a szilikonos?
 Válaszokat köszönöm!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #51 Dátum: 2010.07.18 14:18:00 »
Srácok, ez az a topic, ahol a postai levélben érkezett kérdésekre kapnak választ az érdeklődők. Az adott autó topicjába vagy az általános beszélgessünk topicba írjatok.  :szemez:
         

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #52 Dátum: 2011.02.02 14:44:02 »
Kedves Toyota Club!
 
A páromnak asszem 1996-os Toyota Corollája van...
Szeretném meglepni Őt Toyota feliratú trikó ülés huzattal. Sajnos ami van az autónak az elég rossz állapotban van.
Böngésztem a neten, de sajna nem találtam sehol olyan helyet, ahonnan be tudnám szerezni!
 
Azért fordultam hozzátok, h hátha ti tudtok nekem segíteni.
 
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
 
Üdv nektek:
Farkas Rita


Ha tud valaki, pls segítsen. Mail címet pü-ben elküldöm.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #53 Dátum: 2011.02.02 14:55:55 »
http://minosegiuleshuzat.hu/

Esetleg sima trikó üléshuzatot vegyen bárhol (2-3 ezer forint minőségtől függően) és hímeztesse rá a Toyota feliratot.  :)

szerk: ÍME
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 14:57:30 írta kleingy »
         

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #54 Dátum: 2011.02.02 15:19:15 »
Köszi, válaszoltam is :)

kezdő

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Kérdések melyek levélben jöttek
« Válasz #55 Dátum: 2011.02.24 15:37:50 »
Érdekes egy stori!!

Elmondom az enyémet! 2004-es avensis 147 LE. benzines, tuti 90.000,- km! Szinte csak városban ment. Most vettem, de megbízható helyről. Mármint a km. az stimmel, balesete nem volt. Ez fix. Szakszervízben volt előtte szervízelve, hogy ott mit csináltak vele, az Ég tudja.

A kupplungot ki kellett cseréltetnem, mert izomlázat lehetett kapni, annyira felkeményedett. Amikor szétszedték, mondjuk el is volt kopva rendesen.
kb. 150e Ft
Gyertyákat cseréltek kb. 40e Ft
Nem szünt meg az ingadozó alapjárat. Az autó időnként úgy húzott, lehetett érezni, hogy benne a lóerő. Időnként alig ment, ilyenkor 7,5-8 liter helyett a kijelző 10 litereket mutatott.
Másnap megint elindulok, megint jól húzott. Délután haza, megint nem! Csak olyan lomhán, mintha csak 70 LE lenne benne.

A szakszervízben azt mondták, biztosan a pillangó szelep, kitakarítják majd 25 e-ért.
Elvittem egy kisebb helyre. 1 napot tesztelték. Rátettek minden féle számítógépes műszert. Nem azt nézték, hogy van-e hibajelentés a motorban, mert nem is volt.
Végül a szerelőim azt mondták: megnyúlt a vezérműlánc. Egyébként amikor kiszerelték, fél cm-el volt hosszabb mint a vadiúj-megrendelt. Az oda-vissza 1 cm.
fogaskereket is cserélnek és valami feszítő patront. Meg akkor már új generátorszíj és olaj ill. tömítő. Kb. 200e-ből megúszom. Remélem, hogy a probléma ezzel megoldódott.
Ugyanis állítólag ha megnyúlik a lánc, akkor   a vezérlés megváltozik, azaz nem akkor van a szikra amikor kéne. Ezért ingadozik az alapjárat, Hogy hol húzott a motor, hol nem, lehet, hogy a feszítőpatron időnként működött, időnként nem. Láttam kiszerelt állapotban. Nem nézett ki jól. Kézzel összenyomta, néha beakadt ott valami stift, néha nem. Remélem a szerelőim nem tévedtek és megoldják a hibát. Majd leírom, ha kell. Holnap rakják össze az autót.
Kiváncsi vagyok.



Jó napot kivánok. Egy érdekes és tanulságos történetet szeretnék ismertetni önökkel. Ha esetleg tudnak valami megoldást a problémára vagy tájékoztatást adni, hogy kihez fordulhatok akkor azt szívesen veszem!!!
 
Ime a sztori:
2006 Májusában vásároltam egy Toyota Corolla Verso sol típusó új személygépkocsit a 2,2 177Le díesel motorral szerelt változatot. Az autó nagyon jól mûködött elgédett voltam vele minden szempontból. Mikor elkezdett hülni az idõ elõjött egy reggel az a probléma, hogy mikor hidegen beiindítottam az autót az alapjárat ingadozott és majd csak azután állt be a helyes tartományba. A hibával a szervízet azonnal felhívtam, idõpontot egyeztettünk és bevittem az autót. Rárakták a számítógépre ami nem jelzett semmi hibát, így hát mondták, hogy ott kell hagyni az autót, mivel õk is szeretnék látni az általam észlelt hibát. Az autót otthagytam, majd másnap érdeklõdtem, hogy nekik is elõjött e a hiba. A válaszuk igen volt és az injektort jelölték meg a hiba forrásának. Azt mondták, hogy ki kell szedni és el kell küldeni bevizsgáltatni, hogy megfelelõen mûködik e. Addig is rendelkezésemre bocsájtottak egy csereautót.  Az injektor visszaérkezett, hogy semmi baj nincs vele, addigra a szervíz lerendelt egy másik saját szalonban lévõ ugyan ilyen motorral szerelt tesztautót, hogy majd kicserélik az injektorokat hátha mégis azzal van a baj. Ez a mûvelet meg is történt, majd telefonáltak, hogy rendben van az autó, reggel hideg volt többször indították és rendben volt minden. Én mentem az autóért majd rákérdeztem, hogyan van az, hogy az én autómba egy tesztautó használt injektorait rakták bele, miért nem rendeltek újat. A válasz erre az volt, hogy a toyota kiadta a denzonak a befecskendezõ rendszerek gyártását és szervízelését így hát a gyár ezzel nem foglalkozik. A denzo pedig nem ad újat csak HASZNÁLT FELÚJÍTOTTAT, ekkor az autómban kb 7000 km lehetett. Meg is jegyeztem, hogy ez számomra elég érdekes, hogyha egy új autóban leromlik az injektor akkor kapok bele egy használt fejújítottat? A válasz igen volt. Tudomásul vettem a dolgot beültem az autóba, de igen ám az indításkor megint észleltem a hibát, Az autót leállítottam és szóltam a szervizeseknek, hogy nézzék meg az autót. Õk indították nekik is ugyan azt csinálta. Mondtam, hogy én nem fogom így haza hozni az autót, mire õk azt válaszolták, hogy vigyem el és teszteljem. Majd ha nem lesz jó vigyem vissza. Természetesen bementem a szalonba és elmondtam, hogy addig nem viszem el az autót amíg tökéletes nem lesz. És közöltem, hogy ne próbáljanak "használt felújított" alkatrészt beletenni az autómba amibe 7000km van. Ekkor már több mint két hetet kellett nélkülöznöm a gépkocsimat. Visszakaptam a csereautót és azzal jöttem haza. A következkõ héten ismét jön a telefon a szervízbõl, hogy mehetek az autóért mert már minden jó két reggel is indítgatták, hiba nélkül mûködött. Tényleg rendben volt kb 2 napig. Ezután reggel indítottam és semmi, az autó nem akart beindulni. Ekkor már kezdtem elveszíteni a türelmem hívtam a szervizet,hogy jöjjenek és vigyék innen az autót ha bírják. Jött is az értékeítõ meg egy szerelõ az autó persze nekik sem indult. Próbálkoztak mindennel lehúzgáltak vezetékeket indítgatták, semmi. Majd egyszer valahogy padlógázzal sikerült beindítani az autót, elvitték. Rá két napra telefonáltak, hogy megnyugodhatok megvan a hiba. Mikor elvitték rárakták a számítógépre az autót egész éjszakára és reggelre kiírta, a komputer, hogy "kívánja e a magasnyomású szivattyút erre az éghajlatra beállítani". Ezt meg is tették és mondták, hogy ez biztos lemaradt mikor behozták az országba az autót. És hidegben nem kapott annyi üzemanyagot, mint ami szükéges és azíért dadogott be indításkor. Örültem neki, hogy végre megvan a hiba elhoztam az autót, ismét. Jól is mûködött egy ideig az autó, de néha elõjött a hiba. A szervizet ismét felhívtam, mondták, hogy vigyem be az autót, kicserélik a magasnyomású szivattyút. Biztos hogy az a baja, nem ad elég üzemanyagot. Jó bevittem az autót, ott kicsrélték  a szivattyút és mondták, hogy egyeztettek a gyárral és már egy módosított szivattyút raktak bele, mert már a gyár is találkozott ezzel a hibával és változtattak az egységen. Ugye azt már mondanom sem kell, hogy a tesztautó szivattyúját kaptam meg!!!! Mindegy csak legyen végre jó az autó. Ismét elhoztam az autót remélve, hogy többet ezzel a hibával mégegyszer nem kell találkoznom. De ez nem így történt, ismét telefon az autó megint nem jó. Utánna már a központi toyotától hívtak, hogy elnézést kérnek a hibáért dolgoznak rajta, nem én vagyok az egyetlen, európában is találtak ilyen autót és magyarországon is, valószínûleg szoftver hiba lesz, majd értesítenek, hogy sikerült e megoldást találni a problémára. Jött is a telefon a szervízbõl nemsokára, hogy megvan a módosított szoftver mehetek és felprogramozzák. Ez meg is történt, most már kb két hónapig hiba nélkül ment is az autó. Aztán megint elõjött, ismét elmentem a szervízbe, mondtam, hogy adjanak egy új autót vagy találjanak ki valamit, mert ez így nem mehet tovább. Cserérõl persze szó sem lehet. A válasz az volt, hogy van a városban még egy ilyen hibás autó és a gyártól azt az utasítást kapták, hogy rakják rá gépre az autót indításkor és az ekkor tárolt adatokat küldjék el a gyárnak. És megróbálnak gyógyírt találni a problémára. Csak az gond, hogy én már 2006 szeptembere óta ugyanabba a cipõbe járok és az már kezd nagyon bûzleni. Jelenleg itt tartunk!!
Több toyotám is volt már és eddig egyikkel sem volt semmi gond, ezért is döntöttem a japán cég és az új autó vásárlás mellett. Véltem, hogy a mai világban inkább az új autó a biztosabb elsõsorban a garancia miatt és persze hogy új. De úgy látszik ez már sajnos semmit nem jelent és én is csak addig voltam jó még odavittem a 6,700,000 Ft-ot.
 
Így leírva elég vicces számomra is az egész történet ugyankkor felháborít az a tanácstalanság és a tökéletes hozzá nem értés amivel a szervízben is találkoztam. Azt hittem, hogy a toyota egy komoly cég és nem enged meg magának ilyen presztizs veszteséget és komolyan veszi a vásárlóit. Nagyot csalódtam az egész cégben, nem elsõsorban a hiba miatt hanem azért ahogyan ezt az egészet kezelik!!!!!!
 
Ha kérdésük van az email címemem látható
Köszönettel venném ha meg tudnák adni a magyarországi toyota képviselet email címét !!!


zazaza

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Toyota Yaris D4-D
« Válasz #56 Dátum: 2012.03.06 15:19:13 »
Sziasztok!

Azért írok, mert a Toyotánk turbója megadta magát. Nem tudom van-e javaslata valamelyötöknek, hogy honnan lehet felújított turbót szerezni. Természetesen egy kipróbált, megbízható céget keresnék...

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Adrian

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Toyota Yaris D4-D
« Válasz #57 Dátum: 2017.04.29 19:40:27 »
Sziasztok!

Azért írok, mert a Toyotánk turbója megadta magát. Nem tudom van-e javaslata valamelyötöknek, hogy honnan lehet felújított turbót szerezni. Természetesen egy kipróbált, megbízható céget keresnék...

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Adrian

Nekem a Ferryker bejött már egy alkalommal.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Toyota Yaris D4-D
« Válasz #58 Dátum: 2017.04.29 19:55:27 »
Sziasztok!

Azért írok, mert a Toyotánk turbója megadta magát. Nem tudom van-e javaslata valamelyötöknek, hogy honnan lehet felújított turbót szerezni. Természetesen egy kipróbált, megbízható céget keresnék...

Nagyon köszönöm a segítségeteket!

Adrian
Ha nem jó a turbó akkor mi történik? Nem megy az autó, nem gyorsul?
Én soha nem érzem mikortól működik a turbó, vagy az szinte mindig rásegít?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22258
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Toyota Yaris D4-D
« Válasz #59 Dátum: 2017.04.30 14:48:23 »
Ha nem jó a turbó akkor mi történik? Nem megy az autó, nem gyorsul?
Én soha nem érzem mikortól működik a turbó, vagy az szinte mindig rásegít?
https://hu.wikipedia.org/wiki/Turb%C3%B3felt%C3%B6lt%C5%91
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.